hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lang tøyle dressur?!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Lang tøyle dressur?!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2003 :  08:24:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det hadde vært noe for meg og hoppa mi!!
Men et sted må jeg jo begynne.. kunne tatt kurs, men det er ingen som helst kurs i lang tøyle dressur her jeg bor... Har ikke mulighet til å transportere meg & hesten overalt heller..
Så, vet du om noen linker jeg kan gå innpå og lære litt??
Tror du jeg kan klare å lære meg noe av det grunnleggende i lang tøyle dressur? Fra før av er jo Horsemanship det jeg praktiserer hestene mine, så bakkearbeid er ikke ukjent.. Nå er jo ikke akkurat det samme men..
glad for svar! =)

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2003 :  08:27:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
KlassiskDressur.com

Der kan du bestille et hefte i Lang tøyle dressur som kan sette deg litt på gli iallfall. Ellers er det mulig å dra på kurs uten hest. Iallfall på de kursene som står oppført på KlassiskDressur.com. Er nok morsomst og mest lærerikt med hest, men du får litt innsikt også uten hest. Evnt. om du er heldig og kanskje får låne en.

--
spoff
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2003 :  14:58:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Her er et kurs i dressur på lange tøyler. Har lyst til å dra på dette jeg da, men problemet er jo alltid frakt! Høres iallefall utrolig lærerrikt og gøy ut, bare se her:

Kurs i klassisk dressur 2-5 oktober.

Eikstallen i Horten, Vestfold.

Lær mer om den klassiske ridekunsten gjennom arbeide på lange tøyler, arbeide for hånd og ridning.

Dette arbeidet passer for alle raser og for alle som ønsker å lære å arbeide for lette hjelpere, uansett ridegren.

Ikke noe -krav-til spesielt utstyr, eller til forkunnskaper. Målet er å lage en tenkende rytter, og - en tenkende hest, som arbeider fritt og selvstendig, og i rett form (slik at den ikke får belastnings-skader).

Instruktør er Piet Bakker, fra Nederland. Han har mer enn 40 års erfaring innen den klassiske ridekunsten, og er velkjent blant annet på den Spanske Rideskolen i Wien.

Pris: ca 400kr per dag (med hest)
Kontakt: Ring for mer informasjon og påmelding
Navn: Anne Grundvig
Adresse: Strømsv 43C
Poststed 3186 Horten
Telefon: +47 90855502
Mobil: 908 555 02

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.