hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mye kult utstyr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Mye kult utstyr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/04/2006 :  00:05:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje mange som vet om denne siden, men jeg har ikke sett den før

http://www.chicksaddlery.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=00000001

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  00:42:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Jeg vet...Sikle... Her kan man finne ALT! Dyrt å importere, men verdt d hvis man ønsker noe spesielt til sin/sine kjære... Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/04/2006 :  13:04:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Her var det mye gøy ja
http://www.chicksaddlery.com/Merchant2/merchant.mvc?screen=PROD&Product_Code=SMB653
Disse var rå!!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  13:22:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
he,he. Fant ikke mye som jeg likte, men utvalget var bredt!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/04/2006 :  13:29:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her var det mye gøy ja
http://www.chicksaddlery.com/Merchant2/merchant.mvc?screen=PROD&Product_Code=SMB653
Disse var rå!!

Opprinnelig postet av carambee

Ja de holder seg nok pene i lengden! Men de var skikkelig kule
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  14:31:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Åj, der fant jeg en type salvesker som svigers har lett etter leeenge. :-) Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/04/2006 :  14:49:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åj, der fant jeg en type salvesker som svigers har lett etter leeenge. :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Tenkte jeg skulle gå til anskafelse av westernsal i rosa og babyblå, jeg...
Hi, hi! Syntes det var mye morsomt på sidene, men kanskje litt vel mye stæsj.
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/04/2006 :  17:17:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Rosa grime med blingbling hadde de og!
Skal det være så skal det være hehe

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  17:41:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor mye koster det og importete derfra i forhold til og bestille fra f.eks hooks eller horze?

Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  22:54:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Fancy det Knællgrønne dekkenet
www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  18:36:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Åhhh.... DER kunne jeg shoppet villt! Masse rosa DIGG! *skrive ønskeliste*
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  20:25:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvor mye koster det og importete derfra i forhold til og bestille fra f.eks hooks eller horze?

Når d gjelder bestilling av utstyr må du regne en god del dyrere enn butikker her i Norge. D tilkommer toll som er noe prosentvis av summen... I hvertfall gjelder dette bestillinger over 200 kr... Uten å si noe sikkert.. Frakten kommer i tilegg, og er på grunn av avstander dyrere, hvor fort du skal ha pakken har også noe å si... Men Finner du noe spesielt er d absolutt hvert d

Redigert av - Masterpiece den 25/04/2006 20:26:34 Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  00:08:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Det lønner seg faktisk å handle fra ulandet om du finner de riktige butikkene. Det koster også ingen ting å forhøre seg om pris og få et pristilbud. Jeg har tenkt å kjøpe bl.a. chaps fra tyskland (via Italia) og dette sparer jeg inntil 2000 nok på om jeg skulle bestilt akkurat det samme produktet fra samme forhandler via en butikk her i Norge, helt ufattelig! Ulempen er at man må vente lenger på varene, men den som venter på noe godt... venter ikke forgjeves!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  15:51:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
huff og nei!
her tørr jeg ikke bestille fra var alt for mye fint jeg ikke trenger

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/04/2006 :  10:01:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Der sa du det. Altfor mye fint, som man egentlig ikke trenger.

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  11:22:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja for egentlig så har man vel som man klarer seg i bøtter å spann!
har alt for mye skal ha stor salg på heste utstyr her hjemme!

tenk i gammle dager da hadde de knapt en børste og nå har vi bøtte vis med det

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.