hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Syntetsaler generelt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Syntetsaler generelt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Supermaja

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  09:34:22  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeg skal ikke dra opp en ny diskusjon om wintec-salene, men ønsker sammenligninger mellom type syntetsaler: horsesaver, griffin, wintec, sigma, maxam osv...

Hva syns vi folkens? Bra? Hva er dårlig? Gode og dårlige erfaringer. Jeg har selv wintec dressur cair. Fornøyd sådan, men har ellers kun erfaringer med lærsal av annerkjennte merker...

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  10:48:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er en lignende debatt http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=8579
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  11:35:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Akkurat nå har vi en syntetsal fra Maxam, den er ganske gammel og like god. Jeg er veldig glad i syntetsaler og hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt en helt lik i dressurversjon
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

silje-hero-embla

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  13:15:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjøpte for første gang syntetsal i fjor, wintec allround. eneste minuset er at jeg helst skulle hatt dressurmodellen, men det kommer etter hvert

fordelen med syntetsaler som jeg ser det er at man slipper det evige "lærmaset". lær skal vaskes med lærsåper og smøres inn med fett/olje etterpå, og *kremt* lathanser som meg selv finner dette ganske kjedelig og tar altfor lite vare på læret... bakdelen med syntetsalene er at hvis du rir i regnvær så er ikke salen skikkelig tørr igjen før etter et par uker...
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  21:43:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
på den ene hesten vår har vi wintec den funker greit;) Sel foretrekker jeg skinn sal til min ponni;) hehe

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.