hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kuleste kyrne på gården?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 kuleste kyrne på gården?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  17:18:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sussebassene mine :P

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  18:30:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Jepp, og nå er det på tide at noen kommer med andre innvendinger.
Den mørke siden av kyr:

*De er (i følge en kompis) vannskapt. Han synes eksteriøret er helt forferdelig å se på.

*De er onde! (Iallefall kalvene våre).

*De tror de er snille når de gir deg et saftig kyss i hele annsiktet. Og det er de vel forsåvidt, så fremst til at ikke hele nesten er dekt med gjørme. (Sikter til våre onde kalver).

*De tror det er riktig å svelge en stakkars' hånd.

*De sparker hardt.

*Det fleste er ikke tilegnet ridning. (ehe, kremt)

Men ellers er de fine dyr.
(så lenge de ikke tråkker på foten din. De er tuuuuunge!)
Kunne ikke dy meg

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  18:39:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Litt onde ja. Men egentlig bare kjempesøte. Kuridning er ikke å anbefale, ihvertfall ikke ute. Hehe, endte opp med brukket arm der ja :P

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  18:44:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

(så lenge de ikke tråkker på foten din. De er tuuuuunge!)

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Det kan jeg skrive under på. Ble trampet på av ei kvige når vi skulle fange henne "inn". Stukket av fra flokken sin. Hylgrein jeg. Det var vondt det.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:28:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kuer ser så ufattli kule ut! Bor en hau med sånne hårete ut på øyene her! Vi overnatta i telt på en øy for et par år si også plutslig sto det 10 hårete mømøer uttafor! Hehe! da vart mamma skremt!

Så dragon, vis du har en litt stor båt er det bare å gå å plukke noen kuer på øyene!

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:44:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kuer ser så ufattli kule ut! Bor en hau med sånne hårete ut på øyene her! Vi overnatta i telt på en øy for et par år si også plutslig sto det 10 hårete mømøer uttafor! Hehe! da vart mamma skremt!

Så dragon, vis du har en litt stor båt er det bare å gå å plukke noen kuer på øyene!

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Høste dem inn liksom.

Mari: *medfølelse,medfølelse,medfølelse*

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/04/2006 :  20:54:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Litt onde ja. Men egentlig bare kjempesøte. Kuridning er ikke å anbefale, ihvertfall ikke ute. Hehe, endte opp med brukket arm der ja :P

Opprinnelig postet av Mari^_^

Jeg skal ri inn ei ku i sommer

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:04:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av X-tine

Hvordan har du tenkt å få til det? Om du greier det så må du gi meg alle de lure triksene da.

Bustetrollet

Skrevet - 10/04/2006 :  21:19:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av X-tine

Hvordan har du tenkt å få til det? Om du greier det så må du gi meg alle de lure triksene da.

Hehe.. Har ridd på kyr før, også hatt sal på med dukke oppi. Så må bare trene litt respekt, lage min egen slags ride-ku-grime så jeg kan få styrt kua noen lunde, slenge på sal og hjelm. iiiha.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:24:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Flink du er.. *Mari skal gjøre et forsøk til, men da skal jeg sette lillesøs på ryggen først *

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:39:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bonde dating!!!
Synd at jeg enda ikke er så desperat (no afence Daragon 86;p) at jeg er altetende, mange odelsgutter som ikke frister så veldig

Opprinnelig postet av carambee

Har dere ikke sett på Bonderomantikk da? *riste oppgitt på hodet*

Kuer har jeg aldri hatt noen nærkontakt med, annet enn da jeg var på sykkeltur og de sperra hele veien.. Skummelt :\

Ellers synes jeg de er.. Klumpete? Iallefall sånne vanlige kuer.. Sånne med masse pels er bare superherlige da! Er en nestennabo til stallen som har en sånn hårete sak. Han hadde to, men den ene stakk av og vandra løs i skogen et par måneder før den blei skutt.. Kult å møte på en sånn en på søndagstur..
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:39:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MajaPeWs

*Siv dropper odelsguttene, løper istedet ut for å lete etter en sjømann*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/04/2006 :  15:33:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Bonde dating!!!
Synd at jeg enda ikke er så desperat (no afence Daragon 86;p) at jeg er altetende, mange odelsgutter som ikke frister så veldig

Opprinnelig postet av carambee

Har dere ikke sett på Bonderomantikk da? *riste oppgitt på hodet*

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Det var vel da jeg fant ut at det er vanskelig å finne odelsgutt jeg vil prøve meg på

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  15:41:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
carambee: Ta deg en tur hit. Er massevis av single odelsgutter her. :P Litt for gamle for meg..

carambee

Skrevet - 11/04/2006 :  15:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hvorhvor?
Kan du årne meg noen brae dater da? Så kommer jeg med første fly!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.