hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du gjort idag? Mix-bloggen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du gjort idag? Mix-bloggen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Torpedo

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  21:14:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
I dag har jeg latet meg foran dataen hele dagen og drømt meg bort i mine villeste fantasier
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  21:23:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
I dag begynte dagen veldig fintGlade meg stod vel opp i 8 tiden,slapp ut hesten,foret frokost og møkket.Etterpå gikk eg på tur i utmarken med hundenHan ble jo overlykkelig,ikke vanlig at eg får sånn kick tidlig på mårningen.

Litt seinere red eg Brun i banen,hoppet litt å greier,han var veldig flink i dag

Så gikk eg til mommor og spiste skikkelig søndags middag,steik ting(namme nam).

Etter at maten var sunket litt nedi magen,bestemte meg å en venninne oss for å ri på tur.Eg red Pacific siden han ikke er 100% trafikksikker ennå,og veninna mi red Brun.
Det gikk veldi fint i begynnelsen,vi bestemte oss for å ri mot Steinsland.Der er det ikke gangfelt så vi må ri på veien
Og så kom det selfølgelig en STOR lastebil i 180 mot oss
Pacific ble jo drittredd og bråsnudde og begynte å løpe bortover,der kræsja han selfølgelig i Brun og venninna mi,som ikke helt hadde fått med seg at Pacific hadde blitt redd.
Det resulterte i at Brun ble dyttet ned i grøften-rett i myren og Pacific trynte han og.
Eg greide å hoppe av å leie Pacific opp igjen på veien så det ble plass til at Brun fikk kavet seg opp av myren.
Stakkar han og venninna mi(som lå igjen i myren) var kliss våte og full i myrvann(usj).
Brun var jo vetaskremt og travet aleine mot stallen,meg,Pacific og venninna mi gikk etter han.
Med 5/6 biler i kø bak oss fikk vi til slutt roet Brun igjen og begynte å leie de hjemover.
Da vi var nesten helt hjemme,så vi den j***a lastebilen som hadde stoppet på et buss stopp.
Og akkurat når vi var 3 meter fra han måtte jo han idiotiske sjåføren starte motoren igjen sånn at det komm sånn ekkel "blåse" lyd.
IDIOT.
Så da ble det ennå mer stressing på hestene.
Fikk roet de ned etter litt.Men då kom han der sjåføren ut og han møtte ingen glad rytter nei
Så lille meg var så sint på han at eg begynte å skjelle han ut om at selv om han var på landet trengte han ikke kjøre som en idiot,og så begynte eg å lange ut om fartsgrenser og folkeskikk ol
Var en smule sint då ja,eg ba han om å stå iro med bilen sin til vi hadde fått kommet oss inn veien vår også gikk eg!
Da vi kom hjem var Pacific roet seg helt,men stakkar Brun som nesten druknet i myren skalv.
Eg vasket av han gjørmen og myrvann ol også tok eg på han ett ullteppe og satte de inn og gav de mat

jah,fin dag jaHåper bare ikke Brun lot seg skremme av det han som aldri er redd noe som helst.
Men det går vel helst bra tenker eg-han er jo min lille tøffing

Fikk forresten sånn flashback i dag når eg så Brun datt i myren(hadde puls på 190),tenkte tilbake på en blodshoppe som seig nedi en myr en gang vi var på tur(eg red en kaldblods) og hesten kom seg ikke opp før lenge etterpå,vi trodde jo hun hadde knekt bein og greier,men heldigvis gikk det bra då og!

uff,masse skriving her no.Måtte bare få det ut

*karoline sint på mannen i lastebil*

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:32:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Koselig dag...
Instruert på Påskekurs for Juniorgjengen i Hrimnir (Lokallaget "mitt" )
Herlige hester,herlige jenter. Jepp! Fin helg.

Hjalp venninne litt med hennes to etterpå,babyen fant litt tølt og den andre ble nesten tam.
Jo,fin dag!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:43:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Næmmen der var jo Kurre også!
* Sittet på MIX i hele dag og begynner å bli litt tussete*

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:11:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Dust dag..

Vennene mine har vært crap mot meg. Eksn har funnet seg ei ny ei. Supert.

-Marte Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:26:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Malt masse påskeegg med min 8 år gamle sønn
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  02:09:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har sittet og lest pensumbøker hele dagen, og kommer nok til å gjøre det resten av ferien også. Snart nærmer mai seg, med 5 store innleveringer og eksamener jeg ikke heeelt har kontroll over.
*savner steinerskolen*

Renate
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  07:27:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
var på ryggen av Lopke for første gang igår!!!! det var SÅ deilig!!! kun skritt og trav da.. men herlig!! Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/04/2006 :  07:42:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Grattis!!! Gøy å endelig bli bært litt rundt av dyret? Blir vel mest skritt og trav fremover? Men gøy å bare sitte der synes jeg da. Første gangen:)
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  07:58:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja det var en litt rar følelse å endelig komme litt opp i bakkehøyde. Tror det blir mest skritt og trav ja. Hun er på innridning nå, på 3 uke. Vel litt tidlig å lære galoppfatninger. Hun var og utrolig følsom, skal ta vare på det..

STOLT!!!!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/04/2006 :  09:10:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så artig Lopke! Gleder meg til å se de første bildene med deg på ryggen av den store vakre skapningen!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  09:19:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Grattis Lopke! Så gøy!! Gleder meg til å se hvordan det går videre med dere!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  09:49:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Grattis Lopke, og lykke til vidre med innridningsprosessen

Nja, i dag har jeg vært ute og foret og tatt ut hester og nå sitter jeg og ser på barneTV Etterpå skal jeg snoke i alle skuffer og skap etter litt påskegosj hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:08:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grattis Lopke
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:11:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takker.. sitter og smiler ganske stort her :) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.