hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - har du erfaringer med denne gjoren?=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 har du erfaringer med denne gjoren?=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  09:47:31  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Heisann, har akkurat kjøpt meg ny gjor, får ny hest i slutten av mnd Wee! Da jeg var og prøve denne hesten, hadde den gnag etter en lær gjor, så jeg lurte på om denne http://www.minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?kat=13&pid=4820
kanskje var bedre for følsomme hester? Vil jo helt ikke ha en hest med gnagsår. Vet det går an og ta på sånn pusepad lignene sak utenpå jorden,men det er vell bedre og heller kjøpe en jor man vet passer
Uff, dette ble litt roteteMen, har dere erfaringer med denne joren, er dere fornøyd med den liksom? Vil gjerne høre både positive og negative ting
Mvh Guro!

Guro<3

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  10:04:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Jeg har bare slike gjorder, til både sprang og dressursalen min.
Sprangsalen har gjorder helt like de på bildet, bare at jeg har strikk i begge ender.
Gjordene til dressursalen er av samme materiale, men med gele inni.

Er kjempefornøyd!
Har brukt slike gjorder siden de kom på markedet for en del år siden.
De gnager ikke, og er veldig lette å holde rene.
Dypp de i ei bøtte vann og tørk av, så er gjorden klar til neste dag uansett hvor ille den er etter en rideøkt.

Anette Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  10:06:05  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
ok, tusen takk for svar=)! Bra og høre, bare positive ting...;) takk takk, igjen:)
Guro<3 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  10:11:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg hadde slik gjordt til gamlegutten vår, i den tiden han ble ridd. Han var noe plaget med og få ødem bak frambena, men etter skifte til gèlgjordten forsvant det helt.
Selv er jeg ikke tilhenger av strikk på gjordten, men det er jo smak og behag :o)
Så denne type gjordt var jeg kjempefornøyd med.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  11:48:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Jeg har også en sånnen gjord, men syntes den var helt forfærdelig - stiv og tung.
Så bytta den ut i denne:http://www.hooks.no/butik/default.asp
*HEEEEEELLLTTT fantastisk*

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 05/05/2006 :  12:23:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Du linket bare til førstesiden Sassy 69. Du må evt kopiere bilde derfra. Høøks.no er litt teit sånn.
Ellers enig med dere over. Vedlig ok gjorder

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/05/2006 :  14:10:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://horze.com/product_info.php?cPath=41_10&products_id=14625

Jeg kjøpte denne nå sist til varmblodsen min. Den er myk og fin og koster ikke mange kronene.
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/05/2006 :  14:13:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg har også en sånnen gjord, men syntes den var helt forfærdelig - stiv og tung.
Så bytta den ut i denne:http://www.hooks.no/butik/default.asp
*HEEEEEELLLTTT fantastisk*

Opprinnelig postet av Sassy69

Var det beltet til 9,90 du mente??? He, he
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  18:43:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

EQUIGARD ANATOMISK SALGJORD heter den.
Er helt suuuper!

Hehe.. Nei, det var ikke beltet jeg skulle linke til:-p

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  00:00:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har også sånn gjordt til både dressursalen og sprangsalen, er kjempefornøyd med de..
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  02:06:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Men vær forsiktig siden det er strikk gjort, du merker ikke like lett at den er strammet - selv om den er det. Gjordspreng vil man jo ikke ha :)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  16:16:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Strikk på den ene siden er no-no i min verden. Skal man ha strikk, så skal man ha det på begge sider. Og da skal den strammes på begge sider også. Men, hvis man mot formodning har gjord med strikk på den ene siden, så skal den være på den siden man ikke strammer på. Dette for å unngå overstramming.

Hvilken gjord som passer kan du vel ikke vite før du får hesten...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  18:10:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg har en sånn gjord, uten strikk da. Og jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den og sånn, enkel å gjøre ren og fin for hesten =)
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  19:57:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Jeg har en sånn gjort! kanonfornøyd!! Men, et lite tips... kjøp den i borjes! www.borjes-tingsryd.se ... myyyye billigere.. under halv pris.. Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  21:37:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Hallo Jeg har akkuratt fått meg sånn gjor jeg og, er kjempe fornøyd med den!!!:DAbsolutt og anbefale syns jeg da:)
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  23:45:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.stallvra.com/Tillbehor.htm (rull ned til dressurgjord) Verdens beste gjord Myk,bred og strikk i begge endene.
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.