hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ka skal til for å lage en seriøs annonse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Ka skal til for å lage en seriøs annonse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  02:29:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Hehe, man kan finne mange rare annonser, ja.

Jeg synes det er viktig å skrive hvor gammel hesten er, mankehøyde, hvor den står, pris, evt skader/sykdommer, uvaner..

Hater annonser som er 3 mil lange, inneholder masse !!!!!! og er skrevet på dialekter man ikke forstår!!
Eller omtrent ingenting info!

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:13:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Arg, det verste jeg vet er "fjortiss-annonser"! Overdreven bruk av smilyer, fullt av z'er og h i slutten av hvert ord.. Itj sant jah? Urk :P Dessuten er det litt frustrerende med ord som "zuperponnien" ol. Greit at du liker hesten din, men hallo!

Det en annonse bør inneholde er som de fleste nevner her; alder, rase, høyde, utdanning, evt. kapasitet, evt. skader og sykdommer osv. Men ikke for mye ;) Et pent bilde er heller ikke mye å forlange, og dessuten må jeg innrømme at jeg får et godt inntrykk om det er tilføyd: Kun seriøse henvendelser. Vitner til at selgerne antageligvis er seriøse selv!

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  10:11:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sett litt etter hest i danmark på hestenettet.dk, og jeg må si at det nesten ikke finnes useriøse "fjortis-annonser" der. Alle skriver på en grei og trivelig måte, og de fleste har et eller flere bilder i annonsen.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  10:57:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har sett litt etter hest i danmark på hestenettet.dk, og jeg må si at det nesten ikke finnes useriøse "fjortis-annonser" der. Alle skriver på en grei og trivelig måte, og de fleste har et eller flere bilder i annonsen.

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

det er fordi vi ikke har så mange dialekter i DK og det absolut ikke er viktig for noen å fremheve hvordan de snakker på skrift..

ang det med bilde.. irriterer også meg at det er lite bilder på nettannonser i Norge.
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  15:15:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Vel, får vel hoppe uti dette her og da.

Liker ikke og lese annonser med overdrevent bruk av smailier, ikke dialekt, da blir det for useriøst osv.

Det som ble skrevet her med z og h bak orda, det blir ikke så seriøst det heller. (vet jeg har azzesnuppah som navn men det er mest for og mobbe ei vennine av meg som ikke greide og si navnet mitt)

Nei en seriøs annonse inneholder:
Tekst på bokmål eller nynorsk
Info om hesten.(navn, alder, rase, høyde, trening evt skader sykdom, uvaner)
Ca. pris.
Hvor hesten står.
Hvor krevende.
Gjerne bilde
Ovs. Blir som nevnt litt ekstra tiltrukket av de annonsene der det står bare seriøse hendvendelser. Og helst ikke milelange annonser, greit nok med korte annonser

Uff, for et uryddig innelgg..

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  15:29:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig i dette:

Nei en seriøs annonse inneholder:
Tekst på bokmål eller nynorsk
Info om hesten.(navn, alder, rase, høyde, trening evt skader sykdom, uvaner)
Ca. pris.
Hvor hesten står.
Hvor krevende.
Gjerne bilde
Ovs. Blir som nevnt litt ekstra tiltrukket av de annonsene der det står bare seriøse hendvendelser. Og helst ikke milelange annonser, greit nok med korte annonser.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.