hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dårlig samvittighet pga av at jeg ikke får ridd...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Dårlig samvittighet pga av at jeg ikke får ridd...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  23:40:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja det har seg sånn at jeg tryna på snowboard for noen dager siden så er ikke helt oppegående...

Så har da heller ikke fått ridd hesten,har hatt henne i Rundpaddocen litt da så hun får sprunget litt av seg,men er ikke så mye jeg får gjort med henne,har ikke ridd på en uke så har litt dårlig samvittighet for det.

Så vil bare høre hva dere syns,gjør det noe at hun står i en uke eller litt lengre lissom,kanskje har hun bare godt av det og da siden hun er såpass ung.
Men merker at hun har masse energi når jeg leier henne...

Men håper jeg får til å ri imårra asså!

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  23:55:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tror hun ikke tar noen skade av det om du begynner å trene henne og deg selv forsiktig opp igjen..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  00:00:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tror ikke hesten vil ta noen skade av det. Hun har jo fått rørt på seg, og kondisen har nok ikke blitt svekket noe, men litt energi kan jeg tenke meg du får ja ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  00:02:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Trenger nå vel ikke trene henne opp igjen etter å kun stått i en eller to uker....Men det hadde jo vært slik om hun hadde stått i måneder...
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  00:02:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg tror heller ikke hesten tar noe skade av det. Har hatt en del skader selv og måtte latt hesten stå 1-2 uker. Gikk veldig greit så lenge jeg startet opp igjen pent og pyntlig. Men hvordan det blir med energimengden til hesten din skal ikke jeg uttale meg noe om ;) Min var allefall VELDIG gira.. Joho! Hei hvor det gikk:)
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  00:15:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen fare. Hun er da ganske ung, er hun ikke? Så lenge hun får nødvendig stell ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet. Kan godt hende hun har godt av en friperiode. Har jevnlig gitt min hest friperioder fra jeg begynte å ri henne som unghest, noe hun har veldig godt av. Får en mye mer samarbeidsvillig hest som får tenkt seg litt om. Energi er en annen sak... Bare vær litt obs når du begynner å ri, og jobb gjerne litt fra bakken i begynnelsen så det ikke blir noen eksplosjoner når du setter deg opp. ;)

Hester mister forresten ikke muskler like lett som oss, det tar lang tid. En uke eller to spiller ingen rolle.
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  00:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Oki,takker,det er godt at dere sier at det ikke betyr noe,da blir det litt bedre,hehe;)
Å hun er ung ja,6år.
Vel med den energien så er hun faktisk mye værre å håndere på bakken enn på ryggen...
Men hun har ikke stått så lenge før som nå da,så blir spennende å se hvordan det går ja.

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  10:35:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Godt å+ høre at det er flere som har dårlig samvittighet pga. av for få rideturer. Hesten min har også stått i ro i snart 2 uker. Uka før påske var det mest fordi jeg hadde forferdelig mye å ta igjen på skolen, og nå i påska har hun jo mista 3 sko, så da har jeg jo ikke så mye valg. Kanskje like greit at vi begge fikk en pause også, for de siste turene vi var på, var det bare stress og krangling hele veien. Nå er jeg litt mer motivert og innstilt på å jobbe med henne, og mulig hun også har f¨ått roet ned nervene litt igjen. Men energi, det har hun nok altfor mye av ja..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  20:07:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårlig samvittighet for at hesten står 1-2 uker?haha slapp av! Gamlingen måtte stå i ca 3mnd da jeg brakk foten i høst siden jeg ikke kan og vil sette hvem som helst på han! Regner med at du tilpasser foret etter friperioden??? Litt mindre kraftfor og kanskje litt mer høy/grovfor....
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.