hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pad under nesereim
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Pad under nesereim
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  18:20:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Har ett spørsmål sånn i all hast. Er det lov å ri med pad under nesereimen? Altså klippe av en bit fra et bandasjeunderlag og ha under f.eks. Skal starte i morgen, men syns det er så dårlig padding på nesereimen fordi læret ennå er litt stivt (så godt som nytt).
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  18:44:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hva slags type stevne skal du starte da? Dressur? Jeg red med pad under kryssneseremmen min på et LD stevne i sommer, men aner ikke om det er regler for det...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  18:57:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Dressur ja :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 29/04/2006 :  18:58:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
får man bruke kryssnesereim på dressur? Trodde det skulle være engelsk/hanoveransk jeg..
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  19:19:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Man får bruke kryssnesereim i dressur, ja. Men vet ikke hvor dere har fått det fra at jeg skal bruke det? Hehe. Har Aachen nesereim jeg.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 29/04/2006 :  19:35:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
var mari som sa hun hadde startet med kryssnesereim, og da lurte jeg bare på om det var lov, for jeg trodde noe annet ;)
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 29/04/2006 :  19:36:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg ville prøvd med padding, jeg.
I verste fall blir du vel bare bedt om å ta den vekk, og da har du jo forsøkt :-)
Dessuten er det jo mulig å klippe biten fra bandasjeunderlaget slik at den ikke er så veldig synlig?

Renate
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  19:43:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Skal sies at dette er et utvidet klubbstevne da, så de stiller forhåpentligvis ikke så store krav. Ser jo jo at folk rir med padding på kjettingen på kandaret og nakkestykket på Elitestevner, så det skal nok kunne gå.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  19:51:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
får man bruke kryssnesereim på dressur? Trodde det skulle være engelsk/hanoveransk jeg..

Opprinnelig postet av NinjaChristin

Ja, jeg har ikke hørt noe om at det ikke er lov. Var bare et klubbstevne dette da, og jeg skulle delta i terrengritt etterpå. Fikk ingen anmerkning på at jeg brukte det ihvertfall...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  19:56:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er det lov å ri uten neserem forresten?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/04/2006 :  20:16:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nesereim er påbudt, men hvor bred/tykk den skal være står det ingenting om. Så det går nok helt greit å starte med pad under.
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:50:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hei Kristine.

Selvfølgelig kan du ri med pad under neseremmen. Det er helt lovlig. VAr på stevne idag selv, og hadde som vanlig et lite filt stykke unde neseremmen. Det er det samme som at noen rir med padding på gjordten, under salen, under nakkestykke.. Til og med på de aller største stevnene er det lov..(I OL også...)

Lykke til!

Klem klem

OT: Mille var superdyktig og vi hadde en fin MB deby

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.