hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slettet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 slettet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 20/04/2006 :  15:19:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
slettet
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 14/02/2008 12:40:00

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 20/04/2006 :  15:28:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
for lite påmelding betyr som regel at det er for lite lønnsomt avholde kurset..
trist for deg, men synes du at man kan forsvare å holde kurs og egentlig gå i minus??

du får vel uansett pengene tilbakebetalt??
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 20/04/2006 :  15:52:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja men det er flere med meg lixsom!

er sikkert 15 på meldte og flere rakk det ikke pga den tidlige fristen!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 20/04/2006 :  16:37:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg klarer ikke å dy meg; leir. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 20/04/2006 :  16:39:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Om de har avlyst fordi det var for få påmeldte så var det vel for få påmeldte til at det var lønnsomt, som Lopke sier. Samma om det var 2 eller 15 påmeldte, så er det da færre enn hva de forventet, og de vil gå i minus. Det nytter ikke, bare for å være snill, å gjennomføre noe man går i minus av fordi noen får ferien ødelagt.

Er enig i deg at 12. april var tidlig frist, men de har nok en grunn for at de har satt denne fristen. Kanskje trener krevde forhåndsbetalt? Ikke vet jeg. Det er ikke alltid man vet alle bakgrunnsdetaljer, og somregel er det en grunn for at ting er som de er.

Kjipt uansett, håper du finner en annen leir!
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 20/04/2006 :  17:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg klarer ikke å dy meg; leir.

Opprinnelig postet av Formosissima



har bitt meg i leppa noen uker.. flink?
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 20/04/2006 :  17:22:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Synes ikke egentlig 12. april var så tidlig frist, jeg. Det er mye som skal ordnes til slike ting, og hadde påmeldingsfristen vært i slutten av mars, feks, ville de hatt mye kortere tid til å avlyse slik de måtte.

Arrangører har rett til å avlyse treninger og kurs som ikke lønner seg for dem å arrangere. Det må vi deltakere lære oss å leve med.

Og forresten, lixom og happening er ikke norske ord.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 20/04/2006 :  20:41:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
grunnen til at dette blir avlyst er fordi landslaget gidder ikke være med for de kan få denne treneren flydd til seg når de ønsker!

mens vi vanlige dødlige må vente til 2007

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

NinaGran

Norway
Innlegg: 11

Skrevet - 20/04/2006 :  22:21:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinaGran  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaGran  Svar med kopi av melding
Unnskyld meg tiril, men synes du er litt ufin nå!

Grunnen til den tidlige fristen er ikke valgt av IMGAN, men Hove som leier ut området leiren skal holdes på.

Nina Gran Gå til toppen av siden

NinaGran

Norway
Innlegg: 11

Skrevet - 20/04/2006 :  22:27:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinaGran  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaGran  Svar med kopi av melding
Det var ikke ti påmeldte engang til leiren, og for at det skulle gå rundt (flybillett til trener/dommer, leie av anlegg osv) måtte det være mellom 20 og 30 ryttere.
Nina Gran Gå til toppen av siden

NinaGran

Norway
Innlegg: 11

Skrevet - 20/04/2006 :  22:34:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinaGran  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaGran  Svar med kopi av melding
Og bare en ting til. Du trenger da ikke vente til 2007 med å trene for Clive. Han kommer 29. april - 2.mai til Norge for å trene forskjellige klubblag. Det står på www.mounted-games.no
Nina Gran Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 21/04/2006 :  14:06:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
vet det men jeg har ikke tilgang på noen bane!

klart jeg blir ufin når jeg har medlt meg på og betalt for en treningsleier som jeg nå ikke får fordi ingen gidder og bli med!

hvorfor er det ingen fra landslaget som har ambisjoner om og gjøre det så bra i vm som drar?
flere drar ikke fordi landslaget gidder ikke!


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 21/04/2006 :  15:26:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:


hvorfor er det ingen fra landslaget som har ambisjoner om og gjøre det så bra i vm som drar?
flere drar ikke fordi landslaget gidder ikke!



Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



kan det være fordi nivået blir for lavt?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 21/04/2006 :  16:05:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nivået kommer ann på rytterene da!

dessuten er det treningen man dra for!
og når man får en så fantastisk trener så skjønner jeg ikke hva folk tenker på som ikke melder seg på

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 21/04/2006 :  20:21:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nivået kommer ann på rytterene da!

dessuten er det treningen man dra for!
og når man får en så fantastisk trener så skjønner jeg ikke hva folk tenker på som ikke melder seg på

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Stol på meg, det er ikke bare treningen man drar for. Jeg dro på rideleir i en alder av 17, og aldri igjen. Ikke før jeg veit at det er folk der på min alder. Å være borte en uke med fremmede mennesker krever litt av det sosiale også.

Men som du sier, du skjønner ikke at folk ikke melder seg på. Du sa det jo selv, de kan få brukt han privat. Jeg er rimelig sikker på at om du hadde hatt muligheten; Bruke treneren privat selv, eller "dele" han med mellom 20 og 30 andre, så ville du valgt det første.
Og som First nevner her, han kommer jo i mai. Det at du ikke har noe bane, det er selvsagt veldig kjedelig for deg, men hva med å bruke pengene du hadde tenkt å bruke på leiern til å dra på en trening med han når han kommer da? Blir ikke like langt, men du får da med deg noe?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 24/04/2006 :  10:40:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
når man får lov og trene for en god trener så bør man faktisk gripe sjansen!

det tror jeg du er enig med meg nina

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.