hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alternativ behandling
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Alternativ behandling
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  11:21:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva mener dere om dette? ET bruker jeg fast og synes at det virker bra.. Men, det jeg egentlig tenker på nå er vel noen type av kinesologi.. En mann jeg kjenner til går over hesten med en gammel kleshenger (metall) og får da utslag / kjenner spenninger der det er noe galt.. Gikk over hesten min før andre sprøyting og fikk store utslag der hun en uke senere ble sprøyta på nytt, fikk også utslag på rygg muskulatur, noe som forsåvidt er naturlig da hun har hatt litt vondt i forbeina.. Etter andre sprøyting gikk han over henne igjen og fikk iflg han overraskende bra resultater - dvs veldig lite over hele hesten. Er litt skeptisk til sånne ting, men veninna mi som kjenner denne mannen sier at hun nå har sett at det har stemt for ofte til å kunne tvile lenger.. Hva mener dere? Noen som har erfaring med dette?
We`re just out of controll
Redigert av - picazzo den 08/04/2006 12:18:59

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  20:04:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okey, svare litt selv her da.. var faktis en helt vanlig plasthenger, men FY F***N så facinerende å se på.. Så jo at hengeren bua seg ned der han fikk utslag..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  20:08:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
bilde?
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  20:30:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, desverre.. Hadde tenkt å filme det idag, men han begynte med en gang vi kom så rakk aldri å hente kameraet.. Men var helt utrolig å se på :)

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  20:56:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har stor tro på alternativ behandling på både dyr og mennesker, i hvertfall av stuerene ting som akupunktur og equiterapi. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 14/04/2006 :  21:01:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
ja, tenkte det samme som marte og don, det kommer an litt på HVOR alternativt det er... ;) Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  22:24:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er jo ikke akkurat behandlig dette da igrunn, men mer en pekepinn på hvor et evt vondt pumkt sitter på hesten.. Behandlingen er det jo noen andre som tar seg av..:) Etter å ha sett det, og hvordan forbedringen har vært i samsvar med hva vet sier så er jeg ikke i tvil om at dette er en pekepinn på hvor problemet kan sitte.. Typ, store utslag på forbein og rygg muskulatur, utslag på ben har forsvunnet gradvis etter siste sprøyting, og deretter også utslaget på ryggmuskulaturen.. Var nå kun igjen utslag ved kryss / nyreområdet, dette vil bli en jobb for ET å titte på og da evt sette nåler der for å fjerne denne spenningen/ problemet der..
Og bare for å ha sagt det - jeg var selv veldig skeptisk, men må nå tro på akkurat dette etter å selv ha sett - og da i samråd med andre.. Men ja, er veldig skeptisk til for alternative ting..:)

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  22:55:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
akpuntur er jeg for i hvert fall.hvorfor?fordi det gjorde hesten min helt frisk:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Silvershining

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  15:33:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilvershining  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilvershining  Svar med kopi av melding
Er veldig for alternativ behandling.

Skal få tatt akupunktur og magnetterapi på hesten min nå snart, og jeg håper at det kan ha noe innvirkning på luftslukingen hennes

Vakkert som sølv, hjerter av gull
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  19:16:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er for alternativ behandling så lenge man ikke utelukker kjent medisin. Feks kunne jeg godt forsøkt alternativ behandling på noe som ville gå over med tid eller som hesten ikke led direkte av.
Men folk som lar hesten stå og pines mens de venter på at alternativ behandling skal fungere har jeg svært lite til overs for.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.