hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Norsk radio
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Norsk radio
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway
Innlegg: 1873

Skrevet - 25/04/2006 :  20:27:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Sist helg okkuperte jeg salrommet og pusset et berg av utstyr sammen med en venninne. Vårt eneste media var en gammel radio som kun fikk inn Kanal24 og P3.
Det slår meg da hvor uinteressant radio er. Program etter program med bare møl og søl. Søndags ettermiddag presterte et program i P3 å ha problemstillingen "hva er best av boksåpner og dra-av-lokk?" som hovedinslaget sitt. Programmet ble trukket ytterligere ned da en av de to radiomenneskene var tilbakestående til høye helvete.

Hva har skjedd med norsk radio, eller har det alltid vært sånn?

Takke meg til lokalradio og P1 - Alltid nyheter.

Raving madness suits me fine

Stjerneskudd.

» VIP

Norway
Innlegg: 369

Skrevet - 25/04/2006 :  20:31:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Veldig glad i å høre på radio jeg...
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 25/04/2006 :  20:42:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kommer jo litt an på hva slags program som går.. Er mye som er til å spy av, men da slår jeg som regel bare rett av.. Foretrekker P4 og Jærradioen..
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway
Innlegg: 778

Skrevet - 25/04/2006 :  21:25:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Off,ikke snakk om radio,skal bli intervjuet på Torsdag,men heldigvis kommer ikke jeg på radioen da....tror jeg
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 25/04/2006 :  22:15:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh, jeg elsker radio, spesielt p3 og RadioSaft<3
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Innlegg: 211

Skrevet - 25/04/2006 :  22:28:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er kjempe koselig å ha på radio i stallen jeg, selv om det av og til blir litt "møl og søl"

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film


Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 25/04/2006 :  22:41:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Norsk radio har alltid vært crap.
Holder meg til nettradioer jeg. Med Drum'n Bass osv. utover natta.

I stallen tror jeg det står på Kanal 24. Så mye idiotisk under programmet på dagstid at det skulle ikke vært lov!



Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway
Innlegg: 1100

Skrevet - 25/04/2006 :  23:11:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Ulsokken ( OT) er du en veldig negativ person? Synes at du skriver noe negativt i alle innleggene dine hvertfall

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 26/04/2006 :  00:19:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
P4 har vært min bilradio og stallradio i hele min tid på stallen jeg har jobbet, og jeg virkelig liker den kanalen! Gode programmer om morgenen iallefall! Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway
Innlegg: 1671

Skrevet - 26/04/2006 :  14:12:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hører stort sett på radio 1 når jeg kjører til/fra stallen, der er det jo nesten kun musikk, helt greit
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 26/04/2006 :  16:46:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Det går i P4 her også.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway
Innlegg: 679

Skrevet - 26/04/2006 :  17:36:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hører på P4 når jeg er i stallen.. Ellers så går det i Bergensk Radio 1, Voice og NRJ :P
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway
Innlegg: 288

Skrevet - 26/04/2006 :  17:53:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
dere som bor i osloområdet burte høre på radio orakel klokka 3 på lørdager, masse fin musikk da:) eneste brukbare radioprogram jeg vet om.
...:: ::..
Redigert av - Elenion den 26/04/2006 17:54:36 Gå til toppen av siden

nutte

Norway
Innlegg: 649

Skrevet - 26/04/2006 :  23:41:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
foretrekker radio stavanger, eller hva det heter. for
der er kristian valen noen ganger:P







Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Innlegg: 534

Skrevet - 26/04/2006 :  23:49:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lytter mest til P2. Fiiine, fiiine radiolkanalen....
Renate
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 27/04/2006 :  00:34:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
P4 <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.