hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tynn valakk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 tynn valakk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 22/04/2006 :  22:55:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
mighty fikk jo bygg og han kjente du så du kan jo bedømme sjøl:p bygg gir energi men det er vel ting som er verre..brukte du soyaolje i fjor?? jeg angre hvertfall på at jeg ikke begynte med det litt før for faen så fin mighty ble inden han kom på andre siden av regnbuebruen:( håper du finner noe som hjelper sigyn:)
gamle vipen min er mullert Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  23:57:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har ikkje merka at bygg gir eksplosiv energi, men det gir energi som hesten treng for å legge på seg. For å legge på seg treng den jo meir energi enn den brukar. Champion Energi har eg gode erfaringar med, hoppa eg hadde blei bananas om ho fekk havre. Ch. Energi inneheld ikkje havre, ho blei roligare, og forbrende då ikkje så mykje energi. Olje inneheld også svært mykje energi, men det er også "langtidsvirkande" energi på same måten som bygg.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  00:30:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp,brukte olje før jul.
brøvde jo den byggen jeg fikk av deg(?)malene,men den brukte jeg kun når han var i kondisjonstreningsperiode,å da fikk han den energien han trengte av det tror jeg.men da hadde han jo heller ingen vektproblemer.vet det,gunvor,men har bare opplevd noen for som gir eksplosiv energi eks.havre,å da klikker det litt for han.men kan du anbefale bygg og energi som for som han legger på seg av men ikke blir helt ustyrlig?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  00:55:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Hva med å prøve Spillers Conditioning Cubes eller Mix? Den bygger fort muskler og overlinje på hesten uten at den gir MASSE energi... Brukt denne på min unghest i ca. 6 uker... Han er halvt araber og mye vilje, men er allikevel ikke blitt mer "gira" på dette foret. Flotte muskler er han også i ferd med å utvikle... 20 kg koster ca. 250 kr (skal muligens bli nye avgifter på importert for så mulig d kommer til å minke i pris)... Man trenger i realiteten mindre mengde enn annet for... På Spillers sin side kan du ta kontakt med Tonje via telefon eller mail for spørsmål... Håper d ordner seg for deg og at du finner noe som fungerer Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  11:04:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
aha,det hørtes kjempebra ut:))
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.