hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Glad-dag! :D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Glad-dag! :D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  21:46:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det blir veldig moro for hun er en veldig flott NV-hoppe f. 2000 e. Wetano u. Solitaire.Wienna er navnet, og hun er rød, STOR, med bles og tre sokker

OT, men er hun fra Lillehammer?

Opprinnelig postet av lucky june

Jepp, det er hun ;)

Ja, lopke. Du er så velkommen som du kan få blitt ;-)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  10:23:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Temmlig happy jeg også!! Får igjen veeeeeldig mye moms utlegg!!!!(men det går rett på nedbetaling av noe gjeld, så gleden varer ikke såå lenge, men det forsvinner jo litt gjeld, så det hjelper jo i for seg bra) Også får jeg igjen på skatten!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/04/2006 :  16:40:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ganske gla idag jeg og. Fikk telefon fra Aple om at jeg har fåtte en ny iPodn, ettersom det var noe gæli med den første. LØP OG HENTE.

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  23:32:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Er vel happy idag ja...
Ponnisen var så flink,og jeg har vært i byen og hentet ny bil som pappa har kjøpt,skikkelig digg å kjøre;)

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  01:03:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg happy idag:)

Har funnet meg en ny gutt.. Og han liker meg:D wwiii:D Han går i klassen min, og nå begynte jeg å glede meg noe helt sinnsykt til klassetur....

-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  04:23:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg er ikke happy,deppdeppe.akkurat våkna etter et forferdelig mareritt.å tenker at jeg skal på jobb om 3 timer,altså stå opp om to..huffoghuff.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  18:11:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*Ina gleder seg til at jeg skal ri sammen med Andrea(& Daytona)*

Ellers er jeg trist. Skulle til Løkken i dag, men ble jo selvfølgelig syk. Også har jeg ikke så mye selvdisiplin at jeg gjør leksene min.

Opprinnelig postet av *Ina*

Jeg òg, jeg òg!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:16:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Jeg er også glad For jeg skal møte Jorun (Stiansen) 28. mai Men jeg er også trist da...
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:45:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er litt glad. Skolen er snart slutt, våren kommer og alt det der. Er veldig lei meg for at Geysir pusen er halt + + +, så jeg er litt deppa for tiden også..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:51:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt glad, litt trist... Bland det med litt for mye hormoner og du får Humørsvingninger til de grader

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  23:11:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
I dag er en bra dag:
Slutta på skolen kl 11 etter tre timer med kjemi.. Som var utrolig kjedelig, men tidlig fri da!
Dro hjem og besøkte farmor som hadde middagen klar og kringle i ovnen
Så dro jeg på stallen og red ute på bana (endelig er den åpen etter det dårlige føret), og Kenzo var kjempeflink! Gleder meg til stevnesesongen nå! Prata med Bente (treneren min), og vi fant ut at jeg skulle starte på Atlungstad i helga, så til Tanum på D-stevne 6 mai, deretter stevne på Atlungstad 27-28 mai, og landsstevne på Tanum (grøss og gru) i begynnelsen av juni. Og så bestemte vi at jeg skal dra nedover til enten Rose Mathiesen i Sverige eller Ann Cathrin Lübbe i Danmark 3-4 uker i sommerferien, på trening! Slik at jeg kan starte MB til høsten.. Og mor har sagt at hun skal betale det hvis jeg oppfyller visse krav!

Så nå er jeg ganske fornøyd! Men gruer meg til enda tre timer med kjemi i morgen, men er ferdig kl 1, så det blir da litt tidlig fri hvertfall!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 26/04/2006 23:12:27 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  12:58:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Regner med du er der for å ta i mot meg og Ibbe på fredag Ingvild? :D
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  13:41:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Regner med du er der for å ta i mot meg og Ibbe på fredag Ingvild? :D

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Åh, dere kommer alt på fredag?? Selvfølgelig er jeg der, jeg er alltid på stallen jeg! Dette blir en morsom helg, hva skal du starte??

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  14:24:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jepp. Fredag ettermiddag :) Skal ri på utebanen der på fredag også, så da kan du se han in action ;) Jeg skal ri 60 cm (SÅ høyt altså :p) og LC:2 jeg. Skulle egentlig også starte LB, men vi er ikke helt fortrolig med ryggingen enda. ;) Du skal fortsatt starte LB og LA?

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  15:32:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kanskje vi rir samtidig da, så kan vi se hverandres hester in action
Ja, jeg skal ri LB og LA.. Gruer meg!!!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.