hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Onde jenter...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Onde jenter...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:21:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, takk. Men jeg har allerede meldt meg ut av laget. Nå har de ikke keeper, og trener'n er rasende, men jeg holdt ikke ut der lenger. :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:43:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
slutta du på laget?
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/04/2006 :  20:47:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal man være med på leken, må man tåle steken

Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:01:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
hvis hun som sa det var på samme lag skjønner jeg godt at du sluttet... var ikke så hyggelig oppførsel akkurat.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:06:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mari: Enkelte lomvêrer er hissigpropper. Spesielt av de som spiller håndball. Fått bank der ja. >.< Ellers er det vel et lag eller to sør for mitt hjemsted og spesielt ett lag nord for mitt hjemsted som utpekte seg som litt mer aggressive enn strengt tatt nødvendig.

Mon tro om vi er litt ekstra hissige, vi gudbrandsdøler? Har ikke opplevd slike ting mot andre lag, egentlig. Og jeg spilte håndball i åtte år og fotball i seks.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:36:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er ikke bare en grunn til at jeg sluttet. Men med hensyn til laget, så nevner jeg ikke noe om det her. Jeg er ferdige med dem nå. Ikke tro at jeg sluttet 'bare' p.g.a. dette.

Formosissima: ja. Jeg er usikker på om det er sånn andre steder, men banning, slag, spark, spytting og kloring er dagligdags både i håndball og fotball her, såvidt jeg vet og har erfart. Aner ikke hva som gjør det jeg :P

-Azze-

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:50:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Huff, huff.

Nei, de kan ha det så godt!! Hvis de er sånn så fortjener de ikke Mari sitt selskap!!

Tenk og synke så dypt da dere..SYKT!!

Er det noen som kan gi den jente addressa til et galehus??:-D

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 30/04/2006 :  23:05:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mari: Nå får du bedre tid til hester? De er jo stort sett snille....
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  23:57:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Molly: Si det :P Stort sett snille ja, jeg har ikke møtt en direkte mannevond hest enda.

TempoPim

Skrevet - 04/05/2006 :  18:48:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm, den jenta kan jo ikke være riktig god! Håper du kommer deg igjen Og takler henne dobbel så hardt tilbake Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  20:38:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Huff. Henger meg på dere andre: dårlig taper!
Hadde det vært meg synes jeg synd på jenta!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  16:27:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tok røngten igjen i dag, og da fant legen 2 brudd i noen små bein i ankelen. Var heldigvis bare brister, men likevel.. *sukk*

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  13:51:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei å nei for en usportslig oppførsel. Slikt skulle ikke vært lov *høh*
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.