hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Russ
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Russ
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  12:11:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
He,he. Tja, vet ikke helt hva jeg synes om forhandlingene, jeg. Men for meg høres russe-tida veldig sosialt og gøy ut. Da er det ikke dermed sagt at jeg skal bruke kjempemasse penger.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  17:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Russetiden ser jeg for meg en morsom tid sammen med venner.

Men at de har laget denne "avtalen" eller hva jeg skal si, er helt greit for meg. Sikkert litt greit for politiet også ;)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 23/04/2006 :  18:57:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

På onsdagen kjørte jeg tilfeldigvis forbi marinen i trondeim, og der satt det MASSE russ! og i natt så jeg russ overalt i gatene...!! det er jo LENGE til mai ennå...
skal russetia "ødelegges" på samme måte som jula...? blir nok snart
jul og russ hele året...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Jeg kan ikke svare for onsdag, men vil bare gjøre oppmerksom på at "kjellerne" (linjeforeningene på Gløshaugens feststed på Moholt) arrangerte "russefest" i går, for alle oss som var russ for mange år siden:-) Det kan forklare mange av de du så som var russ natt til lørdag iallfall:-)

Guro
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  21:28:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Syns ikke russ er noe kult jeg. Jeg trenger ikke en unnskyldning for å feste og være sosial (høhøhø). Syns det er fantastisk tilbakestående med folk som ellers er veldig skikkelige, men bruker russetida som et påskudd til å gjøre ting de eller ellers ikke hadde turt:
- Sverre, det der var passelig tåpelig gjort.
- Men jeg er jo RUSS jo!!

Jeg forstår heller ikke meningen med at det skal lov å være slem med andre fordi "Jeg er jo russ jo!". Hvor morro er det å ha urin istedenfor vann på vanngeværet for så å fyre løs på neste forbipasserende? Kjempefestlig.

En annen ting er TV-Norges program om Russejentene. Hvor interessant er det å se en gjeng jenter krangle om hvilken flatscreen-tv de skal ha i bussen? Hvor mange hundretusen de klarer å presse inn i en buss kun for en toukersfeiring, der storparten er så mongofulle mesteparten av tiden at om det er Zuperbussen eller en gammel rustholk de kjører er dem totalt likegyldig?
Bygderuss er mye kulere.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  21:42:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Må si jeg gruer meg til neste år.. Da går jeg i første klasse på vgs, og er 'stink'.. Hjeeelp :S
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  21:58:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ser ikke greia med å leke terrorist blant yngre elever heller jeg.

Du får skaffe deg noen tøffe venner i russekullet da Mari, eller være så drittsekk at ingen tørr se deg i øynene.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  22:06:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bygderuss er mye kulere.

Jeg ER så enig!! Russejentene som går på tv'n er bare noe dritt, de har funnet de største Bærumssnobbene som går an å finne..

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/04/2006 :  22:34:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Bygderuss er mye kulere.

Jeg ER så enig!! Russejentene som går på tv'n er bare noe dritt, de har funnet de største Bærumssnobbene som går an å finne..

Opprinnelig postet av kristy

Jeg er også veldig enig her.

Ellers gleder jeg meg til jeg blir russ, og iallefall til å begynne på vidregående. Jeg kommer garantert til å alliere meg mot russen. Gjøre jævelskap tilbake Gleder meg kjempemye. Men heldigvis så er mine aller beste venner russ når jeg begynner på vgs. så kanskje blir jeg med å russer sammen med de

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  23:14:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Bygderuss er mye kulere.

Opprinnelig postet av kristy

Jeg er også veldig enig her.

Ellers gleder jeg meg til jeg blir russ, og iallefall til å begynne på vidregående. Jeg kommer garantert til å alliere meg mot russen. Gjøre jævelskap tilbake Gleder meg kjempemye. Men heldigvis så er mine aller beste venner russ når jeg begynner på vgs. så kanskje blir jeg med å russer sammen med de

Opprinnelig postet av X-tine

phø!! blærumssnobber...?? hah!! du skulle ha sett russekjærra mi!!! vi var et par tre jenter som hadde samme type russekjærre, men vi hadde jo ikke lyst til å dele på ei kjærre alle sammen...
de hadde 4 hjul, (selvfølgelig)... kabriolet, den var bygd i et lettmatriale (slags netting...) de var jo ikke innredet, men ei vennine fant noen gamle aviser og papp ved en konteiner...
men tidlig på morgenen løp desverre leiekontrakten ut, og de ble revert tilbake til Rema...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  10:05:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg var svartruss på Røros i 98. Vi hadde det utrolig gøy!!!!!

Heia bygderussen!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  11:32:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hehe... Må ikke nevne ordet russ i nærheten for meg!! GJETT om jeg savner den tiden! Var rødruss i 2004, og det var søren meg tider!

Er enig med Dr_ag_on_86, men får virkelig tøyd grenser og levd livet en liten periode, og man føler ganske få hemmninger ;)
Det var litt fælt å være førsteklassing på VGS når russene var ute på "raid", da var det best å låse seg inn på do, hvis ikke ble man satt i gapestokken og kastet egg på! (eventuelt bundet fast i flaggstangen;))...
Ah.. Husker selv en av de kjekke episodene, da vi tok Idol-Mari som gikk på skolen vår ei skrape. Helt ei bøtte vann med mye ekkelt oppi over henne! :) Hun fikk gjennomgå siden at hun gikk å tystet til rektoren om ting som aldri hadde skjedd!

Ellers vil jeg absolutt anbefale alle å oppleve denne tiden! Har mange venninner som ikke ble russ, og de angrer seg ihjel den dag i dag! For å ikke snakke om alle de nye menneskene en blir kjent med, og for all del; ikke glem kongeparken! Kom så mye positivt utav russetiden min, en tid jeg fikk "lov" til å gi f... og være full så mye jeg orket! Itillegg kan jeg også takke russetiden min for at jeg møtte typen min ;)...

Og russebil, det hadde vi! Ikke noe snobbete bærumsbuss til hundretusener, men et skikkelig vrak av en russebil som hadde et par stopp innimellom! Det er det som er russebil spør du meg, ikke overdådige busser/biler til flere hundretusen med spots og det som måtte være.

Så for all del dere som har muligheten; IKKE gå glipp av den muligheten!!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  23:07:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
man kan godt være fra bærum og ha buss uten å bruke masse penger! tror jeg betalte 8000 for bussen jeg var med på, og fikk igjen 6000 da vi solgte den etter russetiden:) det var vel anvendte penger for transportmiddel rundt omkring hver gang bussene flyttet på seg fordi politiet kom, og for å ha et sted som på en måte var "ditt" og venninnene sitt. nå var jeg nå akkurat som jeg pleier å være i russetiden jeg da, så ingen grunn til å "tøye grenser". det syns jeg bare er teit...er så mange folk som gjør så dumme ting i russetiden fordi de er russ og skal være så GÆÆRNE. mange glemmer at de skal leve med avgjørelser tatt der hele livet (jeg tror ikke alle de nakne folka jeg så rundt i buskene på tryvann er like happy for det når det tenker tilbake på det nå) jeg tok ikke knuter eller noe heller...^^ det med at man hele tiden skulle feste ute synes jeg var teit og oppskrytt (kaaldt...), men så var jeg sinnsykt nyforelska hele russetia og var mye inni bussen og koste... så det gjorde jo at jeg husker det som en veldig fin opplevelse...hehe. ellers ville det nok ikke vært så gøy siden jeg ikke liker "russemusikk" og derfor ikke danser. må ikke glemme at man fikk gå i samme behagelige buksen hver dag! lykke....:D

russejentene er dessverre representativt for litt for mange oslo-og-bærum-russ, men absolutt ikke alle...så det er sagt. men det er gøy å se på da.

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 26/04/2006 23:08:47 Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  12:16:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
etter å ha vært nærmeste nabo til russetreffet på lillehammer en del år så er jeg egentlig lei av russen (av div grunner)
men selvsagt, det året jeg flyttet ble det gjort så arrangøren betalte "ferie" for de nærmeste naboene slik at de skulle slippe å selv betale for å komme seg bort.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Rystad

Skrevet - 15/05/2006 :  14:04:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Først så har jeg vært russ, å angrer ikke et sekkund på det!
Det er jo riktignokk over 10 år siden, men det var steikanes arti!!!

Det som er problemet idag, er når det lages russekrav som ikke henger på greip!
Hva ligner det at du får knuter av å voldta russ fra andre skoler????
Å voldta mindreårige???

Dette er helt sykt, og di som har laget reglene burde ha blitt holdt straffbart ansvarlige for det!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  16:06:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ser ikke greia med å leke terrorist blant yngre elever heller jeg.

Du får skaffe deg noen tøffe venner i russekullet da Mari, eller være så drittsekk at ingen tørr se deg i øynene.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det er ok med litt vannspruting og litt herjing, men ikke terrorisering, som inneholder svartelister, dynking og herjing... *sukk*

Jeg får prøve å gjøre meg så usynlig som mulig :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.