hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Boten Anna
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Boten Anna
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Wenche=)

» VIP

Norway
Innlegg: 1227

Skrevet - 29/04/2006 :  10:00:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Japp, lenge sia jeg har vært på forumet her nå, leser litt av og til, men orker ikke å sette meg inn i debatter, når jeg ikke klarer å følge dem opp, grunnet russetid. ( )

Meen, det jeg egentlig sku skrive om, var den berømte Boten Anna. Sangen var bra den første uka jeg hørte den, men nå finnes det ikke sang som irriterer meg mer!!! Den blir spilt konstant i russebiler rundt omkring, og jeg tror den etterfølger meg.. og jadda, så går jeg inn på russ.no, og gjett hva jeg ser? Boten Anna har jaggu meg blitt kåra til å være årets russelåt!! Jeg kommer til å få fnatt på landstreffet og div. andre steder jah....

Måtte bare få ut litt irritasjon, sorry folkens, for usaklig innlegg. (Måtte vise at jeg ikke har forlatt forumet også, hehe..)

Kos dere i mai folkens, det skal jeg

Redigert for å endre om båt til bot, etter klager fra x-tine

Wenche & Amber



Redigert av - Wenche=) den 29/04/2006 13:14:37

carambee

Innlegg: 1699

Skrevet - 29/04/2006 :  10:16:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Båten Anna? Den har jeg ikke hørt gitt

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/04/2006 :  10:37:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Båten Anna? Den har jeg ikke hørt gitt


Opprinnelig postet av carambee



Ikke jeg heller...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/04/2006 :  10:41:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
nope.. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/04/2006 :  10:56:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Basshunter - Boten Anna.. Får vel prøve å laste den ned da, for å høre hva det er :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Innlegg: 282

Skrevet - 29/04/2006 :  10:56:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den heter Botten Anna,fikk vite det av en datakyndig kompis igår kveld.Den handler om en Bott,som er en slags "sjef" på sånn chattested,og da ikke en båt.Jeg har gått rundt og trodd at det var om en båt,og ikke skjønt sammenhengen i teksten idet hele tatt
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 29/04/2006 :  11:32:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kåret til årets russelåt? Hvor fikk du det fra?


Det handler om en CS Bott. ikke en båt. haha. ler godt nå ja.


Desuten, mer fjortis"trance" kan man ikke finne. Faen, jeg klikker hver gang jeg hører den. Og den ble spillt 103937464860blæh ganger på TG.




Redigert av - Bustetrollet den 29/04/2006 11:38:58 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/04/2006 :  11:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kåret til årets russelåt? Hvor fikk du det fra?


Opprinnelig postet av X-tine



www.russ.no

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 29/04/2006 :  11:43:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!
Det var jo bare drittmusikk på den lista jooo.. Årets russ er absolutt lavmål! TRASH.




Redigert av - Bustetrollet den 29/04/2006 11:55:29 Gå til toppen av siden

carambee

Innlegg: 1699

Skrevet - 29/04/2006 :  13:10:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, bott blir til båt jaja.
Hvor kan man høre denne da? Hvis ikke man kan laste ned på jobb-pc med brannmur?
Blir så nyskjerrig

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway
Innlegg: 1227

Skrevet - 29/04/2006 :  13:12:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Her i området er den ihvertfall mye spilt, har dere ikke hørt den enda, kommer dere nok til å få høre den snart, hehe..

Er utrolig mange dårlige sanger på den lista ja, men etter ei halvflaske smirnoff høres alt av musikk bra ut, så gjør meg ingenting.. ;)

Wenche & Amber


Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 29/04/2006 :  13:20:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
den var gøy første helga jeg hørte den,men nå er jeg VEELDIG LEI...
haha,wenche.lykke til:))

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 29/04/2006 :  13:28:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den handler om en mIRC-bot som heter Anna og en gutt som forelsker seg i denne boten. Men så viser det seg at det ikke var en bot, men ei jente. Men Anna kommer alltid til å være en mIRC-bot for denne gutten.

Ikke BÅT



Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway
Innlegg: 1227

Skrevet - 29/04/2006 :  14:20:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Du har virkelig satt deg inn i historien du Kristine? hehe Men bør egentlig si takk for oppklaringen, for nå skjønner jeg endelig pointet i sangen, aldri skjønt helt den sangen, litt problemer med å skjønne alt de sier, men nå faller bitene på plass ;)
Wenche & Amber


Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway
Innlegg: 787

Skrevet - 29/04/2006 :  14:25:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff, for en dårlig sang! Søskenbarnet mitt er hektet på denne sangen, og derfor har jeg fått hørt den et par ganger. Dårligere sang skal du lete lenge etter!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!


- Marit Petra
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 29/04/2006 :  16:41:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Å den sangen er en plage. Etter en fest, er den en plage. Jeg blir direkte sinna når jeg hører den nå, den er en plage.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.