hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilket bitt skal jeg bruke?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilket bitt skal jeg bruke?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2003 :  01:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
tok det ikke som hets heller jeg bare forklarte hva jeg mente, syntes selv det ble litt uklart når jeg leste det...

jeg holder også på å "lære meg" hvordan å bruke sete for å roe ned hesten min. det er det eneste som funker på henne, men jeg har en tendens til å stå i stigbøylene hvis det går for fort. det er en vane jeg la meg til med fjordingen jeg hadde i fjor, hun var umulig å site ned på hvis det gikk litt for fort, men lystret veldig på bittet... akk, mine kjære lårmuskler får gjennomgå på hver ridetime...............

mvh lille meg

***hest er livet, ikke kast det bort***
Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 04/10/2003 :  11:54:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Hesten min stikker ikke, bare drar. Har egentlig ikke noe problem med å stoppe henne, bare det at hun drar. Det hjelper faktisk med å sitte tilbake :) Takk Kristy!! Har oxo hatt en uvane med å stå litt i stigbøylene når det går fortere enn fortest ;)

Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2003 :  13:24:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
bra vi er enige da :)

Det med å bruke sete har gitt meg skikkelig bakoversveis.. red en seig skolehest igår.. han går mye nybegynner timer- tenk deg den munnen :/ seig som fy, men etter ett par halvparader (med hovedvekt på sete) wow hesten ble jo lettridd :)

har hatt en lei tendens til å lene meg forover :( så det jeg jobber emd fortiden :) digg når man merker hvor utrolig mye småting har å si :)

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.