hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Netthester med stygge utfall!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Netthester med stygge utfall!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mocca21

» VIP

Innlegg: 408

Skrevet - 28/04/2006 :  22:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne linken er til en netthest stall jeg fant når jeg lette etter mine egene hestebilder... jeg synes dette er helt grusomt!!


http://netthond.tripod.com/id1.html


..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..

Mocca21

» VIP

Innlegg: 408

Skrevet - 28/04/2006 :  22:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er en til men denne er litt mer blodigere, jeg ble direkte kvalm!! jeg fatter ikke hva disse jentene tenker med... fy, jeg skjønner ikke at det er tillatt å legge ut slike bilder en gang...

http://groups.msn.com/Stallhestesport-/misshandlede.msnw

Viss du ikke liker å se misshandlede hester anbefaler jeg ikke de med svakt hjerte å gå inn på denne linken.. å denne skal jentunger innpå... Det er bra at noen av bildene er sensurert tror jeg!

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway
Innlegg: 118

Skrevet - 28/04/2006 :  22:41:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Ah, nå ble jeg sinna!! Ville ikke se på den siste en gang!!


Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 28/04/2006 :  22:42:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skulle jammen meg anmeldt dem... At de bruker sånne bilder og skriver sånne beskrivelser av de hestene... GRRR..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 28/04/2006 :  23:11:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Tror de fleste netthestsidene har sånne bilder.
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 28/04/2006 :  23:14:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hva er dette for en syk ide? "Konseptet" er vel likt et program på Animal Planet hvor dyrepassere tar hånd om vanskjøtede hester... og andre dyr. Forøvrig synes jeg alle disse msn.netthest greiene er noe tull og dette må vel være å tråkke i salaten... eller hur? Om jeg skulle utdypt min forskrekkelse på dialekt... hoff å titti me sjøl!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/04/2006 :  23:29:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ikke hvorfor dere tar sånn av, sånn egentlig. Dette er bilder som er lett tilgjengelig for gud og hvermannsen ved et kjapt søk på Google. Jentene har neppe gått rundt og tatt disse bildene selv for å legge de ut ..

Sykt konsept? Joda. Men det var neppe de som la ut bildene, gitt.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 28/04/2006 :  23:40:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det der synes jeg rett og slett er forkastelig! Det skulle ikke vært lov å bruke slike bilder! Ikke bilder av andres hester i det hele tatt. Disse hestene har tydelig det ikke bra å jeg får vondt av å se på dem. Skjønner heller ikke hva disse jentene som lager disse sidene tenker med.

Sensur? Meningen det skal være morsomt, eller hva?

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Innlegg: 408

Skrevet - 28/04/2006 :  23:40:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. :) hvis det var disse jentene som hadde tatt bildene ville jeg blitt veldig redd, men jeg trodde virkelig at nett hest sider var en 14iss side med fine "rosa" ponnier og hester....(og med noen nydelige bilder av hester og ponnier som er ulovelig tatt i fra oss) og ikke av bilder som ville fått oldefaren min til å snu seg i graven... jeg synes det er helt sykt...

men er det slike "hester" de vill selge så forr all del... men fryktelig er det like vell....

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 28/04/2006 :  23:52:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Ja det er lett å finne hvilke som helst bilder på nettet. Jeg satt ikke her å gapet da jeg så det, ble egentlig ikke overrasket heller, men jo jeg synes det er forkastelig å gjøre det til et spill, for det er det, er det ikke? Uansett, jeg melder meg ut av dette nå, mitt siste ord er sagt.
Men du Formosissima; det var en veldig fin døl på vipen din, Luna! Hun var nydelig!

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 29/04/2006 :  00:10:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men siden man er inne på "forkastelig" - leken disse jentene bedriver, er jo egentlig å redde hestene. Jeg støtter ikke slik lek, men jeg tar ikke helt av heller. Jeg går forbi i stillhet, i vissnhet om at hvis jeg ikke blåser det opp, så er det ikke så mange som ser det heller.

hannev: Luna er en hjerteknuser. ;-)
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway
Innlegg: 199

Skrevet - 29/04/2006 :  01:35:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Noen burde gi disse netthestside-eierne ett ordentlig fritidstilbud... Bort fra dataen og ut i frisk luft...
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Innlegg: 534

Skrevet - 29/04/2006 :  01:52:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes verre ting man kan gjøre enn å eie en netthest, mener nå jeg.. Disse hestene får det verken bedre eller verre av at noen 'redder' dem i fantasien. (Antar disse har blitt tatt hånd om på et vis, siden det ligger bilder av dem på nettet).

Ellers så skriver jeg under på Formosissimas innlegg: "Jeg støtter ikke slik lek, men jeg tar ikke helt av heller. Jeg går forbi i stillhet, i vissnhet om at hvis jeg ikke blåser det opp, så er det ikke så mange som ser det heller."

Renate
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/04/2006 :  02:00:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
blir bare så provosert.. virker som de ikke helt ser alvoren i bildene..
men dere har da rett, ikke noe å svette over egentlig. hmm.. jo litt..
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 29/04/2006 :  11:48:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ugh.. Kjære vene folk! De bør lære seg å se.. ! Stakkars hester på bildene også..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 29/04/2006 :  19:49:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er helt sykt dette her! Ærlig talt... hvor teit går det ann å bli?
Jada ha nettside med hest bla bla helt greit, men jeg har vært inne å lest i GB og på meldingene og da er det; "jeg kunne dessverre ikke ta meg av hesten denne uka for ei venninne har bursda, fotballtrening osv. håper det er geit?" Jepp ... snakk om å ta alvoret i situasjonen? De som skal "berge" misshandlede hester som står uten tilsyn?
Ikke engang komisk, bare superteit!! HVA ER VITSEN?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 2.02 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.