hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Glad-dag! :D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Glad-dag! :D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  23:44:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Heisann:D
Må bare få spre gleden min: I dag er jeg sikker på at jeg er verdens gladeste jente! ABSOLUTT alt ser lyst ut for meg i dag!! Daytona gjør store framskritt, våren er i full gang, skal til Trondheim med Daytona i morgen, holder på å planlegge masse opplegg med en GOD venninne. PLUSS PLUSS PLUSS! Kommer ikke til å få sove i natt! Er så inmari glad. Helt sinnsykt! ;P
Beklager om dette ble usaklig men MÅTTE bare dele gleden min med dere! Ha en GOOOD kveld/natt/dag/morgendag/overimorgendag...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  00:19:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ganske så glad jeg også :) Vant billetter til Monty Roberts som var på torsdag, og i morgen kommer min nye hest ;-) Også er det baaare to måneder til jeg flytter til Danmark :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  00:23:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ganske så glad jeg også :) Vant billetter til Monty Roberts som var på torsdag, og i morgen kommer min nye hest ;-) Også er det baaare to måneder til jeg flytter til Danmark :)

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Jippi-jippi!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  01:18:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
får du ny hest Kristine??? fortell fortell!!!

jeg er og glad.. ser jeg skal ha igjen på skatten.. bonus fra jobben, skal besøke Lopke i morgen, og har nettopp vært i DK og pleiet mine vennskapelige bånd..

og så er det jo VÅR!! endelig..

(jeg er støl i beina.. eneste negative ting idag)
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  01:37:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Du Andrea.. Ka med å sette på litt Cascada? Då e alt perfekt!;) Du må holde meg oppdatert om de kommer med noe nytt eller om du får høre om noe nytt bra techno/trance!:D

Ser litt opp til deg pga musikksmaken.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  02:56:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du Andrea.. Ka med å sette på litt Cascada? Då e alt perfekt!;) Du må holde meg oppdatert om de kommer med noe nytt eller om du får høre om noe nytt bra techno/trance!:D

Ser litt opp til deg pga musikksmaken.

Opprinnelig postet av Åssmo

Nææh! Nå ble jeg litt smigra:) Takk. får alltid høre at jeg har dårlig musikksmak såå... Jegg, skal holde deg oppdatert

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  10:21:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal du få ny hest Kristine? Noe jeg ikke har fått med meg skjønner jeg...

Jeg er sånn passe glad, men aller mest forvirret :P

www.hestene.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  10:31:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hvorfor det?

Er ganske glad for tiden Vinnie galopperer endelig i ridehuset

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  11:01:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hvorfor det?

Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

Næh, litt 'rasekluss'

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  11:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hihi, ja! Hun kommer om noen timer ;)

Skal ikke kjøpe henne da, men ha henne på helfôr frem til jeg reiser til Danmark :) Det blir veldig moro for hun er en veldig flott NV-hoppe f. 2000 e. Wetano u. Solitaire.Wienna er navnet, og hun er rød, STOR, med bles og tre sokker Skal kjøpe meg en hest til når jeg kommer hjem fra Danmark, men da blir det nok en eldre dressurhest som kan være verdens beste læremester!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  12:16:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Skal ikke kjøpe henne da, men ha henne på helfôr frem til jeg reiser til Danmark :) Det blir veldig moro for hun er en veldig flott NV-hoppe f. 2000 e. Wetano u. Solitaire.Wienna er navnet, og hun er rød, STOR, med bles og tre sokker Skal kjøpe meg en hest til når jeg kommer hjem fra Danmark, men da blir det nok en eldre dressurhest som kan være verdens beste læremester!

Så spennende!

Lopke

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  14:06:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer Kristine!! for ikke å nevne at du kommer til å storkose deg i DK.. kanskje jeg stikker innom og besøker deg til neste år.. Er jo ofte i DK jeg vet du. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  14:10:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for gledesspredningen, Andrea & Daytona

Laget vårt spilte håndball i dag, og tapte pågrunn av at dommern er X'n til trener'n vår, og han hater henne! (ei jente på laget hadde netopp fått ''reggla'' og ble slått ned av streken på det andre laget slik at hun slo ut 2 tenner..!)

HATER ***** ********* (som dommer'n heter..)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  17:32:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
*Ina gleder seg til at jeg skal ri sammen med Andrea(& Daytona)*

Ellers er jeg trist. Skulle til Løkken i dag, men ble jo selvfølgelig syk. Også har jeg ikke så mye selvdisiplin at jeg gjør leksene min.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  18:45:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det blir veldig moro for hun er en veldig flott NV-hoppe f. 2000 e. Wetano u. Solitaire.Wienna er navnet, og hun er rød, STOR, med bles og tre sokker

OT, men er hun fra Lillehammer?

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~

Redigert av - lucky june den 23/04/2006 18:47:37 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:20:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Så spennende! Pen var hun også

Jeg er veldig glad i dag jeg også, har vært på kjørekurs med Bjerge, og han var helt fantastisk! Har aldri gått så fint, han var som smør å kjøre hele tiden. Deilig følelse

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.