hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hest.no
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 hest.no
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  09:24:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
det har skjedd noe på hest.no!

Hva syns dere?

Jeg trenger nok litt tid til å bli "kjent" med siden. Men de har hvertfall ordnet innloggingssystem til fora o.l. Det er jo positivt.

Ferrari & Miriam

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  09:46:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje litt rotete side?
Mye på liten plass liksom, den gamle var veldig ryddig.

Men hvor har debatten blitt av?
Er bare forumet igjen, så alle debattene ser ut til å være borte...
Mulig det er jeg som er blind.
Innlogging på forumet er jo bra, da de har slitt med mye tull der.

Anette Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  10:07:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
(Følte for å redigere)
Jeg synes hest.nos nye side var lekker - behaglige farger, enkel å finne frem i, rett og slett ganske flott. Den ser litt mer profesjonell ut en div. andre sider jeg er innom daglig ;-)

Det eneste jeg har å utsette er jo at det er totalt umulig å få registrert seg. Først maser dem om at jeg må velge et gyldig brukernavn. Med 1 registrert bruker, er det ikke så sannsynlig at noen av mine to nick er opptatte. Når jeg så finner et brukernavn som funker, så maser den om at jeg har en ugyldig mailadresse. Javel, skifter fra hotmail-adressen min til uio-adressen min, nehepp - fortsatt ugyldig. Da ga jeg opp. Jeg har ingen andre mailadresser. :-/

Redigert av - Silje-og-Tindra den 21/04/2006 10:32:05 Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 21/04/2006 :  10:35:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Med tanke på brukervennlighet synes jeg bla. menyen oppe er for stor.
En linje er vanlig og deretter med hurtig-valg under hver kategori for å få mer "space".

Forsiden blir veldig trang og vanskelig å få kjapt oversikt over når den er så proppa med info.

Deres egen logo er for spe og feil plassert (burde stått øverst til venstre) og har derav også "druknet".

Nyheter fra nettaviser osv. ville jeg personlig aldri ha plassert nederst på siden da slike ting ofte har flest treff.

Farven på siden synes jeg blir litt for blass og all reklamen (logoknapper,bannere osv.) synes jeg er for spredd,de er både øverst på siden, til venstre/høyre,midt i og under.
Plasseringene gir derfor et rotete førsteinntrykk og man får problemer med og fokusere å finne frem.

Undersøkelser gjort mtp. webdesign og brukervennlighet viser også at vi automatisk leser fra venstre mot høyre.
Det blir vanskelig her..

-Utover det er det sikkert mange fine nye funksjoner da, så får man heller bruke litt tid på å orientere seg på denne siden.

Redigert av - xxxx den 21/04/2006 10:47:23 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  10:46:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hæ? Ny? Endret? Logge inn?
-Nina raser over for å se...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  10:58:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm...tanke nr en: Jasså,føler de "presset" fra MIXn?
Ellers...jo,kan være artig?
Fikk i allefall registrert mitt lille navn,så om jeg bruker det eller ikke (spørs nok om man greier å la være å si noe der heller...) så kommer det i allefall ikke andre med "mitt" nick.

Må studere mer på om jeg liker siden eller ikke en gang man har tid til å sitte her.Merkelig hvor lenket man kan bli til en sånn liten maskin. Huff!

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  10:59:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jøss.. Jeg klarte å registrere meg. Det er om å gjøre og komme før noen nickknabbere kommer på banen.. Jeg har opplevd nickmisbruk på den siden før.

gmail fungerte bra, men godkjenningsmailen burde de fikset litt, for linken var i utgangspunket inaktiv hos meg. Lure folk har f.eks. linken i klartekst også, tilfelle mailprogrammet deaktiverer linken.

Jeg er født 21/4-2009. Det gikk også bra

Dette med innlogging var virkelig på tide.. Da jeg sendte en seriøs henvendelse om dette for 4-5 år siden var det nemlig ikke noe de ønsket. Det tok dem litt tid før de skjønte poenget mitt, fint de så det til slutt om ikke annet.. Bedre sent enn aldri!

Men.. Er de live, selv om det hele fremdeles virker som om de kun er i pilot? Jeg håper virkelig ikke at de har klart å komme forbi pilotfasen uten å luke ut feil med inaktive dynamiske linker.. Det var ikke få av dem heller.. Jeg ser feilen, den er ganske simpel sett fra utviklersståsted også, og jeg er ikke utvikler en gang.. *hihi*

Nå hang siden seg..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  11:04:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
HM! Kanskje dette ikke gikk så greit allikevel?
Fpr ikke noe sånn...øh...aktiviseringsmail,jeg. For utålmodig tro? Eller noe galt?

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  12:52:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Altså, hva slags mailadresse har dere da, som blir godkjent? o-O Prøvde igjen med hotmail, neida. Så prøvde jeg UiO, men neida. Prøvde så online og lignende (selv om dette er mailadresser jeg ikke har), og fikk fortsatt ugyldig adresse >.< Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  13:07:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg brukte vanlig online adresse.
Bekreftelsen kom med en gang, ikke noe problemer hverken med brukernavn, mail eller registreringa ellers.

Anette Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 21/04/2006 :  13:23:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg brukte også vanlig online adresse.
Bekreftelsen kom med en gang. Ingen problemer her heller med noe.

Synes det virker bra
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  14:41:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker online jeg også, den kom hos meg ;-)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  15:39:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Problemet er ikke at den ikke kommer, men at jeg ikke får registrert meg i det heletatt - det kommer opp en rød boks med ugyldig mailadresse .. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  15:54:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff.. Det jeg syns var dumt, var at jeg ikke kunne ha tegn og Æ-Ø-Å i brukernavnet, og jeg som heter Øydis!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  15:55:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ikke fått med meg at noe er nytt jeg.. Ups..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  16:00:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har enda ikke fått noe aktiviseringsting!
Ikke helt blid nå nei...har sendt kjeftemail med mas til dem....

GRRRMF! Ikke blid i det hele tatt nei.

Dustesak!!

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.