hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - støtte på stevnedagen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 støtte på stevnedagen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  22:03:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei..

satt og tenkte litt nå i kveld..
å reise på stevner er alltid moro, men hva med den fysiske/psykiske støtten fra venner eller kjæreste..?

betyr noe at det sitter en eller flere på siden som heier på deg og støtter om det skulle gå galt,eller er det ikke så farlig?

jeg merker at jeg blir litt frustrert/oppgitt når typen alltid skal noe de få gangene jeg skal starte noe..Har aldri tid/orker/gidder lissom ikke å se på engang..og da syns jeg mye av glede blir litt borte..
Vil på en måte ha noen som kanskje støtter meg og blir glad på mine vegne om det enten går bra eller dårlig..

hva mener dere?

lino

» VIP

Skrevet - 02/05/2006 :  23:25:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg ville nok blitt lei meg om min kjæreste ikke ville bli med hvis jeg skulle starte, men heldigvis blir nok det aldri noe problem.
Vi gjør ting for hverandre, feks var jeg med og så på en War Hammer-turnering hun deltok i en gang.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  08:56:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg vil gjerne ha med støtte fra familie/venner/kjæreste (ikke at jeg har noen, men hadde jeg hatt det ville det vært koselig om han var med), men av og til kan det bli litt for mye. Hvis mor, pappa, farmor, momo og tante turid kommer på samme stevne, og det ikke går dårlig, blir det veeldig mange å møte når jeg er sur og skuffa, og de stiller alltid masse "dumme" spørsmål. Men det er alltid gøy å ha med noen, slik at jeg slipper å føle meg ensom..!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  10:33:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg hadde en heiagjeng på ti stk i helgen når jeg skulle starte 60 cm :D Det ble ihvertfall liv om ikke annet. På dressuren var mamma, pappa, søstrene mine, farmor, farfar, venner og flere fra stallen for å se på meg, og det hjelper jo, uten tvil. Jeg er heldigvis en veldig god taper så jeg ser det positive uansett hvor dårlig det har gått. Hadde vært verre om jeg var en elendig taper og hele slekta hadde kommet bort for å gratulerer osv etterpå. ;)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  10:47:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg er en slik en som alltid har måtte klare meg selv. Spilte håndball i åtte år, og jeg tror mamma var med og så tre kamper eller noe - fordi hun måtte selge billetter .. Spilte fotball i seks år, og mamma så en halv kamp. Jeg har drevet med hester siden jeg var 7, og mamma har sett meg ri to(?) ganger. Begge gangene på rideleir når jeg var 11 og 12 år, og hun er overbevist om at jeg rir like dårlig nå ;-/

Hadde blitt overlykkelig om noen hadde giddet å være med å se på meg; det betyr ganske mye. Kjæresten har vel sett meg ri noen ganger, men det er mest ut av tvang, ikke fordi han nødvendigvis vil.
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  10:49:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg er jo egentlig vant til at det går dårlig, men hvis jeg føler at det har gått skikkelig ræva, og en i familien kommer bort og begynner å spørre og grave (hvorfor skal hesten gå med hodet så langt ned, hvorfor kan ikke hesten få strekke på halsen, hvorfor kan ikke to og to ri samtidig så det går litt fortere, hva var den rare snuinga der (fordelsvending o.l.)), da blir jeg fort irritert!!

Men nå begynner det jo virkelig å gå bra da Tanum Kristine?

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  13:55:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er ingen som støtter meg. Jeg drar alltid alene på stevner... Verken venner/familie/type vil ha noe med meg og hesten å gjøre, vi trener og trenr og blir ikke flinke...! hehe Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  14:35:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
På stevne som jeg var med på troppet Mamma, Pappa, Anja og til og med ei vennine av Anja opp.
Morsomt med noen som vil kikke på. Tror i grunn Mamma ikke hadde så lyst til å være med, for hester er jo så skumle. Men Pappa filmet og greier så nå viser han fram for resten av slekta ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  16:14:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Er ofte med eieren til fôrhesten min på stevne når hun starter :D Er jo hovedsakelig med som hestepasser, men allikevel.. Når jeg skal begynne å starte vil iallefall jeg like at noen er med for å se på :) Dessuten kan det jo være greit å ha noen som kan snakke med deg etterpå, om hvordan det gikk osv. Og ikke minst, noen må jo ta bilder også! Hehe.. :)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  01:59:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Setter alltid pris på den støtten man kan få;)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  11:14:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg fikk ingen til å kjøre meg Ingvild! :/ De måtte hjelpe til på noe fotballgreier.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  19:47:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Heisann!!

Støtte på stevnedagen ja, det har jeg stort sett, enten det er mamma og pappa, søstre, hestepasser eller venninner...

Men jeg er ikke totalt avhengig av det. Jeg klarer meg helt fint selv, bortsett fra at jeg må ha med noen som kan kjøre. Ellers fikser jeg hesten selv, tar meg av oppvarmingen selv(uten hjelp altså) osv...

Til sommeren skal jeg tilbake til Norge for å starte på Skauen, da skal Selina være med som hestepasser og det blir moro. Jeg er også igang med å skaffe meg en liten ekstra heiagjeng siden jeg skal prøve meg på NM-kvalik.. Noen som vil bli med i heiagjengen...?

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  19:57:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som vil bli med i heiagjengen...?

Bare å informere om når og hvor du

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  20:30:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Skauen Ridesenter i Stokke!! JA dato er jo enten fra 27.juli-30.juli, eller 3.-6.aug¨. Hvis jeg kvalifiserer meg til NM er det jo også 10.-13.aug... hehe
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  15:01:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Folk må bare si ifra om de skal starte i Trøndelag, da tropper jeg opp og heier ;D

Syns det er koselig med støtte jeg.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 05/05/2006 :  15:23:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hater å ha folk rundt meg når hesten min skal gå løp..

MÅ se løpet alene!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.