hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Auksjon til dyrevern
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Auksjon til dyrevern
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  20:02:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Vi holder auksjon på dyrenett.no forumet nå, skal jeg legge ut det som skal selges her også? Så hvis noen har noe de vil donere kan de legge ut bilde/info her og så kan andre by på det?
Det gjelder igjen saken, se under her ( er det mulig dyrevern tråden)

lucky june

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  21:27:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja gjør det.
vil tro det er mange som vil støtte saken.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  21:58:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Ok, her er det vi har nå, folk skal ta litt bilder ol av tingene , så er mer. Men legger altså ut dette først nå:

helt nye herrestøvletter uforet i skinn str 41, dette er en premie som ble vunnet i vinter ligger fortsatt i orginal eske nypris er 1690kr, gi en god pris å kanskje disse kan bli dine Selges ikke på billig salg da prøver jeg andre steder.. alle pengene vil gå til inntekt dyreverns saken: http://www.freewebs.com/potetrykk/index.htm
bilder kan mailes ved interesse, men tidligst i morgen kveld da kameraet ligger igjen hos en venn..

Jeg har ca 30 eplesnegle babyer og 6 juvel cichlide yngel (røde) å donere/auksjonere bort.

minstepris på sneglene er 5 kr stk :) ( de er altså til akvarium, sneglene kan sendes i brev, mens fisken må hentes)

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  22:35:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg har en sort salgjordt i nylon, (helt ny) i str 120 som jeg vil donere bort.. Pluss at jeg har en mudd olabukse, i str 34 (tror jeg) er brukt tre ganger..

gjordten kostet 130 kr ny
buksen kostet 699 kr ny

Drikkeflaske til gnager 600 ml

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  22:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
http://forum.dyrenett.no/forum/showthread.php?p=597014#post597014

linker like gjerne til tråden jeg.

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  16:11:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg har et par hamstebur tror jeg som jeg sikkert kan donere bort da de ikke har blitt brukt på år og dag hvis det er av noen interesse.. er sånne man kan feste masse tuneller på..
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.