hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Senebeskytter/beinbeskytter??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Senebeskytter/beinbeskytter??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  18:53:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg har en hest som har hatt seneskade, og som forhåpentligvis nå er bra Den siste tiden har hestene herjet en del ute på beitet. Det jeg lurer på, er om noen vet av senebeskyttere ol, som er beregnet for å bruke på beite. Er nå bekymret for at han skal strekke seg eller få harde slag mot tidligere skadet sene.
Noen som har kjennskaper til noe som kan egne seg???
Blir glad for å høre fra andre som evt har brukt noe sånt på sin hest

Hvis det finnes noe som egner seg da seff

Beate & Alger

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/04/2006 :  19:21:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke det finnes noen belegg som er beregnet til beitebruk, men kan du ikke bare finne et par gamle som du ikke er redd for og så bruke de da? De gjorde iallefall jeg i vinter når min hest var litt "propell".
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  19:26:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg vet heller ikke om noen senebeskyttere som er beregnet for å bruke på beite, men husk på at de stopper blodomløpet, og at det ofte kan bli klamt hvis hesten blir gående med de for lenge på... Men selvfølgelig viktigere at han ikke blir skadet igjen:) Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  19:29:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Har aldri brukt belegg før skjønner du. Men mener å ha lest en eller annen plass, om belegg som var beregnet for å bruke på beitet. Men husker seff ikke hvor :( Tror de var laget av samme type "stoff" som skuddsikre vester faktisk :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  19:58:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
disse skal visst være til beitebruk/luftegarden http://www.hestesport-centeret.no/?itemID=1235 - easy fit splint boot. har aldri prøvd dem selv. de beskytterne i skuddsikkert materiale, kevlar, finner du hos høøks
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  20:02:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
De solgte noen "hullete" beinbeskyttere i Hööks tidligere, kanskje de kunne vært ok og bruke? Mener og huske at der stod at de var gode og bruke over lengre tid på hesten, som f.eks. til distanse og på beite?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  20:41:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Var inne på Hestesport-centeret å tittet, men siden viser ikke all tekst. Og det er litt dumt :( Men såg på Kevlar beskyttere på Hooks, de så gode ut gitt :)

Bente71 : de hullete beinbeskytterne fant jeg ikke. Mulig de ikke selges lenger!

Takk for tips alle sammen!!

Tar gjerne i mot flere anbefalinger. Ingen som har brukt lignende på sin hest da??

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  20:56:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det finnes sånne til distanse som kan sitte på mange timer av gangen for det er sånne luftehull,så man unngår eksem..sånne hullete altså.kan fåes taki på hooks
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  20:58:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Finner ikke de hullete på Hooks???

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  21:59:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå har jeg vært innom alle internettbutikker jeg vet om,men neida.de vli nok ikke finnes!
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  22:08:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
hehe, samme med meg også :) Men de Kevlar beskytterne synes jeg så gode ut. Må vel bare ha ett par sånne da :)

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  22:14:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
de "hullete" sakene finner du nok i en tidligere høøks katalog. merket er equiguard, og ligner på equiguard damasker, foran og bakbeskyttere fra høøks. bare med masse små luftehull. Jeg har dem selv, men de har en dårlig passform til min hest, så jeg har ikke brukt dem så mye
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  22:23:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
på beskrivelsen på de fleste står det at man kan bruke dem i dem i hamnehage,så ville heller ha satset på å kjøpe noen i god kvalitet som ikke snurrer..
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  22:26:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Krogstad . Om du er intressert så har jeg slike hullete benbeskyttere liggende, men ettersom de ikke passer til hesten min så har jeg tenkt og bare gi dem bort.
De er for store til min araber, de er i str. small (men syntes de er store i str. Hadde selv tippet dem på str. full!!), og han må ha str. cob.
Jeg hadde vel egentlig bare tenkt og kaste dem ettersom jeg ikke fikk solgt dem (tror der er bilde av dem på vipsiden min), men om du vil prøve dem kan du gjerne få dem :o)

Redigert for og si at bilde av dem er på side 7 på vipsiden min.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 22/04/2006 22:33:27 Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  22:43:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har de i str medium, men syns de har en dårlig passform til de fine beina til ferrari likevel. Litt klumpete. Men de kan sikkert fungere greit ute i luftegården?
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  23:08:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Bente71 : skrevet personlig melding til deg jeg :)
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.92 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.