hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags sal bruker du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva slags sal bruker du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  21:17:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en brun sprangsal, Prestice golden star! Den er god å ri i! Men hadde ikke sagt nei til en dressursal i tillegg! :P
Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  21:37:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har en svart Prestige Venus dressursal. Den har et godt dypt sete med tykke gode og myke kneputer :o) Kanongod sal!

*Åååh, det var de hersens skrivefeilene da!!*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 03/05/2006 22:34:57 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  21:57:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en dressursal av merke Anky XL, veldig fornøyd med den
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  21:58:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har ein brun Trainers Full Contact sprangsal, som blir brukt på tur. Skal kjøpe dressursal til hausten, sannsynligvis ein Bates Caprilli :)
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  22:05:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en wintec pro jump sprangsal som er sort, en griffin haflinger dressur i sort, australsk stocksal i brun og sort. har to salen som jeg ikke bruker også, de passer ikke. en islandshestsal i sort og en haflinger allroundsal i brun.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  22:27:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg har en zaldi islandssal som jeg er kjempe glad i!

så har jeg en brun løvenborg sprang sal som er til salgs! (den er hos brumby i tønsberg)
og en kiffer allround sal som også er tilsalgs! (hos brumby)

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Josephine87

» VIP

Skrevet - 04/05/2006 :  07:55:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en pessoa amo sprangsal, kjempe god å ri i.
Og en windsor elite dressursal som er verdens beste :)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  11:08:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ibbus har en Kieffer Wien dressursal og en Lemetex allroundsal mot sprang.
Wienna har en Passier Optimum dressage. Gode saler alle sammen! :)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 05/05/2006 16:47:20 Gå til toppen av siden

Prince Barclay xx

Skrevet - 04/05/2006 :  12:02:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en ny Kieffer Lech Profi dressursal som jeg bruker til daglig
Til sprang har jeg en brun Prestige.
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  12:15:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Nå har jeg en barefoot cheyenne sal til hesten min..
Har hatt store problemer med og finne sal så da ble det denne..
Er storfonøyd, men skal prøve og finne en alround sal som passer..
Får ikke trent på samme måte med denne, men skal ikke selge den for har aldri ridd i bedre sal.
Annbefales på det sterkeste.. =)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 04/05/2006 :  13:09:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Har nå endelig fått meg PASSENDE sprangsal; en Windsor Elite!
Kjempe fornøyd med den, akkurat passe med støtte og den ligger supert på ponnis

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  15:01:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Jeg har:
* en Kieffer allroundsal.. godt sete å ligger godt på hesten.. Er veldig fornøyd med denne.
*en piap (eller noe i den duren) dressursal, kjempe god å sitte i!
*en Maxam allround... dette er faktisk en sal jeg vil skryte høyt opp i skyene... kjøpte denne i frankrike for snart 10år siden og den er fremdeles like fin.. utrolig god å ri i og ligger helt fantastisk på hestene mine... hadde ikke trodd en syntetsal skulle se "ny" ut etter 10år, men denne gjør nesten det (og den er hardt brukt.. bruker den nesten hver dag). Kjempe fornøyd med den (mn sant skal sies at jeg prøvde å kjøpe en ny maxam sal for ca 1 år siden, og den kunne ikke sammenlignes... ikke spesielt god å sitte i, og lå dårligere på hesten.. så kanskje de gamle typene var/er litt annerledes)
*enda en allroundsal som jeg ikke husker merke på i farten, mn også denne er god...
*har og en westernsal til turridning

alle salene mine er svarte, bortsett fra westernsalen som er mørk brun...
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  21:09:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har (snart) en mørkebrun westernsal fra Mette Flage.

Og jeg som aldri skulle ha meg wintec-sal (med cair) har kjøpt med det. Den ligger bra på hesten, og er bare en imidlertidig løsning så da får det ikke hjelpe at jeg sitter som en jockey. Fargen er svart og modellen er allround.

Jeg skal ha meg en svart dressursal med luftputer. Aner ikke hvilket merke og modell som passer hesten da..

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 04/05/2006 21:11:08 Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 04/05/2006 :  22:41:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter å ha prøvd 28 stykker falt valget på en Fieldhouse 2000 Dressur.
Nydelig sal, med stort, flatt åpent sete og lite støtte. Da jeg er meget opptatt at sits og balanse arbeidet så får du virkelig ingenting gratis i denne salen og må jobbe så du får blodsmak i munnen... Holdt på å kjøpe meg close-contact men syntes denne salen var penere og ligger som støpt på hesten min når hun er i sin egentlige form. Ventet 8 månder på sying i England men verdt hver eneste krone...

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  15:34:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Har en trainers full contact sprangsal og skal få meg en brukt Windsor Elite dressursal.... :) Svarte begge to og kjepegode å ri i!! Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.