hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ekvipasjenummer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Ekvipasjenummer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  13:31:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Er det etter de nye reglene påbudt å medbringe egen nummerlapp for å feste på schabraken/hodelaget på alle stevner fra D-stevner og oppover?
Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 02/05/2006 15:06:24

lino

» VIP

Skrevet - 02/05/2006 :  13:57:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja. Men trodde ikke det måtte være på hodelaget. Vi hadde stevne på stallen vår forrige helg, og de fleste hadde nummerlappen på sjabraken.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  14:06:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja. Men trodde ikke det måtte være på hodelaget. Vi hadde stevne på stallen vår forrige helg, og de fleste hadde nummerlappen på sjabraken.

Opprinnelig postet av lino

Jaja, tenkte at det bare gikk an på hodelaget jeg vettu, men det er klart det er penere på schabraken Jeg tenker ikke så langt alltid!
Så nå har jeg endra det!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 02/05/2006 14:07:10 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  14:26:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Nummerlapp skal festes på hestens venstre side, helst i hodelaget, men på schabraken er også tillatt. De fleste fester den i hodelaget.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/05/2006 :  16:56:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det blåste en del da vi hadde stevnet, og det ble ridd utendørs. I den forbindelse så jeg at det nok er smart å festen den i sjabraken, for hestene ville nok blitt meget forstyrret av en flagende nrlapp rett bak øyet..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  19:57:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Det som er viktig med nummerlappen er at den til en hver tid er synlig! Dvs. at hvis du har den festet i sjabracken, syns den jo ikke når man har skritteteppe over.. Det skal helst festes i hodelaget på venstre side, da er det nemlig synlig hele tiden...
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  21:51:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
^ Enig med Amillion. Og lappen flagrer ikke hvis man fester den på en måte at den ikke flagrer :D
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  22:16:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Bruk også manstrikker til å feste den.. Da sitter den fast
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  08:59:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar, skal på D-stevne på Tanum på lørdag (6 mai) (noen flere som skal??), og da trenger jeg jo en nummerlapp.. Men nå er problemet å få tak i en, for de er utsolgt overalt pga de nye reglene, så da trengte vel alle en tenker jeg! Men jeg får låne av treneren min så lenge da
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  17:14:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
På sprangstevner har jeg også sett at de fester lappen i fortøyet (noe jeg skal gjøre), men siden du sikkert skal starte dressur (?) kan du nok ikke feste lappen i fortøyet, du har nemmelig ikke ett (skjønte du den?!?!?!? ;))

*dårlig humor i dag*

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.