hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Føll:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Føll:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Løkki

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:28:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kom i stallen i dag og det rant kvit melk frå juret til Løkki! ENDELIG! Heime ein snartur no for å ete, skal ta med kaffi og termodress og rigge meg til i bilen med tv'skjermen

Kryss fingrane for oss folkens!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Redigert av - Løkki den 01/05/2006 02:51:58

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
*krysser fingre og tær*
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:31:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så spennende!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:38:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Da er det bare å forte deg tilbake, for da er det ikke lenge igjen

Heidi

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:41:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Oj! Då blir det ikkje "slossing" på deg i Volda i natt altså.. Kunne trengt ein Ørsting til.. hihi
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:44:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Fortar meg tilbake no

OT: Volda ja Ann-Lajla, hehe, har ikkje vore der natt til 1. sidan eg var russ, og da var vi dei eldste som var der så..

ForumHest

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:53:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hehe Skal vere med Lizz og dei eg.. hehe
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:15:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det ikke råmelken som kommer først?? Denne er jo veldig viktig at føllet får i seg idet føllet blir født uten antistoffer og MÅ ha denne melken innenfor 2-3 timer etter fødsel..

Var melken tynd??
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 30/04/2006 :  21:32:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Merra produserer råmelk iallfall 24 timer etter fødselen, så det er ikke så farlig om det kommer litt, bare det ikke renner ut hele tia liksom. Så spennende!! Får håpe du får med deg fødselen nå da!
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  02:12:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Det vart eit nydelig ulsblakk hoppeføll!

Klokka 21:49 gjekk vatnet, og klokka 22:08 var ho ute.

Alt gjekk heilt etter boka, og Løkki er ei fantastisk mamma! Føllet var på beina etter 20 minutt, og var veldig stødig allereie frå første stund. Var meir opptatt av å utforske verden enn å finne mat, så trengte litt veiledning akkurat der. Når ho først fann ut kvar det var mat så drakk ho som ein helt

Bilder av nurket:

Hallo der!

Mor og datter

På beina! Fin stil?

Mamma da!

Tid for mat

Høneblund

Nesten tørr

Blei mange bilder her, men ho er jo så nydelig!

ForumHest

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 01/05/2006 :  08:08:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Så herlig!! Skikkelig sjarmis altså!

Nå har ikke jeg peil på fjording og farger, ulsblakk, er det sånn helt gul uten svart i mana..?

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  08:47:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
helt nydelig:D
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  08:59:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Så nusselig, gratulerer
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 01/05/2006 :  09:28:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
For ei nydelig tulle:)! Så flott at alt gikk bra.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  10:11:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så herlig!! Skikkelig sjarmis altså!

Nå har ikke jeg peil på fjording og farger, ulsblakk, er det sånn helt gul uten svart i mana..?

Opprinnelig postet av Anniken B.

Ullsblakk er når hesten er omtrent heilt kvit i hårlaget og midtstolen i mannen er svart eller grå

Gratulerer da Gunvor

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/05/2006 :  10:36:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med føllet Gunvor!

Det var kjempe fint!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.