hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kokko?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 kokko?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

miliam

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  22:06:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
I 2003 fikk jeg vip her for første gang, i 2005 bestemte jeg meg for å bytte brukernavn..dette skjønte ikke vip-tingen noe av og fortsatte og bruke mitt gamle..som da ikke fantes! jeg prøvde å bytte tilbake, men det gamle var "opptatt" jeg har begynt å bruke denne brukeren nå igjen (den jeg bruker nå) og etter klusset med den sist så lagde jeg en ny bruker (binders) denne brukeren har jeg nå slettet, men når jeg er inne på andres sider så står det at binders har vært der inne..selv om jeg er innlogget som kit..
og auto-login vil ikke virke lengre ikke går det an å bruke linken fra medlems-siden heller for å se vippen min, da må jeg forandre på Urlen
hva skjer?! noe jeg kan gjøre for å få ting til å funke?

http://archi.milady.biz

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  22:10:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det med at linken på medlemsiden ikke fungerer er vel "normalt" Min gjør ikke det, og ahr vel heller aldri gjort det :P
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  23:42:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
slett cookies og temporary internetfiles.. logg inn på ny under ny bruker og gjem autologin.. hjelper det? Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  00:45:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det har vært slik før at brukernavn som en gang har vært brukt, men slettet, ikke kan brukes på nytt. Ta mitt eksempel: Det er ingen som heter Ragnhild som nick. Jeg prøvde å bytte til Ragnhild, men fikk ikke lov. Dette fordi det har vært i bruk før (fikk jeg vite engang). En ganske tåpelig ting, men jeg mener å huske at det er slik det fungerer. Kanskje det er derfor du ikke fikk bytta brukernavn? Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  01:22:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg får heller ikke til å skifte nick men det er fordi at "passord eller brukernavn er feil"...
-Marte Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  11:04:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg fekk beskjed at eg ikkje kunne ha Oxhovd Victoria=o) lenger, for der var = i navnet, å det "takla" ikkje eitt eller anna her på hestemarked. Så eg laga meg nytt navn, ny vip, og heile pakka..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  09:06:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
tusentakk for svar =) autologin funker nå =D det med kallenavnet kan jeg vel bare glemme at den få med seg :P hehe
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  17:38:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
jeg hette islandsdigger før, men ville skifte navn. Da km plutselig det problemet at passordet var feil..

Fann ut at det var stor og ikke stor bokstav som gjorde hele greia..da var ikke jeg bli(hadde strevd med dette i flere uker før jeg fann ut det)

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.