hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - SLETTET
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 SLETTET
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 30/04/2006 :  21:55:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
SLETTET
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 14/02/2008 12:31:18

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 01/05/2006 :  14:10:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så vidt jeg vet har bare trondheim startet noen konkurranse så vi får vel først se om de kommer seg til NM de andre altså....

Hilsen sjenkeren av pokalen

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 01/05/2006 :  16:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Med "sjenker av pokalen", mener du da at det var du som fant det opp - eller at det er du som skal bestemme hvem som får den, eller er jeg helt på vidda? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 01/05/2006 :  16:45:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
skulle foresten vært pris hvem som steller best med hesten sin under nm!

enig mie?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 02/05/2006 :  10:05:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
med sjenkeren av pokalen betyr det at det var jeg som bestemte meg for å sjenke en vandrepokal til IMGAN som skulle deles ut til det debutant laget som gjorde det best under NM. Det er jeg som har bestemt hva som skal være kriteriene for å vinne pokalen.
Synes det var en god ide for å få mer rekruttering ettersom rekrutt lagene ikke har mulighet for å vinne NM tittelen. Så har de noe å hige etter også!

Ja jeg synes det burde være en "kindest to the ponies" pris, men ikke regn med at jeg sjenker den ettersom en pokal er dyr nok å kjøpe

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 02/05/2006 :  15:26:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mie Ulrika: Okei, så det er ikke du som bestemmer hvem som vinner, mao? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 02/05/2006 :  17:57:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
tenkte jeg kunne sjenke den men kanskje du ville bestemme ?hvem som vant liksom
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 03/05/2006 :  08:13:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er satt opp bestemmelser for hvem som vinner debutant pokalen så det har ikke så mye med skjønn å gjøre. Det er det laget med 3 eller fler debutant ryttere (dvs ryttere som ikke har startet NM eller høyere før) som plasserer seg høyest i NM som får den. Så det er reglene som bestemmer!

Tigull: jeg skjønner ikke helt hva du mener....
Tror det som hadde fungert best hadde vært om alle rytterene stemte og så hadde de ikke lov til å stemme på sitt eget lag. Det fungerer dårlig om en person skal bestemme det. Det er fare for at folk vil synes den personen er partisk. En annen ting er at det er vanskeig å være alle steder på en gang. En ktp- pris gjelder jo ikke bare på banen, men også på oppvarming og i stallene osv... Så hvis jeg ikke misforsto så hadde det vært en ære å bestemme hvem som fikk prisen, men jeg tror det hadde fungert dårlig ettersom jeg ikke har tid/råd til å komme meg til NM (hvis det skal gå langt unna)...

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 03/05/2006 :  08:33:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kanskje du kan tipse imgan om den prisen og jeg sjekke om vi kanskje har en pokal stående for vi fikk en hel ekse engang
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 03/05/2006 :  12:09:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!

Vet ikke helt om jeg er den rette til å "tipse" dem ettersom jeg ikke egentlig har noe med IMGAN å gjøre. Jeg er ikke en gang medlem!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 03/05/2006 :  17:46:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det må du bli da! haha støtte medlem
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway
Innlegg: 80

Skrevet - 06/05/2006 :  11:28:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Hellu

Jeg krysser fingrene for at det blir Raptus laget, jeg da =)
Men virker som om det er mange nykommerlag i år som trener en masse, så det blir spennende å se!

*VIBO* Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway
Innlegg: 787

Skrevet - 06/05/2006 :  14:03:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har Trondheim eget lag? Vet at Reppe Rideklubb driver litt med MG, ja, men er det flere i området som gjør det?
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!


- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 06/05/2006 :  19:31:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Raptuss!!! Raptuss!!! Raptuss!!!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway
Innlegg: 1100

Skrevet - 18/05/2006 :  17:05:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Steller MG ryttere med hestene sine altså

Trodde ikke det jeg, for en gang så så jeg en MG jente som ikke børsta hesten sin før hun red


Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway
Innlegg: 2320

Skrevet - 18/05/2006 :  17:22:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har Trondheim eget lag? Vet at Reppe Rideklubb driver litt med MG, ja, men er det flere i området som gjør det?

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan



Det er laget som trener på Reppe som kaller seg Trondheim MG, ellers vet jeg ikke om noen andre som rir MG aktivt her. Er vel mange som kunne tenkt seg ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.