hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Onde jenter...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Onde jenter...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  00:39:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, må bare få ut litt frustrasjon...

Var på fotballtrening på fredag, og stod i mål. Spissen på det andre laget ble sur da jeg reddet et skudd, og det endte med at hun taklet meg bare på f***, og her sitter jeg med ankel så stor som en tennisball og mulig brudd i ankelen. Jeg sa til henne hva den taklingen førte med seg. Fikk følgende tilbake: 'Så fint da, da er vi kvitt deg en stund'.

Huff, tror jeg skal holde sammen med gutta heretter...

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 30/04/2006 00:41:07

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  00:42:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
... :S Det kan man kalle dårlige tapere....
Så utrolig teit man kan være... Håper det går bra med ankelen din da.. <3
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  01:29:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Oh no.. Hater sånne jenter! Det er bare sjalusi!!

Nå ble jeg sinna, Mari.. Huff, håper du kommer deg tilbake igjen og viser jenta hvem som bestemmer!

Og ja, gutter er vel bedre venner enn jenter, til tider iallefall!

-Marte Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  09:07:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Noe så usportslig! Noen burde virkelig ha fortalt den jenta hva som er god normal oppførsel! Slik skal man bare ikke gjøre..!

Jeg tror at noen gutter kan være bedre venner enn jenter, for jenter blir så misunnelige og sjalu for de minste ting. Dessuten baksnakker jenter mye mer enn gutter, også om sine nærmeste venninnner! Det er i hvertfall det jeg har erfart..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  09:28:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nei fy søren for en utrolig dårlig taper!!! Var der noen trener i nærheten som så dette? Hun burde jo få seg en real straff da?!! Kan ikke fatte at det skal være mulig og oppføre seg på en slik måte.. Dette går jo ikke bare ut over dine fotballprestasjoner heller!!
Jeg håper du blir fort bra igjen, Mari. Og at det ikke er brudd i ankelen din..
Slike jenter burde utestenges fra slik idrett i mine øyne!!

*Bente er sinna!!!*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  11:34:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Å fy! Hadde det skjedd meg hadde jeg blitt sinna!
Ta igjen med samma mynt Mari!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  11:45:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Puh, det var ikke brudd, bare en forstuing av ytre leddbånd... Ta igjen? Næh, jeg er litt forundret over meg selv egentlig. Jeg tar liksom aldri igjen....

Takk for støtten folkens :) Skal nevne det for trener'n.. Jeg kan jo ikke bevise at hun gjorde det bare på f***, men slik hun oppførte seg i ettertid, så kan man begynne å lure... Samtidig var ikke ballen i nærheten da hun gjorde det..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  11:49:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvem spilte dere mot? Har dessverre lignende erfaringer fra min tid som fotballspiller, fra div. lag i dalen. Folk som spenner ballen i magen/fjeset, takler deg, river i deg, dytter deg, sender deg hodestups i målet osv. Men gjør dommerne noe? Neeida.

Håper det går bra med ankelen din, du har mer uflaks enn meg, og det sier litt ;-)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  11:49:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvem spilte dere mot? Har dessverre lignende erfaringer fra min tid som fotballspiller, fra div. lag i dalen. Folk som spenner ballen i magen/fjeset, takler deg, river i deg, dytter deg, sender deg hodestups i målet osv. Men gjør dommerne noe? Neeida.

Håper det går bra med ankelen din, du har mer uflaks enn meg, og det sier litt ;-)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  12:06:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Formosissima: Takk.

Ja, har opplevd lignende fra lag i dalen, men dette var faktisk ei på mitt eget lag... Vi hadde kamptrening.. Det at hun var av 'mine egne' gjør at jeg blir så forbannet!!

Flokus

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  12:59:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øøøh, for noen teite tapere.. *Besj*
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 30/04/2006 :  16:06:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så teit gjort. Nå kom det frem minner fra da jeg spilte håndball. Husker det var noen på de motsatte lagene av og til, som klikka så utrolig når det ikke gikk de sin vei. Noen burde ikke spille håndball/fotball... Hvis ikke de kan takle å tape, så burde de rett og slett bare slutte.

Det at ho jenta var fra ditt lag viser jo enda mer om hvor teit gjort det er. Ho kunne jo i det minste si unnskyld i stedet for det hun sa.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 30/04/2006 :  16:29:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
hehe, jeg har spilt håndball, og den vanlige taktikken har vært når man ikke skyter hull på keepern på andre måter, ja da tar man og sikter på ansiktet dere...heldige meg har ikke brekt nesa, men derimot har den vært rimelig stor mange ganger, og jeg har vel aldri blødd så mye neseblod som det året jeg spilte 4 divisjon, mot voksne damer...

Men akkurat her tror jeg du har møtt et ondt vesen med altfor mye konkurranseinnstinkt, og jeg tror sant å si at de finnes både som jenter og gutter. Så det hjelper nok ikke å holde seg sammen med gutta for å unngå ugne konkurransesvin.

God bedring Mari :-)

Guro
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  18:28:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jaja, jeg får si det sånn: Verst for dem - nå er de keeperløse. Ikke mitt problem :P

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  19:54:28  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
å fy å fy Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:05:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm... helt håpløst med slike folk. En ting er å ha temperament å komme med ei utblåsning i kampens hete for siden å be om unnskyldning, men dette der var bare stygt....
Kanskje du på en slags "syk" måte kan se på det som et kompliment? Ser for meg at du er god, denne (selvfølgelig-ikke-så-god-som-deg-jenta) følte seg truet på laget! Ja... det må det være (-;
Du er flink jente som ikke tar igjen, ikke synker ned på hennes nivå! Når du kommer tilbake lar du henne ikke få inn et eneste mål, du redder allt! og hun vil bli helt psyket ut, både av dårlig samvittighet og for at hun ikke klarer å score på deg (-: GO MARI!!!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.