hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du gjort idag? Mix-bloggen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du gjort idag? Mix-bloggen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:09:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Akkurat i dag skal jeg bare sitte og psyke meg opp til Tippeliga starten. Heia VIF!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:42:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Akkurat i dag skal jeg bare sitte og psyke meg opp til Tippeliga starten. Heia VIF!

Opprinnelig postet av Mari^_^

*host*Medgangssupporter*host*

-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:46:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

*host*Medgangssupporter*host*

Opprinnelig postet av *littledevil

Har vært medlem i Klanen siden i ca. 4 år

Bustetrollet

Skrevet - 09/04/2006 :  15:12:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp vært i skogen og grillet pølse sammen med familien og Rosita.

Det var kjempe koslig. Rosita tusslet for seg selv alene oppe i skogen mens vi andre spise pølse.
Red henne oppover i bare grime og pilotbriller. Hehe

En av mine drømmer som mindre har nå blitt oppfylt.

Tok noen bilder også!

Her står Rosita i sola og koser seg, og tussler litt rundt for seg selv :)

Ronja sitter oppe i skogskanten blant blåveisene og ser utover bygda.

Rosita hjelper til med å finne i kvist til bålet, og hun skal også være med å tenne på bålet.

Kosestund.

Og til slutt ble hun så plagsom at vi var nødt til å binde henne fast.

Så ble det litt kosestund som plaster på såret for at hun måtte stå bundet.

Så rir vi nedover igjen :) (huff, for en stil)

Så nå står det en fornøyd hest oppe på jordet, ikke alle hester har det så koslig nei. :)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:31:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh, så koselige bilder.. Skikkelig idyll jo.

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:49:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å, meg vil også på ridetur i skogen Kjempe koslig!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:22:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmmm... hva har jeg gjort i dag...?

i går var jeg på et aldri så lite bursdagsvors og etter å ha drukket x-antall pils, x-antall tequilashots fant jeg og ei vennine ut at vi måtte til byen. taxien kom halv 2, og klokka to var vi i byen... vi begynnte allerede å bli noe bedugget, vennina mi bestilte øl, ei MUGGE øl vel og merke (1,5 liter) og to SUGERØR!!!! hjelpesmei... så vi drakk 1,5 liter øl på 30-45 min, med sugerør! (hvem drikker øl med sugerør???) menmen, vi havnet på et nachspiel, hvor? aner ikke! jeg hadde trodd vi skulle på et livlig nach med mye folk... når vi kom fram satt det tre fyrer og ei bikkje der... vennina mi rota endel me den ene av disse, mens en av de andre prøvde å sjekke opp meg, han hadde null hår på hodet, tynn, og med buksa trukket laaaangt oppi ræ**a, og jeg syns han var både stygg og ekkel... vennina mi forsvant inn på et rom, og eklingen blekka på hofta mi, æsj! jeg fortsatte og sippe til teknærten jeg hadde fått, den var laget av en noe ufin jordbærte-greie, en haug med sukker og heimbrent som smakte dritt... i 7-8 tia sovna jeg en time eller to, på sofaen ( med et halvt øye åpent for å følge med at slasken holdt seg på sin side av sofaen...!)

våkna opp, og gikk for å hent litt vann, og det kjentes ut som noen slapp moskva-marit i hodet mitt... fikk omsider kommet meg hjem, og har logget i sofaen og syntes synd på meg selv i hele dag... *Siv tror hun dør* snakk om årets værste fyllesjuke...

så det jeg har gjort i dag er å ligge døden nær på sofaen, drikke kald cola og synes VELDIG synd på meg selv... (er veldig fint om noen andre kan synes litt synd på meg også da...;)

bare for å legge til en liten ting... den plassen vi havnet på nach på, skal jeg ALDRI tilbake til... for det første spilte disse gutta, KUN norsk dainsebænd-musikk, (når jeg spurte etter å få høre noe annet, fikk jeg beskjed om at de kun hadde norsk musikk!!)
syns dere dette var litt rart?
da skulle dere sett dassen!!!! den var omtrent tapetsert med bilder, utklipp og artikler om Bjarne Brønbo (vokalisten i D.D.E), veldig artig å tisse når du føler at 100 bilder av trynet til Brønbo stirrer på deg...
usjameien... jeg er jo blitt traumatisert!!

tar gjerne imot masse medlidenhet...:)
(ingenting er så kjedlig som å være (fylle) sjuk å ikke ha noen å sutre til....)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:38:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
* Riste på hue*

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:50:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
*Klappe Siv på skulderen*

Må nok riste litt flirende på hodet samtidig som jeg synes synd på deg

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:57:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dagen begynte med at vi leverte kaninene til deres nye hjem. Utrolig trist :(

Så dro jeg oppover til hestene, red en tur sammen med Løkken/Isabell (jeg red Miss Kr), fant ut at Løkken har blitt bedre i foten :D

Så etter 4 timer oppå der var det hjem, middag, hestemarked også blir det kamp klokka 20.00 *heia RBK*<3

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:16:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvorfor rir ikke du løkken da ina?

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:27:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
I dag har jeg vært i stallen som vanlig..
Fra 09.15-19.00..!

Begynte med å ri Blue Fighter på tur.. Va utrolig giret, og ville helst løp hele veien, men fikk han nå til å gå fint etterhvert :)

Etterpå red jeg Speedy Carmelita.. Pånnisen.. Hun va råforbanna på ene hingsten som var med og prøvde å angripe den..

Så red jeg Smashing Queen.. Hun var helt sinnsyk.. Løp omtrent hele veien, og hun stoppet jo ikke heller.. Bare skal småtrave heeele tiden.. Var en smule svett når i kom tilbake ja..

Tilslutt reiste vi ned på travbanen og kjørte intervaller med Redlight Lain og La Vita E'Bella.. Var kanonflinke begge to, men må si Redlight overrasket meg over hvor fort hun gikk!

Så alt i alt, fikk vi trent 12 hester i dag :) Det er jo jaggu alle som skal trenes hver dag det :)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:34:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Ute på ridetur idag, og hadde med meg kameraet!:) Ridde den gamle forhesten min idag, og det var skikkelig koselig!

Fint vær! Sol og skyfri himmel! 10 varmegrader ute=)

Iselin i sola:) Litt kontrast da, med snø i fjellet i bakgrunnen

Kanskje det sikreste vårtegnet?

Søte Iselin<3 Måtte lage en flette mens jeg ventet på salen hennes (eieren hadde den:P)

Ferdig me ridetur, men da var sola borte. Fremdeles varmt og godt da!=)

-Marte Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  20:00:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å meg vil også ut på tur! Men jeg har ikke noe hest!

Vel i dag har jeg sittet forann datan i pysjen, og det gjør jeg fortsatt og kommer nok til å fortsette med det til sånn ca klokka *IngenandreigjenåsnakkemedpåMIX*

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  21:09:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Dro i stallen tidlig, kjøretime kl 10, Holter gikk etterhvert veldig bra Var hjemme igjen i 13 tida, og hadde store planer om å lese embryologi, men den gang ei, da klokka nærma seg 18 uten at jeg hadde lest en eneste side, var det like greit å trene litt, jogga en tur langsmed Nidelven, kjempefin tur Har sovet litt nå, skal på nattevakt på sykehuset om en halvtime.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.