hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - SHETLANDSPONNIEN
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 SHETLANDSPONNIEN
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  19:27:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
om du bruker photobucket så går du innpå der, og trykker Edit på bildet ditt, så forminsker du enten med 25%, 50% eller 75%. men husk at da går det ikke an å få vanlig str tibake på det der inne, da må du slette det og ta det innpå på nytt igjen.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  20:23:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Okei ;)
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  20:32:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Har ingen selv, men kjenner da en :)
Abby,

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  16:17:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Legger ut et bilde til av min kjære ponni Spot...

Verdens herligste, elsker fluffyen min :) Den mest fotogene hesten jeg har vært borti! Han stråler jo!! :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  11:12:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Må jo legge inn bilder jeg også=)
Disse er ikke mine da...
Gabriella - en stoor shettisdame som jeg hadde på for som selskapshest til þyrla høst/vinter 04/05.

På Langedrag hadde vi dessuten mange søte små-
Marikka er en ordentlig sprangponni - føllet hennes Màna i bakgrunnen.

Màna er blitt stor jente. Màna er islandsk og betyr måne.

Feite, lille Balder. den bak heter Heidi.

Heidi var nesten mer hund enn hest og utviklet snart et meget frekt yttre. Beit og sparket som en galnig og ble derfor forvist fra Langedrag, men likefullt nydelig og man bare vist å håndtere henne rett.
Maren var stadig ute på skitur med trollet.

Heidi.

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

armunpi

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  15:18:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er da shetlands ponnien Frisk Surprise som vi solgte nå i sommer:( en kjempe nydlig 7 år gammal vallak som vi hadde i 5 år:)

bildet er tatt på lefdals på shettis gallopen;)

Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  22:36:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Armunpi: Han så skikkelig snill og god ut! Nydelig!
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  02:00:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Red en shettis før. Han står på Steindal Gård (massevis av shettiser der), hadde han på for hver torsdag og lørdag... Helt til jeg ble for stor til han. Han heter Skuda, er litt smågal i hodet (i likhet med resten av ponniene der:p) og sinnsykt rask og rampete. Det var faktisk han jeg lærte meg sprang på, han var kjempeflink og hoppe og vi koste oss masse... Dessuten var han veldig liten og grei og ri den gangen foten min var i gips;) Savner deg, Skuda<3
Foressten var de andre shettisbildene her inne aldeles herlige. Blir helt tussete av å se sånne små, søte, hårete ponnier:p Likte spesielt godt Spot og Bella, bare for å nevne noen... Mest mulig hårete for min del=)

Her er bilde av Skudaen min:

ÆSJ; Dataen klikker litt, legger inn bilder senere... bare vent litt;)

Nå kommer bildet: =)

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 22/08/2006 03:14:05 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  07:43:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Gustav som står på beite hvor hestene våre går. Tror han sto på Sola før men er ikke helt sikker.

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

armunpi

» VIP

Skrevet - 26/08/2006 :  18:04:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Armunpi: Han så skikkelig snill og god ut! Nydelig!

Opprinnelig postet av Kristine&Tassen

takk han er utrolig nydlig og mild, veldig trist uten han.
Gå til toppen av siden

€Klippa€

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  23:14:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gustav som står på beite hvor hestene våre går. Tror han sto på Sola før men er ikke helt sikker.

Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

hehe Gustav eg har store planer om å kalle mitt føll for det, hehe det er det kuleste navne eg vett om!

her er noen bilder av min ridelærer sin shettis=) han heter Teddy og er ein utrolig kul ponny, han gjer liksom det som passer han best.

bildet er fra 2004 når eg hadde han og ein nordlandshest på Fôr om sommeren, litt idyllisk bilde syns eg
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.