hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oppstalling i Ringsaker?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Oppstalling i Ringsaker?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LisaFi

Skrevet - 27/04/2006 :  22:59:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Vurderer pt å flytte mine to hester unna travbanen.

Siden jeg er innflytter, så kjenner jeg ikke så mange i området, og lurte på om noen vet av steder der det leies ut bokser?

Med eller uten for, gjerne en ridebane, og enda viktigere, fine turmuligheter??

Voksent miljø...?

Forslag?

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  00:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Vet det er flere steder på Brøttum med stall og ridebane. Kan høre litt rundt om du vil.
Har ikke hørt om ledige plasser men har heller ikke spurt, da. ;-)
Hvor langt unna der du bor ønsker du å ha stallplassen, og hvilken prisklasse tenker du deg?

Line.
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 28/04/2006 :  13:11:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Ser ikke nødvendigvis for meg noe fancy-schmansy, nei, litt viktig at prisen ikke er alt for høy i og med at jeg har to hester for tida...

Det viktigste er egentlig at det er et godt miljø, og hvis det hadde vært muligheter for å skaffe seg en forrytter eller to, hadde jo det vært toppen da...

Brøttum hadde egentlig vært ganske praktisk i og med at jeg bor på Moelven og pendler til Lillehammer hver dag i ukene i alle fall.
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  11:44:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Jeg vet om et sted helt nord i åsmarka, på grensen til lismarka. De har mange staller, beiter og de skal lage ridebane. Tror det er fine turmuligheter der! Nå står det shettiser og islandshester der fra før etter det jeg vet... Vet ikke hvordan miljøet, pris o.l er. Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  18:45:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Den stallen Line tenker på er nok stallen på Haugen? eller bommer jeg helt her Line?
Der er det ridebane(m/lys og materialer), fin stall, gode beitemuligheter mm.

Og tvers gjennom skauen har jeg hest ;) hehe
Halvannen time med hest/til fots derfra.
Kjenner god han som har stallen på haugen, søskenbarnet til pappa ;) Stall-leia aner jeg ikke, men tror det er med inn-og utslipp.
Flotte turmuligheter!

Har muligens stallplass jeg og da..Fra høsten av i allefall. ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  15:56:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hershaug gård? ikke mange hester der men, tar 2200 i mnd er med foring, innslipp og utslipp måking av biks, eller Jønsrudødegården i br dal, ny stall bygget i 2005 helt nyyydelig stall, skal flytte dit nå, snille mennesker på begge stallene, og er spaing av møkk i begge stallene inkl i stalleien...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  16:49:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Nå ser jeg du skal ha voksne i stallen, Da Ambefaler jeg line og Tor Amb, der er det voksen miljø, om du synes folk på snart 21 og oppover er voksent da=O Betaler 2500 der for mat, spaing av boks, inn og utslipp, nå per dags dato står det 3 islands hester og 1 minishettis + at hesten min kommer den 1 juni, ambefales på det sterkeste, ny stall bygget i 2005 med brannvaslings anlegg og masse.....
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  22:37:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kan du ikke ha de der på Nes?
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  09:15:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
2 ledige bokser på Haugen nå..

Line.
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 20/06/2006 :  20:35:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Næh, Nes blir helt feil vei ifht jobb. Og så er jeg veldig keen på ridebane, må si det altså..
Har satt bort den ene på fôr nå, så det ble litt mindre prekært. Men tror nok både den gjenværende ponnis og jeg hadde hatt godt av litt miljøskifte nå, vi er litt trav-banelei begge to...

Men siden han fremdeles er ment å skulle bli traver, og slett ikke er helt enkel å få kjørt med, er jeg litt avhengig av litt ordnede muligheter for kjøring også. Skikkelig oppselingsmulighet, bla- han er ikke helt god å slippe løs... :/
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  21:24:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hmm.. At ikke Biri gjør som Jarlsberg og lager ridebane på indrebanen!
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 21/06/2006 :  21:15:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jah, døh, det KAN du si! Men på Biri, der vil de helst ikke HA hester der, virker det som! River luftegårder også, nå, for sikkerhets skyld! Fordi det "hadde vært så praktisk å skyfle snøen dit om vinteren!" Hørt på MAKAN, spør du meg! Når det er lite luftegårder som det er....

Næh, vil gjerne til et sted det er mer "hestevennlig"!!!!....

Ridebane har jeg masa på ei stønn jeg da, tror det hadde gjort godt for miljøet, og kanskje trekt noen flere folk dit også, men nehei, flere folk til hestesporten- hva skal vi med det?

...sukk...
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  21:28:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Nå er ei på Haugen i ferd med å finne seg ny hest, og det kan hende det blir fullt der i løpet av to uker.. ;-) Mulig hun tar etpar hester på prøve samtidig nå som det er sommer og billigpris der oppe..

Line.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.