hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestebilder!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hestebilder!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 32

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  03:47:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Legger ut noen bilder av skjønningen Miira! En araberhoppe på 5 år! Jeg fikk æren av å ri henne inn =)

Mira ute på beitet

Inne i stallen

Nydelingen i bevegelse

Så tok jeg med et bilde av den flotte hingsten Darling som står på samme sted som Mira.

<3 Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  03:51:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Uff virkelig ikke menina med dobbelposting.. Skjønner ikke hvordan jeg sletter her =/
<3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  08:34:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Helt øverst i innlegget ditt (det du vil slette) finner du en slags verktøylinje. En av tegnene der er en søppelkasse. Trykk på den, skriv inn passordet ditt - og vips, så er det slettet.

Nydelige bilder forresten :)

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 28/06/2006 08:34:50 Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  11:29:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jack vil ut på ridetur, men jeg måtte forklare han at han måtte bli enda større gutt først

Jack og Mahjiino i full fart nedover beite.

Og opp igjen...
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 28/06/2006 :  12:51:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er da mye bedre å legge salen sin slik enn hvordan gåttis la salen min her om dagen. Rett ned på gulvet, så når jeg fant den var den helt skeiv i salkappene. Grrr!!! Heldigvis er det en jeg har til overs som ikke er i bruk, men alike vel...

Tenker det hadde blitt ramaskrik i heimen om jeg hadde slengt verktøyet hans her og der i uorden...! Mannfolk altså. Jeg har hørt det beste "ordtaket" ever for en tid tilbake: "Mannfolk er som hunder. Når jeg ser de dypt inn i øynene og snakker til de er det akkurat som om de forstår hva jeg sier..."

He, he...
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:13:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Slenger på noen bilder til Jeg.. Tok noen nydelige bilder av hesten min, Tornado, og en av stalleiernes hest, Vinni, som jeg også skal passe nå i sommer. Nydelige hester&bilder!!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:18:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
O.T: Må bare spørre! Om Tornado muligens stod på et beite ved Bontveit herom dagen? Kjørte forbi en "Tornado-hest", ligna så fælt!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  14:56:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Nei, Tornado står ikke i bontveit dalen nei, men ikke så alt for langt derfra, ikke langt fra Lagunen står han :)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  18:24:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kan jo slenge ut noen flere bilder av Kenzo, og til og med et par av gamlehesten min Montesse (som nå er Solvei sin):

Montesse og meg i 2003 (se på den fæle sitsen og de tynne stankelbeina!)

Montesse og meg i 2004

Kenzo og Madeleine, før Kenzo ble barbert i vinter

Kenzo og meg

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 29/06/2006 18:31:09 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:19:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Sommeren er kommet for fullt hos oss! Spottisen min spriter opp stemmninga på bildene gitt!

Spot ser hjem!

*gliiis* sjekk trynet!

"Åsså kløver å blomster å sånn asåååååå! Knegg!"

Skikkelig sommer!

Dette skjer sjeldent! Her er vi i vannet sammen! hehe..

Jeg var noe bekymra for mine barføttede bein da Spot begynnte å bli litt ivrig i dammen.. Tror han hadde fælt lyst til å trø meg på beina! :S

Resten av bildene finner dere i galleriet i dag:)

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 29/06/2006 19:24:30 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:31:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Spot er såå nydelig! :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  10:18:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er et av Celli når han koser seg i rundpaddocken i Athen

Må også se seg litt rundt.

Rulling er vel obligatorisk...

Og rulling i snøen.

Lille vakre hesten min...

Mvh Hanne.
Redigert av - Hanne_N den 30/06/2006 10:24:39 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  10:35:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spot er såå nydelig! :)

Opprinnelig postet av Mari^_^

han er en skikkelig hjerteknuser han :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  10:38:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Smedsmo June, nr. 2 i kvalitet på åringsutstilling. Far: Ask Mor: Smedsmo Lilja.

Junilill, spisshoppe blant fjordhestene. Far: Lunner Gråen Mor: Botten-Lill.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 01/07/2006 :  11:49:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg legger ut noen bilder av fjordinghoppa Bella, som jeg er hestepasser for, og som kanskje skal bli min

Noen av bildene har jeg redigert, så de ser litt rare ut :P

En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden
Side: av 32 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.7 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.