hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestebilder!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hestebilder!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 32

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  16:24:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Spot er så søtKjempefine bilder

Tok noen bilder eg og i dag:

Når meg og Brun var på tur i skogen,han fant seg litt firkløver å momse på=)

også måtte han jo såklart rulle seg etterpå(viss dere ser nøye etter ser dere min nyskjerrige hund i det midterste vinduet på huset
)

så må vi si hei til Pacific,har tross alt vært vekke fra han i nesten 2 timer

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  16:30:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fine bilder alle sammen!

Anne: Det første bildet var kjempe fint! Spot er jo bare såååå søøøt

Brun Best: Så ut som det var fint turterreng der du bor, både i skogen og på fjellet

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  16:53:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh, nydelige bilder av Spot, Anne =)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  19:57:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Brun Best: Så ut som det var fint turterreng der du bor, både i skogen og på fjellet

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Ja her er det masse fine stier å ri på
Spessielt nå når det er sol og bakken tørker er det mange fine klatrestier der hestene får brukt litt andre muskler enn vanlig
Og så er det jo så koslig å stoppe litt oppi fjellet og ta seg en pause mens hesten får beite litt

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com

Redigert av - Brun best den 06/06/2006 19:57:41 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  13:56:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

Ser ut som en kjeeempemus fra et forsøkslaboratorium!!!
"Mysefisa si"
Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  14:02:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå måtte jeg flire godt..... For et fjes.. Godt de ikke ser bildene vi tar av de noen ganger.
Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  14:07:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå måtte jeg flire godt..... For et fjes.. Godt de ikke ser bildene vi tar av de noen ganger.

Opprinnelig postet av oleo

He, he... Nei, godjenta hadde vel blitt blodig fornærmet hadde ut funnet ut at jeg latterliggjør henne på denne måten... Også på internett da gitt!

"Watch out for The Super Mice from outer space..."

Redigert av - nn den 07/06/2006 14:10:08 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:08:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Haha, herlig bilde, BirgitteogVickie!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  14:46:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Haha, herlig bilde, BirgitteogVickie!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Kan vel ikke akkurat si at jeg har en vakker hest ut i fra det bildet nei... Smuler i barten og øyer som to muselorter. Stakkars hest
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:18:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det var skjønne bilder jeg! Det er jo slik de ER og skal være (-: Mine har også barter med smuler i og hva er vel bedre enn å få en skikkelig smaskesuss i håret/nakken/fjeset fra en lykkelig hest med truten full av vått betfor? Mmmmm... deilig he he he... Kommer aldri til å klippe bort annsiktshår for at den skal se "pen" ut. Ser ikke bedre ut jeg "nymornet" (-;
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  15:24:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes det var skjønne bilder jeg! Det er jo slik de ER og skal være (-: Mine har også barter med smuler i og hva er vel bedre enn å få en skikkelig smaskesuss i håret/nakken/fjeset fra en lykkelig hest med truten full av vått betfor? Mmmmm... deilig he he he... Kommer aldri til å klippe bort annsiktshår for at den skal se "pen" ut. Ser ikke bedre ut jeg "nymornet" (-;

Opprinnelig postet av Harneshaug

Ja, jeg så at du var så "sveisen" på det nye bildet du har lagt ut Jeg synes du var tøff på håret. Jeg ser nesten sånn ut jeg også om dagen, men jeg sparer og sparer for å få det langt igjen. Så om en fem års tid så tenker jeg at jeg har det like langt som det var...
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:26:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er 2 flatterende bilder av mine med "space-caps". Må bare få si at dette er beste fluejager jeg NOEN gang har hatt!!!! Fra Skoies 69,- sitter som støpt og perfekt for meg som alfri bruker grime. Hestene elsker dem...
De VET jo ikke hvordan de ser ut da, men det skal ingen fortelle dem heller (-:
One Eye har bare 1 øye og flue elsker inn å gnage i den tomme øyehulen hennes, stakkars lita, denne hetten var PERFEKT for henne!

Ulskaug

One Eyed Girl

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:31:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Harneshaug

Ja, jeg så at du var så "sveisen" på det nye bildet du har lagt ut Jeg synes du var tøff på håret. Jeg ser nesten sånn ut jeg også om dagen, men jeg sparer og sparer for å få det langt igjen. Så om en fem års tid så tenker jeg at jeg har det like langt som det var...

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Å tusen takk, nå ble jeg glad Har kort, langt, mørkt, lyst om hverandre... ELSKER å forandre sveis.
Dette er dog den perfekte hjelmfrisyre har jeg funnet ut, ser akkurat likens ut når hjelmen kommer av etter 3 t på tur
Du må få ut nytt bilde da så jeg får se....

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  15:45:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flatterende var ordet ja...

NEI, jeg legger IKKE ut bilde av meg selv med kort hår. Jeg er ikke komfortabel i det hele tatt.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:16:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neimen Birgitte da, jeg trodde du var tøffe-dame jeg!
Du som er påståelig så det holder, kjører Harley og har meningers mot, så gremmes du over håret ditt
Hi hi hi... Birgittes "soft spot". Du er sikkert kjempefin, bare uvant... Det tar laaaang tid før det vokser ut igjen, trøste trøste
Det er nå kjekt da og bare stikke hodet under vasken på morgenen, riste seg som en hund og så er man klar?
Neida, tuller bare jeg! Det er ikke noe som er så trist som å angre på hårklipp, det er liksom ikke vokst ut i en fei heller da... Jeg har angret flere ganger, særlig når det var blitt ganske langt før jeg klippet.
MEN det er så upraktisk, lukter hest, ser ut som hest, fliser seg, blir flatt oppå stort nede.... nei, trives endelig med kort hår. Tror det var fordi jeg bleika det helt hvitt, så det er kjempeenkelt å style (-:
GUD som jeg holder meg til tema her... uff... sorry..

Side: av 32 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.