hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Braute (kaldblodstraver)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Braute (kaldblodstraver)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 27/04/2006 :  18:53:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei jeg har en vallakk etter Braute. Har etterhvert funnet tak i en del halv/søsken og alle kommenterer når de ser Ulskaug at han har bleset og Brauterompa!
Nå har jeg googlet og søkt... forgjeves!
Er det noen som har/vet om/kan linke til et bilde av Braute.
Har så lyst å vite hvordan han ser ut... er jo en berømt hest innen travsporten, merkelig at jeg ikke finner bilde, selv om jeg går ut fra at han nå er død.
Hadde blitt veldig glad (-:
Mvh Helen

Når Gubben er borte driter hestene på plenen

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 27/04/2006 :  19:03:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
http://217.144.228.212/Cumulus/hesteguiden/RecordView.jsp her er gogutten:)

så på bildet det står braute på trykker du på forhåndvis

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 27/04/2006 19:07:33 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 27/04/2006 :  19:49:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk skal du ha (-: men ville så gjerne se HELE hesten ser du!!! Den berømte Braute-raua var ikke å skue der he he.... Andre forslag
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 27/04/2006 :  20:34:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis jeg ikke husker feil døde Braute i vinter, nesten 29 år

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 27/04/2006 :  21:17:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÅÅÅÅÅÅÅ.......!!!! Der er han jo! Det er som å se Ulskaug... hjelpe meg!
Samme kroppen, lang, bred bak, smalt bryst, samme leverfarve, samme sokker bak og lysere foran, samme hale.... Ulskaug har lysere man og lugg, bredere bles ellers prikk lik!
Gud så artig...

28 år du... det var en anseelig alder, håper det ligger i genene så får jeg ha min hjertenskjær 18 år til!
TUSEN TAKK Linki!!!! (-: (nå ble jeg glad)


S B & R er Brauta etter Braute kanskje? Artig....

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 27/04/2006 21:18:22 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 27/04/2006 :  22:17:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
han heter sigyn braute,hihi..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Innlegg: 2595

Skrevet - 28/04/2006 :  01:30:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er også med i en Kaldblods etter Braute (har halve), og vi håper selvsagt vi skal bli rike en dag =) Men hun ligner ikke noe særlig på han, iallefall ikke i farger. Har lagt inn et bilde av henne på Diverse, under bilder. Men ikke spør meg hvilken av sidene det er!!! Tror den er ganske tidlig, 3? 4?
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 28/04/2006 :  03:31:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm... fannt deg på side 2 men det sto bare et ? og i neste meld. hadde du skrevet HURRAAA så jeg går ut fra at der har vært et bilde ? he he he... (litt vittig) men ellers fant jeg ikke noe, har du henne på VIPen din?
Kanskje dere blir rike ja, Ulskaug har løpt inn 100 000,- men så var det IKKE gøy lenger. Gikk bra på trening men ville ikke i løp, fikk magesår og styr, så da fikk han slippe... det er jo jeg glad for så han kan nyte tilværelsen som ridehest hos meg i stedenfor (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 28/04/2006 :  10:06:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
min løp tre løp,så vant han et.å da var han lei!!
synes det bare var bra jeg,hvis ikke er det ikke sikkert jeg hadde hatt han..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 28/04/2006 :  12:03:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei ikke sant? Vi er bra heldige jeg og du (-;
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 28/04/2006 :  12:05:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp.hva bruker du din til nå da?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 28/04/2006 :  12:36:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tur og distanse... kjøpte han 30 des. så har ikke hatt han så lenge men er blitt utrolig glad i han! Nerver av stål, rolig, blitt veldig kosete, fin å håndtere fra bakken (kan være noe gira om vi stopper på tur) ris på lange tøyler, flink i fjellet, skal denne helga på feltrittskurs JIPPI og hoppe for første gang... det blir spennende. Har hoppet et par hjemmesnekra hinder he he.. men det er alt. Når jeg får samlet han litt mer skal vi begynne å trene dressur for Therese også... det gleder jeg meg til. Blir dessverre ikke så ofte da her ikke er bane, men holder på å bygge. Enn du?
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 28/04/2006 :  14:28:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
En hest på stallen jeg sto en periode i fjor hadde de også en hingst etter Braute, tror han het Braute Pil eller noe sånt, kalte han bare "Rauen" da, hehe, hadde samme flashy fargen som Harneshaugs hest (som jeg kjenner ) har. Innmari flott hingst var det iallfall, og snill også, selv om han var en rimelig sprek kar i hard løpstrening. Ullskaug vet jeg jo at er en knupp!

edit;leif


Redigert av - Anniken B. den 28/04/2006 14:29:24 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway
Innlegg: 1003

Skrevet - 28/04/2006 :  14:36:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
oi... het han braute pil...?
naboen min hadde ei kaldblodshoppe som het Braute Pila. hun fikk 2 føll, Tullun og Tullita.
Tullita hadde jeg en stund, og red henne inn... hun hadde et helt fantastisk gemytt!! det hadde mora også, men den den roen tulliita hadde, den var utenom det vanlige!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 28/04/2006 :  14:59:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har trent flere hester av braute,å de er bare flotte:)

sigyn brukes til western(skal på show snart),barokk,sprang(konkuranser opp til 1 meter).han har vært med i en kjøre ulykke,så driver å trener han opp til å bli den gode kjørehesten han var.har lyst å prøve distanse med han,da forie gang vi meldte oss på ble det avlyst.feltritt har vi oxo prøvd..ellers er han bare verdens beste:)har forresten hatt han i 6 år.
men han er veldig brautete altså!!

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 28/04/2006 :  15:13:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her øyner jeg foreningen "Brautes etterkommere" Artig å høre om flere, rene slektsgranskingen dette (-:
Anikken; -var jo bare så artig med "ullsokken" men den VIPèn er allerede opptatt! he he...
ja Ulskaug er en knupp og jeg er så overlykkelig for at man kan ha slik flaks å kjøpe usett/uprøvd hest fra andre kanten av landet og perfect match!

Nå sitter jeg her i mine nye lærridestøvler (ja.. jeg er kry (-;) nyvaska ridebukse og jakke... vi skal på vår første sprangtrening og jeg er sååå spent. Kiler i magen, gleder meg. Kanskje han har skulte talenter? Håper det for neste helg skal vi være med på klubb-terreng-ritt 50cm og vi har enda ikke prøvd å hoppe annet enn stokk og maursyrekanner ha ha ha.... Crazy? Ja... litt hi hi...
Er formann i rytterklubben og da MÅ jeg jo stille, i tillegg til at det blir EKSTRA artig for de andre om jeg driter meg ut !!! Neida er bare gøy, for gammel jeg til å bry meg med slikt (-:

SB&R; nå så jeg hva du hadde skrevet!! Ja men om Sigyn hopper 1m må vel vi klare 50cm? ... Ulskaug HAR hoppet 50 cm men det var fra stillestående he he... og vi så vel neppe særlig elegant ut (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 28/04/2006 15:16:05 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.