hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bucas?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bucas?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  16:01:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Har selv ingen erfaring med Bucas, unntatt det dekkenet fôrhesten til søstersen har. På de dekkenene har div. av reimene og spennene gått i stykker, og dekkenet er ca 2år? Hvilken erfaring har dere med Bucas? Flere har sagt at merket er kjempedårlig, og det er veldig skuffende med tanke på prisen
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  16:10:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg syns at Bucas er kjeeempebra!!!
Har et Bucas Altex 2000 vinterdekken som jeg brukte på gamlehesten min (til salgs forresten), og det er like fint enda! Kjempetykt og godt, og med god passform. Ellers har jeg et Bucas regndekken til hesten jeg har nå, som er veldig godt og holdbart, og et Bucas ridedekken (som forresten er litt lite, men det er jo ikke Bucas sin skyld) som også er veldig fint.

Dyrt nok er det, men jeg vil nå si at jeg syns de er verdt prisen!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 26/04/2006 16:11:08 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/04/2006 :  21:45:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes også Bucas er supert! Jeg har flere dekkener, schabrack + bucas-grime, og det er veldig god kvalitet.
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:50:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
har tenkt å kjøpe et bucas regndekken til bursdagen til ponnisen min, har egentlig bare hørt positive tilbakemeldinger fra de:)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:59:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Bucas er vel et bra merke det, har all in one vinterdekken som ikke ligger så heeelt bra på min hest, litt merkelig passform på det, men så er dekkenet 6 år oxo da.. bare brukt di sist åra... Det som irriterer meg er vel det at det ikke er slik haleflipp på det, ble sendt med slik man fester med borrelås, men i søla funker det meget dårlig.

Har oxo Bucas transportbeskyttere som ikke har vært i bruk, men ser ok ut. Hadde bukas grime som jeg var meget glad i men ble desværre bort på et digert beiteområde så orket ikke flyge å lete etter den....

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  07:09:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bucas er bra!

Jeg har hatt bucas til flere hester, og det er som regel dette merket som har vært best til de hesten jeg har hatt. Jeg har hatt regndekken og vinterdekken med bitte litte gran fyll.

Nå har jeg islandshest, og bucas passer godt til den også.

Ellers må jeg si at jeg er storfornøyd med Pessoa :)

Minus med bucas er at det ikke er noe hurtiglukking forran.
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  07:33:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bucas lager suuupre dekken:D
Nesten de eneste som passer 100% til hesten min, sitter perfekt!
Har smartex all-in-one og bucas stable og jeg liker begge veldig godt;)
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 27/04/2006 :  07:48:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Synes og bucas er supert. Holder lenge og.
Men det avhenger av at hesten har riktig form da. For de er veldig formsydde mange av dekkenene.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  08:49:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bucas er bra!

Jeg har hatt bucas til flere hester, og det er som regel dette merket som har vært best til de hesten jeg har hatt. Jeg har hatt regndekken og vinterdekken med bitte litte gran fyll.

Nå har jeg islandshest, og bucas passer godt til den også.

Ellers må jeg si at jeg er storfornøyd med Pessoa :)

Opprinnelig postet av Nikita

Hva mener du med hurtiglukning foran? Jeg har ikke noen dekkener med sånne tungvinne "beltelukninger", de jeg har er med lukninger som det er på kryssgjorder, og jeg syns det er ganske kjapt!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 27/04/2006 08:52:16 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  09:29:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Oj, vi har et Buca-dekken som sambo hadde til sin første hest. Altså er det kanskje 8-10 år gammelt?! Det er helt fint ennå og vi bruker det som "krise-dekken", hvis de andre er våte eller noe slikt.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  11:12:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Nikita

Hva mener du med hurtiglukning foran? Jeg har ikke noen dekkener med sånne tungvinne "beltelukninger", de jeg har er med lukninger som det er på kryssgjorder, og jeg syns det er ganske kjapt!

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

hurtiglukking er vel sånn beltespenne så man kan stramme/løsne litt, men så er det krok el hva det kalles i tillegg. (så slipper man beltespenna hver gang

jeg var kjempefornøyd med bucasdekken og kjøpte noen da jeg hadde varmblods. men da jeg fikk kaldblods var de ubrukelige. som carambee sier, de er veldig formsydd.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~

Redigert av - lucky june den 27/04/2006 11:13:46 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  11:28:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vårt er brukt til kaldblods, har fungert helt fint det.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  12:41:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt to bucas dekken, begge regn. Grunnen til at jeg nå har mitt dekken nr to er fordi jeg solgte det første med den forrige hesten min.
Jeg liker dem veldig godt, og jeg liker lukkingen foran mye bedre enn disse "hurtiglukkningene". Det "nyeste" regndekkenet har også fått en del forandringer siden det forrige jeg hadde, og de blir bare bedre og bedre.

- Marie & Lipdonn - Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  13:05:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vårt er brukt til kaldblods, har fungert helt fint det.

Opprinnelig postet av lino

kanskje dumt å skrive en spesiell rase...
for å si det på en annen måte, hesten jeg kjøpte det til hadde veldig markert manke, hesten jeg har nå (som skulle få overta dekkenet) "har" ikke manke i det hele tatt.
bedre

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  18:09:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er stort sett fornøyd med bucas dekken - iallefall utedekken. Smartex varianten er vel noe av det bedre som finnes av regndekken, men savner en tynn variant med hals.

Stall dekken fra Bucas har jeg styrt unna (har hatt Celtic varianten) da det er superelektrisk. *gnistre sprake*
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  22:53:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elsker så og si Buacs dekkenet mitt :)
Det er et smartex regndekken, fin passform og ekstremt vanntett..har vært borte i en del "regndekken" som har lekket vann som bare det...det er ikke no særlig....

Har egentlig bare positive erfaringer med alle utedekkene til bucas..man får det man betaler for!

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.