hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - For stor??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 For stor??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

pinoch

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  21:31:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er en jente på 16 år som veier 65 kg. Har en kat 2 ponni som er 1.38 cm i mkh. Veldig sprek, flink sportsponni. Bruker den mest i dressur, men litt i sprang siden den er sprangponni. Det jeg lurer på er om jeg er for stor for ponnien...? Jeg har fått uttalt av dyktige fagfolk at jeg fint kan ri han osv. men selv lurer jeg til tider på dette.. Glad for meninger! [/b]

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  21:34:54  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Hvor høy er du da??
Guro<3 Gå til toppen av siden

pinoch

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  21:52:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er 1.60 Gå til toppen av siden

pinoch

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  21:54:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er 1.60 Gå til toppen av siden

pinoch

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  21:58:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 1.60 cm Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  21:59:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tror ikke det skal være noe problem:)
om du føler at du får brukt hjelperne dine skikkelig,å hesten ikke peser etter 5 min.å det tviler jeg sterkt på.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

pinoch

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  22:02:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg kommer hvertfall nok rundt han med beina=) og har hatt han så lenge nå at jeg ikke kan tenke på å selge han engang men jeg vil jo kun det beste for han. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:17:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Om du selv føler at du fint kan bruke hjelperne + at du føler at du trives godt med han, og fagfolk har uttalt at du fint kan ri han - da tror jeg ikke det er noen grunn til at du ikke kan ri han.

Men om du føler at du står stille i ridningen din eller at du ønsker deg en annen hest, så finnes det helt sikkert noen snille folk som kan ha nytte av ponnien din, men husk at du bør gjøre det som føles riktig for deg =)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:35:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hmm.. var no ikkje så stor du da Tenk på alle dei lange jentene (og gutane) som rir fjordhestar? Dei er jo gjerne lenger enn deg, hesten er ikkje alltid så stor. Rir sjølv ei fjordhoppe på 141cm, og eg er rundt 165.. Ingen problem.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  22:52:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nei, jeg har jo sett dere sammen. Synes ikke du er for stor
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.