hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slettet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 slettet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/04/2006 :  15:57:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
slettet
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 14/02/2008 12:37:02

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/04/2006 :  16:37:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om du skal lage en tråd om dette, er det kanskje smart å lenke til hjemmesiden, slik at vi kan se den? :-) Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 28/04/2006 :  17:14:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kva slags heimeside ?

Link?

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/04/2006 :  20:37:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
www.mounted-games.no
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 28/04/2006 :  23:49:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Likte ikke helt synet av hesten oppe i høyre hjørne i hvert fall..
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 29/04/2006 :  00:07:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nei, det var ikke et pent bilde, du. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/04/2006 :  00:19:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei ikke hvis man ser på logoen deres. Der rir rytteren for slakke tøyler.. denne til høyre har jo mundviker på en halv meter da.. Ikke fint bilde nei.

Ellers er det vel ikke noen avansert hjemmeside dette. Lett og grei å finne rundt i..

OT: Ang MG: Må man ikke ha en fantastisk fysikk for å springe opp på hestene i den farta??
Jeg mener, jeg vil ikke akkurat kalle meg selv for stor, men jeg klarer IKKE å hoppe på hestene med mindre det er en shettis..

dette er vel bare for "spreke" jenter eller?

Redigert av - Lopke den 29/04/2006 01:23:01 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway
Innlegg: 2364

Skrevet - 29/04/2006 :  01:14:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
dette er vel bare for "fitte" jenter eller?


Jeg tror ikke games-jentene blir veldig glad for å lese dette altså

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/04/2006 :  01:18:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
dette er vel bare for "fitte" jenter eller?


Jeg tror ikke games-jentene blir veldig glad for å lese dette altså

Opprinnelig postet av Horton & Renate



Oii... bommert.. på dansk betyr det sånn "fit for fight" du er fit.. sprek er vel rette ordet!!

Beklager
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/04/2006 :  10:27:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lopke: Det handler vel bare om å trene på det. Selv har jeg problemer med å hoppe opp på små hester, men sånn ca. fjordheststørrelse går veldig bra, også i fart. :)

Ang. hjemmesiden: Den var helt ok.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 29/04/2006 :  10:48:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
dette er vel bare for "fitte" jenter eller?


Jeg tror ikke games-jentene blir veldig glad for å lese dette altså

Opprinnelig postet av Horton & Renate


Jeg tenkte ikke sånn før du sa noe. Tenkte som Lopke. Jeg er vel for lite "koffert"..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/04/2006 :  10:53:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg er vel for lite "koffert"..

Opprinnelig postet av lino



OT: men jeg har hørt dette uttrykket før, hva betyr det?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 29/04/2006 :  11:39:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
mounted games er for alle!

når man konkurrerer i lag så har man folk som er bedre i noen øvelser en andre!
som vist på bildet over: det er lene graver og karinka og lenes styrke er påhopp og lene seg ned til ting!

andre har fart og korekt måte og snappe og sette ned ting på!

noen har også rolige ponnier som safer og vinner på det!

så om man blander inn alle disse i et lag får man et godt lag!

det er veldig mange forskjellie ryttere i games og mye forskjellige ponnier!

ang bilde på hjemme side!
klart det er ikke verdens beste bilde men sett flere som er verre i andre miljøer som sprang og dressur og feltritt og kjøring og galopp!

dessuten er ponnien det er bildet av en sikkelig heit ponni som noen ganger er litt for rask!

men døm som dere vil!

jeg har iallefall aldri sett en blodig ponni munn i games men det skjer fort andre steder!


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 29/04/2006 :  11:48:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jesus. Vi dømmer da ingen, vi konstaterer at det bildet ikke er det peneste. De har sikkert tusen andre bilder som ikke hesten har en halv meter munn på. Er hesten heit, løser man ikke dette med å dra i kjeften, dog.

Jeg har aldri sett noen blodig munn noen steder jeg, men jeg står fortsatt fritt til å kommentere. Jeg dømmer ikke MG nord og ned fordi jeg ikke synes det bildet der var noe pent. Slapp av.

Forresten så har du 12 "!" i teksten, og ingen punktum eller komma. Det er -mye- lettere å lese en tekst med korrekt tegnsetting. Bare et lite tips :-)
Gå til toppen av siden

carambee

Innlegg: 1699

Skrevet - 29/04/2006 :  13:07:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg er vel for lite "koffert"..

Opprinnelig postet av lino



OT: men jeg har hørt dette uttrykket før, hva betyr det?

Opprinnelig postet av Lopke



Det betyr at man klarer å rette det inn på noe seksuelt uansett hva det er snakk i. Kort og godt.
Stammer visst fra noe Freud sa, at hvis en dame drømte om en slange som krøp inn eller ut av en koffert var det fordi hun hadde lyst på sex.. Eller noe sånt helt rart som bare Freud kan finne på.

Derfor, når noe som ikke trenger å ha med sex å gjøre får en til å linke det til noe seksuelt, tenker man koffert.

Som: Jeg liker å ri jeg

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/04/2006 :  13:23:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:



Som: Jeg liker å ri jeg

Opprinnelig postet av carambee



herreguuud.. trenger du være SÅ vulgær??
Ang freud.. ja han har jo mange gode..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.