hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bucas?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bucas?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

jalla

Skrevet - 30/04/2006 :  14:32:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg jobber i stall og har ansvar for utslipp (og enkelte inntak), og tror at omtrent hver eneste hest har allefall 1 bucasdekken. De holder seg utrolig godt, slitesterke og holder seg vanntette lenge. Enkle å håndtere og legge på. De er dyre ja, men synes snart at alle dekken er dyre... Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:18:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
Er ikke stort fornøyd med Bucas dekkenet mitt :P det gnager og ligger dårlig (ikke Bucas sin feil, men). Etter 1/2års bruk røk begge beinstroppene i festene og den ene gjorden xP

http://archi.milady.biz
Redigert av - miliam den 01/05/2006 21:20:54 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  21:34:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er ikke stort fornøyd med Bucas dekkenet mitt :P det gnager og ligger dårlig (ikke Bucas sin feil, men). Etter 1/2års bruk røk begge beinstroppene i festene og den ene gjorden xP

Opprinnelig postet av kit

Dette er det garanti på! Ta kontakt med butikken du kjøpte det på, og så kontakter de bucas, og du får et helt nytt dekken tilbake!

Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 13/05/2006 :  13:26:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Har bare positive erfaringar med Bucas. Både når det gjeld dekken, grimer og transportbeskyttarar :)
Redigert av - viblaa den 13/05/2006 13:27:29 Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  20:39:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enn hva med pessoa? Vurdere og kjøpe meg ett dekken eller to fra dem når det blir ny hest på meg
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  17:54:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Pessoa dekkenene er kjempegode!!! Anbefaler de like sterkt som Bucas, jeg hadde stalldekkenet til Pessoa før, og det var superfint og deilig
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  17:47:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler Pessoa kanskje mer enn Bucas!

Det jeg mente med hurtiglukking er at f.eks. Pessoa har kroker forran, så det er lukket på en-to-tre!

Bucas har flate spenner som man må vri litt på, og når dekkenet har sitti på en hel dag, så drar seg bakover. Da må man løfte det litt fram for å kunne klare å vri litt spennene. Jeg får dessuten knokene bortat borrelåsen under, som gjør litt vondt av og til... hehe...

Som sagt så anbefaler jeg Pessoa! Jeg har et slikt til islandshesten min, og jeg har kjøpt et par Pessoa-dekken til den nye hesten min. Den kommer ikke til stallen før i morgen, så jeg har ikke fått prøvd de på ennå. Satser på at de passer, da Pessoa har veldig gode fasong!
Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  21:04:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av kit

Dette er det garanti på! Ta kontakt med butikken du kjøpte det på, og så kontakter de bucas, og du får et helt nytt dekken tilbake!

Opprinnelig postet av TORHILD

oi! det visste jeg ikke - forte seg å levere det tilbake -

http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  22:11:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen her som vet om Bucas har garanti på borrelåsen sin? har ett bucas med høy hals, og i halsen har nesten alle borrelåsene "gitt opp" og fester veldig dårlig.. Bare tenkte siden jeg ikke har hatt det problemet med noen av de andre Bucas dekknene mine.. Det aktuelle dekknet er vel ca et år, men kun blitt brukt som høst/vår og milde vinterdager - dekken..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.