hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - babyolje
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 babyolje
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2003 :  16:18:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
er det bra å bruke babyolje på høvene... hvor ofte?
håper på svar... er d greit å bruke bare på stevner?
klemz

bananå!
(anna)

xxxx

Skrevet - 19/09/2003 :  08:40:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Jeg ville ikke ha brukt det på høvene da all mulig skitt setter seg fast! Bruk heller hovlakk som tørker de gangene du "må", og puss det av så fort du er ferdig med det du skal.Hovlakken er det også litt sort farve i så da blir det ekstra fint! Bruk alt med måte,lykke til!
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2003 :  12:30:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Jeg bruker babyoil på alle mine hester. Det fungerer mye bedre enn hovolje da det ikke hindrer annen fuktighet å slippe inn slik mange hovoljer gjør. Den ene hesten min er plager med veldig tørre hover som sprekker ofte, hovslageren min annbefalte da babyoil. Selv bruker jeg det på henne ca annenhver dag. Er det veldig tørt ute smører jeg hver dag. Det er riktig at det setter seg støv ol. fast, men det er kun hvis du bruker for mye. Babyoil er mye bedre for hoven enn hovolje og hovfett.

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 25/09/2003 :  09:22:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!

Trodde dette var ment i Show-sammenheng og ikke til daglig bruk...Poenget mitt var ihvertfall at du kan ikke bruke Babyoil på HØVENE når du går inn i en Showklasse for da har hele ridebanen festet seg på høvene..Babyoil tørker ikke så det er best egnet i ansiktet til hesten for å fremheve trekk osv.Ellers ville jeg til daglig bruk benyttet Corncruscine i kronranden for å øke hovvekst og fuktighet.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.