hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tabber/flauser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tabber/flauser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Madam Fame

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  22:04:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Noen som har noen tabber/flauser på lager som de vil dele med oss andre?? (søkte etter lignende tema, men fant ingen så da tar jeg sjansen.. Men jeg er litt usikker.. gi meg beskjed om det er noen lignende, så sletter jeg dette)

Vell.. Stod i dag å heiv ned gras til stutene.. Så kom en nabo (ikke helt feil utseendemessig heller,og ungkar) som driver maskinstasjon (kjører rundt å pakker rundballer, og står ellers til tjeneste om man trenger litt assistanse i våronn osv..) Denne karen pakket i hvertfall noen rundballer for oss i fjor høst, og en av disse stod jeg altså å heiv ned av, da han kom opp på låven..
Så i stedet for at det skulle bli som det pleier å bli, han går å kikker stygt på meg (tror han er sur for at jeg prøvde å spleise han og ei venninne østpå ), så klarte jeg å si noe så dumt som: "De va fine dei ballane dine!! Faste, fine og god lukt!!"

Han sa ikke så mye etterpå, han bare kikka som besatt.. Men det er i allefall første gangen på 5 år jeg har sett fyren flire!!
Tipper jeg kommer til å holde meg laaaangt unna "bygdepub'en" ei stund framover..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  22:11:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Haha Madam Fame :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  22:14:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
*Ler*
Skikkelig bra;)
hehe..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 18/04/2006 :  22:42:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hadde en komisk opplevelse igår da. Rei i skogen hvor det enda er en del snø. Så fant Matilda ut at hun skulle rulle seg. Hun bare knakk sammen. Heldigvis kom jeg meg av da. Hun som red sammen med meg lo så hun holdt på å dette av hesten. Jeg hadde isst hatt et noe sjokkert utrykk i ansiktet.... Kanskje ikke tabbe men...

Kan jo ta historien om da mamma skulle fylle bensin på en bil hun hadde lånt. Hun kjørte til pumpa som med sin egen bil. Men da hun kom ut oppdaget hun at denne bilen hadde tanklokket på andre sida. Så hun hoppe inn i bilen og kjørte rundt på andre sida. Gikk ut, og oppdaga at tanklokket fremdels var på feil side. Hun gjorde faktisk kunstykket en tredje gang før hun sjønte at hun måtte snu bilen for å få motsatt side mot bensinpumpa. Gjett om hun var høy i hatten *knis*

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  22:49:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
hehe.. fort gjort ja!!
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  09:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Humhum. Vel, veit ikke om dette går under tabber eller flauser jeg, men uansett.

I hælja var jeg aleine hjemme, og hadde das en liten samling av diverse folk her. Endte jo opp med at jeg fikk i meg litt for mye alkoholisert drikke, og sovna på kjøkkengulvet med teppe rundt meg. Mamma spurte hvordan jeg hadde hatt det i helga, og om jeg hadde drukket no mer enn de 2 rusbrusene jeg har lov til å drikke. " Ja, jeg fikk en dram av ei venninne" svarte jeg. Okei, var greit nok det.

I løpet av festen ble det jotatt en del bilder, og det ble tatt ganske så mange av meg som sov, med vodkaflaska i fanget. (Flaska hadde noen plassert der for bildenes sin skyld, hehe..)Kameraet lå jo på kjøkkenbordet, så mamma hadde jo såklart begynt å se på disse bildene når hun kom hjem. Fikk slengt en kommentar om at "Du wencheee. Var du litt dårlig i hælja? " "Nei, det var jeg ikke.. jeg var nok den som var mest edru!" svarte jeg.. Jeg var jo ikke klar over at mamma såg på bildene! Snakk om å bli tatt på fersk gjerning..... Men, de ble heldigvis ikke sinte da

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  12:26:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hehe.. *LOL*
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  14:58:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Heite det kor bra!! hehehe...
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  15:03:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dette har jeg klart å prestere
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 19/04/2006 15:04:45 Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 19/04/2006 :  15:20:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
altså, jeg har jo en tabbe som de fleste har gjort... her om dagen kalte jeg læreren min for pappa. alle begynte å le, og jeg gikk driitflau hjem den dagen...

ellers så har jeg denne, kansje ikke den aller morsomste da men (tror jeg gikk i 5. klasse eller no)...:

jeg skulle ta drosja til skolen (pleier alltid å kjøre noen til ungdomsskolen først). drosja kom litt sent, og de som skulle til ungdomsskolen satt på. jeg kom onn snubla i trappa å sa(veldig høyt) <<DU KOM ALTFOR SEINT, NÅ HE MI DÅRLI TI>> da så jeg at de fra ungdomsskolen var der å jeg ble driit flau. så jeg gikk for å sette meg bak o drosja (d var ei stor drosje) da var d en som spante ben på meg, og jeg falt så lang jeg var ned på gulvet. alle lo.... såå flau jeg var da

æ he ein t mæ drosja...

mi skolle heim fra skulen å mi tok ikje den samme drosja som mi vanlivis tar. jeg gikk inn i den drosja som vi skulle ta den dagen og satte meg ned. så kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt et eller annett, så jeg løp inn for å hente d. (den drosja vi pleier å ta var der også) så da jeg kom ut løp jeg inn i den drosja (som jeg ikke skulle ta) venninne mine så meg, og de begynte å le så de nesten ikke fikk puste. de erter meg for d ennå. (men nå ler jo jeg også av d.)

ja har noen til, men de gidder jeg ikke å skrive. de fleste flausene mine har jeg på skolen...
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 19/04/2006 :  15:35:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Madam Fame, hehehe den var bra....leste tabben din i går, og lo så jeg fikk vondt i hodet...................!!
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  15:37:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Uhh.. Gjett hvem som var innom i dag!!

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 19/04/2006 :  15:50:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han kjekkasen?

Med de faste fine og velduftende ballene?

Hehehehe.........;)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  15:53:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
*Ler meg skakk* :-D
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  16:01:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
ler så jeg griner av madam fame sin historie!!

og bilhistorien til carembee, det er ikke bare din mor som klarer det kunststykket...;) men jeg klarte i tillegg å gjøre avgårde etterpå uten å sette "proppen" i tankhullet. den hadde jeg lagt på taket på bilen, så den datt av når jeg kjørte hjemmover og måtte derfor kjøre tilbake for å finne den, heldigvis fant jeg den da... følte meg dum da ja...!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  19:54:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Han kjekkasen?

Med de faste fine og velduftende ballene?

Hehehehe.........;)

Opprinnelig postet av Braastad

BINGO!!!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.