hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - SLETTET
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 SLETTET
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/04/2006 :  15:59:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
SLETTET
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 14/02/2008 12:33:30

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/04/2006 :  16:41:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
I fare for å være frekk, så er det første som bør komme tilbake bruken av de flotte tegnene "." og ",".
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/04/2006 :  20:36:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
finn deg en annen debatt snuppa
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/04/2006 :  20:36:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
finn deg en annen debatt snuppa
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 28/04/2006 :  20:59:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det er ikke meninga å være frekk er, på noen måte, men tips for at folk skal bli litt mer vennlig innstilte til deg, og for at innleggene dine skal være enklere å lese, og kanskje at flere blir interessert i å svare:
1. Bruk tegnsetting, og bruk den riktig. Punktum, komma, spørsmålstegn er gode ting å bruke.
2. Skriv med stor forbokstav.
3. Når du lurer på så mange spørsmål som du gjør, putt heller alle spørsmålene under et emne i stedetfor å lage 8 nye emner. Mye enklere å svare på flere spørsmål under ett emne enn å trykke seg inn på mange nye emner.

Tips, tips :)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/04/2006 :  23:34:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
finn deg en annen debatt snuppa

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Jeg liker å benytte meg av ytringsfriheten vi har i Norge.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/04/2006 :  23:34:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
finn deg en annen debatt snuppa

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Jeg liker å benytte meg av ytringsfriheten vi har i Norge.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 28/04/2006 :  23:46:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kjære "Tigull the best 4 life", du ser at debattene dine alltid ender på samme måte? Ikke på noe som helst frekk måte, men du bør kanskje begynne å tenke igjennom hvorfor disse debattene ender slik de gjør. Du får aldri svar på det du faktisk lurer på. Jeg kjenner meg litt igjen, jeg har ikke alltid hatt verdens beste attitude, men den er det bare å jobbe med. Det blir jo ikke noe gøy for deg å diskutere her om ingen tar innleggene dine på alvår.

Det er ofte jeg kommer over innlegg du har skrevet, og ikke skjønt poenget, eller hva du spørr om i det hele tatt. Men akkuratt det trenger du ikke tenke så mye på. Jeg hadde satt pris på om du brukte pungtum og kåmma. Men det kan jo hende du har dysleksi og? No offence..

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 29/04/2006 :  01:04:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Selv dyslektikere er i stand til å lære seg å skrive riktig, om de bare bestemmer seg for det. Det tar litt mer tid og arbeide, men er ikke umulig.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 29/04/2006 :  11:33:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
komma og punktum er ut!!!

gjør dette med vilje!

dere som ikke intresserer dere over hode for games hvorfor gidder dere svare på disse debattene bare for og provesere?

legg merke til alle debattene som ender på samme måte er det samme mennesken som er og ødelegger!


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 29/04/2006 :  11:54:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tigull: Vi svarer for å gjøre deg til en flinkere forumbruker. Vi prøver å hjelpe deg, men du tar overhodet ikke til deg tips, derfor ender det slik. Hvem man skal skylde på for det, er en diskusjon jeg ikke gidder å ta. Men at du skriver sånn med vilje, er kanskje en god indikasjon ..

Vi gir deg tips om at du bør endre skrivestilen din slik at det er fysisk mulig å skjønne teksten din første gang man leser den, at du bør samle alle spørsmål i en tråd i stedet for å spamme ned forumet, at du bør skrive litt mer beskrivende overskrifter til trådene dine, og at du kanskje bør jekke deg ned et par hakk og bli litt mer ydmyk - det har aldri skadet noen å innse at de kanskje tar feil.

Men, hvordan klarer du å finne ut at vi overhodet ikke interesserer oss for MG? Jeg synes MG ser spennende ut jeg; har selv ridd en del gymkhana når jeg var ung og MG ikke "fantes". Nå er jeg for feig og har overhodet ikke fysikken til dette. Men det er fortsatt interessant, fordi det er en gren av sporten jeg holder på med. Men det prøves jo aktivt å skremme bort oss som er litt mer tilbakeholdne ..

At det er de samme menneskene som svarer i trådene dine hele tiden er kanskje fordi a) det ikke er så veldig mange superaktive på forumet eller b) det kanskje bare er vi som vil vise interesse.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 29/04/2006 :  14:27:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det har aldri skadet noen å innse at de kanskje tar feil.

kanskje du skal lese det du selv skriver!

du er bare her for og rette på meg!

kanskje det er feil av deg?


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway
Innlegg: 80

Skrevet - 29/04/2006 :  16:41:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Hei
Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å være slurvete, eller giddalaus med tegnsetting, store bokstaver o.l i debatter. Det er vel helt opp til den enkelte... MEN som de aller fleste har skjønt: et innlegg uten system og riktig tegnsetting virker rotete, er slitsomt å lese og virker i hvertfall for meg ganske useriøst i visse tilfeller. Så, hvis man ønsker saklig respons bør noen ta seg i nakkeskinnet.

Til tema: Ville vært artig med kåringer ja. Drev ikke med mounted games da de holdt på med dette, så vet ikke helt hvordan det foregikk.

Klem fra Vibeke

*VIBO* Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 29/04/2006 :  18:06:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tigull: Beklager om du føler at det jeg er her for er å rette på deg.
Jeg bruker aktivt funksjonen "aktive emner" og går ofte gjennom hver eneste post, både for å lære nye ting innen områder jeg er grønn, eller for å bidra innen områder der jeg ikke er grønn. Jeg kunne gjerne tenke meg å snappe opp litt mer generelle opplysninger om MG, og derfor titter jeg også innom dine tråder, men jeg synes det er vanskelig å lese dem, fordi det er så mange av dem og fordi tegnsetting og system er såpass lite brukt. Derfor pirker jeg på dette, fordi det da kanskje blir mer attraktivt for andre folk å lese det du skriver også - det er dessverre slik at mange bare ser på innlegget i sin helhet og tenker at "dette gidder jeg ikke lese" (dette gjelder ikke bare for deg, men for mange andre også, som også blir rettet på). Derfor får du kanskje ikke mange svar, og helst kanskje ikke svar du ønsker - eller som vi ønsker.

Men nå skal jeg la vær å kuppe denne tråden mer.
Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway
Innlegg: 84

Skrevet - 06/07/2006 :  14:43:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
Velger å overse innleggene om skrivefeilene til Tiril og svarer heller på debatten hennes!

Ja, syns det å kåre beste rytter, beste ponni, beste heiagjeng/heier, beste samhold, beste lagleder, beste debutantrytter, beste debutantponni, rytter/ponni med størst fremgang gjennom ses., beste stevne/stevnearrangør, rytter/lag med best pågangsmot osv hadde vært en strålende idè (nevnte ikke alt dette fordi jeg mente at alt SKAL være med, men for å gi eks.), men så er det noe med det at noen må gjøre det, og det bør være noen fra foreningen (IMGAN) for at det skal få et snev av noe seriøst over seg... Enig?

,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.