hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ekstra for?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 ekstra for?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  14:28:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Hei!'
Hesten min, en fjordhoppe på 9 år, skal i sommer stå på sommerbeite på en stor mark like nedenfor huset mitt. Hun har veldig lett for å legge på seg så for at hun ikke skal bli syk har jeg tenkt å ta henne inn om natten fra beitet. spørsmålet mitt da er: trenger hun noe ekstra for om natten når hun er inne hvis hun får spise alt hun orker når hun står ute om dagen?

Embla-en min<3

Lopke

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  15:23:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg hadde gitt ekstra mineral og vitamin tilskudd, evt halm hvis du får tak i det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 21/04/2006 :  15:45:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis hesten din får i seg nok gress fra beitet så trenger hun vel ikke "nattmat"?
Men det er viktig at det er nok gress til henne og event andre som går sammen med henne.
Lopke: trenger de vitamintilskudd når de går på sommerbeite?
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  16:12:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvis hesten din får i seg nok gress fra beitet så trenger hun vel ikke "nattmat"?
Men det er viktig at det er nok gress til henne og event andre som går sammen med henne.
Lopke: trenger de vitamintilskudd når de går på sommerbeite?

Opprinnelig postet av Birre

kommer an på hvor fattig jorden er på mineraler hvilket jeg vet DK er.. så da er det helt alm og spe på med ekstra om sommeren da det ikke blir dekket gjennom kraftfor.

Eggersmann har noen fine brikker (hestekjeks) jeg har kjøpt.. 3-6 om dagen så er alt dekket inn. Kan brukes som godbiter og er veldig lett å gi for hester som fores på beite.. (de andre pleier å jage og stjele foret ser du)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.