hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Filmer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Filmer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Flokus

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:02:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et spørsmål, om dere kan laste over filer på Photobucket som er tatt med videokamera?
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:02:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et spørsmål, om dere kan laste over filer på Photobucket som er tatt med videokamera?
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:05:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja jeg bruker DV kamera.. har firewire kort som overfører video.. kan da redigere på pc og lagre som fil. overfør.. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:20:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjære Lopke..

Dette er sikkert veldig plagsomt, men kan du være så grei å fortelle til punkt og prikke hvordan dette virker? *Englefjes*

Mange hilsener fra *Hrafn*

Tulla ;-P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:32:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jasså,prøver på koseprate uten meg igjen ja...
hmm,maria er trett.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  23:01:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kjære Lopke..

Dette er sikkert veldig plagsomt, men kan du være så grei å fortelle til punkt og prikke hvordan dette virker? *Englefjes*

Mange hilsener fra *Hrafn*

Tulla ;-P

Opprinnelig postet av *Hrafn*

Oki kjære, siden du spør så pent *blink blink*

1: Du filmer med kamera.. (kan utdype dette emnet og men går ut fra start filming-stopp filming metoden)

2: Da har du en film på dit DV kamera. Den kan du spille av på kameraskjermen f.eks. og se den der..

3: For å overføre til data trenger du et "firewire" kort.. det stikker jeg inn i lapptoppen (koffert )

4: Koble til DV utgangen i Kameraet. Så tenner du på kameraet (koffert ) og om du har installert (Fireworks tror jeg?)
gjør pc egentlig alt arbeidet.

5: Den spør om du vil overføre hele filmen på båndet eller bare bruddstykker. Jeg overfører hele båndet..

6: Når det er gjort åpnes programmet windows movie maker (lett program) der kan du trekke filmsnuttene du vil ha på filmen. Noen er små, noen er lange.

7: Her kan du også klippe i filmen, legge på musikk, fade inn og ut, legge på tekst og overganger og f.eks la det se ut som en gammel svart hvit film (B/W).

8: Du kan også legge på mp3 filer om du vil legge på musikk og fade vekk originallyden.

9: Når du er ferdig med din redigerte film, klikker du fullfør eller lagre film.

10: Da kan du velge om du vil lagre for e.mail eller på PC eller en zippet film osv. Jeg velger da "lagre på PC" browse destinasjon..

11: Velg hvilken oppløsning du vil ha filmen i, jeg velger altid beste kvalitet (blir også flere MB av dette)
Det tar litt tid alt etter hvor stor filmen er. Etterpå er filmen klar og du finner den der du lagret den.

12: Om du da vil laste den opp til nett f.eks. logger du inn på photobucket, velg VIDEO.. trykk browse/bla igjennom så du finner filmen. Velg titel og lagre. Det tar også litt tid og laste denne opp alt etter størrelse på fil og din internettforbindelse.

13: Når denne er ferdig lagret finner du den i ditt "album" også link på filmen som du kan legge inn her

Lykke til
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  23:45:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke se photobucket-filmer :<<< Buhuuu..

http://media.putfile.com/The-horses-and-I- <-- en video sammensatt av flere klipp, med musikk og sånn.. Hestene heter Liberty (brun) og Absira (hvit). Liberty er død nå, og Absira er jeg for stor til å ri.. men jeg blir så glad når jeg ser denne videoen fordi det minner meg om alle de fine minnene våre :')

Redigert av - chk den 29/04/2006 23:53:53 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  23:55:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Njå, det var noen fine hester :)
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  00:45:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en til jeg fra da jeg var og så på Lopke i DK

Her er hun i full trav: film
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  13:02:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så tenner du på kameraet

Ooi.. Begynte å lure nå.. :-P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  13:47:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Her er en liten videosnutt fra presisjonskjøring på stevne (*Natalie har aldri kjørt presisjonsbane før, og safer hele veien*, feilfri runde, men det gikk visst litt tregt...)

http://s61.photobucket.com/albums/h56/N_Skorve/?action=view¤t=Bilde016.flv

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:41:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Gud så nydelige hester!!

Lopke: Den hesten du har er bare himmelsk, tror jeg har prata med opdretteren om hun heter marianne eller noe alla, sendt emeg mail ang hestene dom hadde i dm, mitt største ønske er å få kjøpt en slik en *misunnelig*

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  22:38:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Lopke: Den hesten du har er bare himmelsk, tror jeg har prata med opdretteren om hun heter marianne eller noe alla, sendt emeg mail ang hestene dom hadde i dm, mitt største ønske er å få kjøpt en slik en *misunnelig*

Opprinnelig postet av Asa Garsy

I KNOW hun ER nydelig.. *skryt*
Jeg heter Marianne :) Er det meg du mener?? Eller er det Miriam? Hun fra DK som formidlet hesten? Hun har mye fint til salg, kan varmt anbefales!! Oppdretteren er fra Holland, hun kom til DK da hun var 6 mdr. til Norge dun var 2,5 år.
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  20:03:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
http://media.putfile.com/Pa-tur-med-Nobello <-- fra i dag. Ikke så spennende, bare jeg som filmer mens jeg rir, og har satt på musikk etterpå. Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  15:33:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Her er en film jeg har laget til ære for Trym, en fjording som sto på stallen før. Han fikk ofte kolikk, og etter flere anfall på få måneder anbefalte dyrlegen å avlive han. Helga (som hadde han på helfôr) mente at det var det eneste riktige, men de ordentlige eierene ville ikke gjøre det. Da var det fint lite Helga kunne gjøre, og hun måtte sende han tilbake til eierene :( Vet desverre ikke hvordan han har det nå :| En super fjording som det var umulig å ikke bli glad i! Go' gutten vår, den lille gule <3

http://s52.photobucket.com/albums/g33/LindaBerg/?action=view¤t=Trym.flv

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.