hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags sal bruker du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva slags sal bruker du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  16:58:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Mario Gustrio eksklusiv sprangsal til ponnisn. Den er bare helt konge å hoppe i, du får maks med støtte. Myk og god er den også, med et ganske dypt sete. Dog ikke så god å trene dressur i, men har du en sprangsal, så har du en sprangsal. Til høsten (ny hest og greier) blir det nok en dressursal, sikler veldig på en Windsor Elite dressursal
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  18:42:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har en CTD St.Martin Allround mot sprang, angrer bittert på at jeg ikke kjøpte dressur modellen, salen passer perfekt på gampen selv om hun har utviklet muskler hun ikke hadde før, jeg for min del skulle ønske litt mere støtte til beina, men ettersom konk karieren er lagt på hylla sp har det vel ikke så mye å si, super å hoppe med i alle fall... mega fornøyd... All takk Tuil ridelæreren som fikk tak i salen for meg...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  15:51:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Salene mine,som har blitt brukt på samme hest:
-En gammel,brun Barnsby sprangsal. Salen er sikkert 25 år gammel,men det eneste som er ødelagt på den er en liten søm. Fargen er ikke heller like pen lenger,men læret er ikke merkverdig slitt. Hadde tidligere et sete med den bevegelsesfriheten jeg liker. Salen er hoppet med inntil nylig,men nå er den for hard i setet og klumpete i putene. Topp kvalitet som jeg ikke har funnet på nyere saler.

-Svart Sylvan fra The Arabian Saddle Company. Herlig sal å ri i. Salen er kombinert,men har lange salkapper og er best egnet til dressur.
Den brukes nå kun dersom det skal hoppes eller startes,siden den ikke ligger perfekt på hesten lenger. Elsker denne salen.

-Brun Barefoot Cheyenne. Mitt prøveprosjekt,har ikke hatt den så lenge. Veldig uvant å ri i,men jeg får en helt spesiell kontakt med hesten. Virker lovende.
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  21:12:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Har en slik wintec allround cair, en stubben roxane av den galme typen som jeg dessverre ikke får brukt da den ikke passer noen hest, en lemtex hussar dressur sal veldig god sal.. og nå har vennina mi lånt meg en gammel hubertus sal mens jeg venter på ny bom til wintecen...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  18:47:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Etter å ha prøvd en haug med saler , har jeg endelig funnet drømmesalen min: Stubben Juventus Knallgod å ri i!
www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  20:03:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har ein Kieffer dresursal av litt usikkert merke. Veldig behaglig sal som dessverre er svart. Eg er mest glad i brunt eg da, har brunt av alt det andre.

Har også ein Globus clic dressursal brun meget god sal det også.

Har ellers ein stubben sprangsal som ikkje passer hesten og ein brun zaldi sprangsal som sitter noko lunde på hesten. Grei sal, hopper ikkje så mykje så går greit.

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  20:47:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Trainers flatseat sprangsal, farge oak bark.

Elsker den; både på tur, dressur og i sprang
Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 13/05/2006 :  10:08:14  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeg har en sort Bates Isabell drssursal og er veldig fornøyd med den.
Gå til toppen av siden

kris10na

Skrevet - 13/05/2006 :  12:25:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har bomløs las fra torsion! er veldig fornøyd med den:) Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  01:02:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Kimberley Poley(stock sal): Kjempegod og stødig sal å sitte i, men passer desverre ikke helt på hesten min og er dessuten i tyngste laget synst jeg. Blir litt trist å selge den

Barefoot Cheyenne: Kjempegod sal! Sitter veldig godt i den, og slipper også å bekymre meg for om den klemmer hesten på et eller annet vis. Lett er den også

Billig-allroundsalen fra Hooks: Siden jeg plutselig en dag kan komme på at jeg skal hoppe, så ville jeg ha en "vanlig" sal. Og siden jeg ikke hadde lyst til å bruke veldig mye penger på en sal som stort sett vil henge nedstøvet i salrommet, falt valget på denne. Læret er temmelig stivt og hardt ennå, men salen virker helt grei å sitte i, og ser ut til å passe hesten godt
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  09:02:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Til Norlandshesten har jeg en Jacson Sabine allround sal i str xxx-vid, 17" Sort.

Til Sportshesten har jeg en TRainers allround sal, str XW, 17,5" sort, som ikke passer skikkelig lenger siden hesten har lagt seg ut med alderen, så derfor må jeg ha en viere sal til henne.

Til Araber hoppa mi har jeg ikke sal, siden jeg ikke finner noen med vid nok bom... Funderer på å kjøpe meg en wintec wide sal til begge hoppene siden de legger på seg veldig om sommeren og da er det kjekt å bare kunne bytte bom, og slippe å ha to saler eller ri med sal som ikke passer hele sommeren.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  20:32:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har BareFoot Cheyenne(bomløs) sal og er vel egentlig fornøyd men har veldig lyst på den nye bomløse salen BareFoot London dressur Den SER bare god ut...
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Frida1992-

Skrevet - 16/05/2006 :  21:54:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har en alroundsal wintec som jeg bruker i sprang og en bommløs sal. Ligner ganske på vanelig med har ingen bom og former seg etter hesten og rompa diHehe...Veldig fin sal og god og myk å sitte i....Så du kan bruke den på hvem som helst hest siden den former seg etter salen(ikke shettiser og sånnt da seff) Hehe

Hesteknegg fra Frida&Milde
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  11:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Har en sprangsal. England et eller annet er merke xP
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  19:10:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Har en Thoroughgood griffin allround haflinger/cob sal ( uff, har aldri tenkt ove kor langt navne på den salen egetnli e). Den e en heilt Ok sal te mitt bruk (tur og litt sprang), men kunne ha hadd djupar sete... Den passa fint te fjordingen min, men vil gjerne ha en ordentlig sprangsal, men syns de e vanskelig å finn sprangsal me ekstra vid bom, nån som har tips? har litt løst på en barefootsal, då, nån som har ei internettsia te den?
Embla-en min<3 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.