hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du gjort idag? Mix-bloggen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du gjort idag? Mix-bloggen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  21:54:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Fikk idéen fra et annet forum, og for meg er det forumet blitt en blogg.
Tenkte på "snart er det vår"-tråden, der vi forteller hvordan været er. Hva om vi skrev det i DENNE tråden + at vi forteller hvordan dagen vår har vært, og vi kan diskutere andre ting i én tråd i stedet for 100 andre :)

Kan iallefall begynne med å fortelle at jeg har vært på Istid 2 idag, og det var en genial film! Og jeg er genial som kirsten giftekniv.
-Har nemlig fått to av verdens mest sjenerte til å bli kjent, og nesten bli sammen! Er stolt av meg selv, og det var utrolig gøy å se de gå å holde i hendene i byen etterpå kinoen! :)

-Marte

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:07:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
har brukt flere (minus)penger på stall frisk!!.. 9 mil.. langt for min gårsdagens bomtur fra stord! uff..
men nå fikk jeg kjøpt akkurat det jeg trengte da..:)

Og så fikk jeg firehjuling idag og:) en ganske god dag egentlig...

Redigert av - Lopke den 07/04/2006 22:08:24 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:20:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på skolen, lest til kurs i morgen (kurs i reiseliv og lokal kultur. JA, jeg har kjedelige interesser..) og sånn..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
I dag har eg vert på den oh hellige skolen,og hatt det gøyt som vanlig=)Men så etter eg hadde vert ute med hestene gikk det opp for meg at det er påskeferie og INGEN av vennene mine som bor i nærheten er hjemme=(Trist,så no har eg vert borte hos min mormor og spist litt sjokolade og sett litt på tv,før eg gikk tilbake til min gjennværende "venn" dataen:P
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:10:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Først hadde jeg en kjedelig skoledag... Virket veeldig lang, men nå har jeg FERIE!
Ridd på tur med Fernando.
Sett på tv.
Sittet på datan.
Amen

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:12:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på dressurtrening med pånnisen i dag, han var veldig flink. Fatta galopp og greier, veldig fornøyd men ham i dag
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:17:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har slappet av det meste av dagen i dag. Vært litt inne på HM, sovet en del, trent litt lydighet + utst.teknikk og stelt den ene voffsen litt.
Holder på og lade opp til helgas utstilling; i morgen er det "leke-tur&badedag" for voffsen + en av mine tidligere valper som kommer hit for hjelp til bading og pelsstell til utst. :o)

Blir med andre ord en kjekk og koselig helg her :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 07/04/2006 23:18:10 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:27:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Har hatt eksamen som gikk dritt...:( Så sov jeg i noen timer, før jeg og ei venninne dro ut for å spise...så dro vi på cafe..og nå er jeg hjemme igjen. Og jeg fikk en mld ista som jeg smiler over enda :D Så livet er relativt bra, med unntak av eksamen da...dritt heller, det er noe som heter å konte ;)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:27:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Idag har jeg vært på skolen. Når jeg kom hjem hadde vi endelig påskeferie. så gikk jeg litt på nettet før venninnen min henta meg fordi vi skulle selge blomster. Så satt jeg og venninna mi på butikken her i 4 timer og solgte blomster før vi dro hjem. Så dro jeg til ei annen venninne for å gi henne en rose, kun for å være hyggelig å for å vise hvor mye jeg bryr meg om henne. Vi satt å pratet litt ute på trappa mens hun tok seg en røyk. Så sykla jeg hjem, spiske pizza, så idolresultatene og starten av senkveld, før jeg dusja og gikk på nettet.
Og nå sitter jeg her

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  01:23:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom nettopp hjem fra fest. Tenkte jeg skulle se film nå.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 08/04/2006 :  08:22:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Tja gårsdagen og dagen idag tilbringes på jobb. Langt uti havet, borte fra sivilisasjonen.
Igår sto jeg opp på en plattform, satt meg i et pellikopter, havna på "min" plattform. Gikk på jobb, surfa en del på hestemarked, jobba litt. Gikk til mat, så på nytt på nytt.. røyle litt juhhu, vafler og kakao i kantina!, røyke, sove
eneste som skjer her en lørdagskveld er BINGO med tilhørende brus, munkholm og potetgull
juhuuu, gleder meg jammen til ikveld...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  08:26:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
hørtes ut som en fin arbeidsdag carambee.. minner litt om min, botsett fra jeg ikke får fly heli.
og er på landjord..

Idag skal jeg på NH kurs (imorgen og) og prøve å ri Lopke for første gang!!!
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 08/04/2006 :  10:01:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Så spennende at du skal ri lopke. Lurer på hvem som er meste spent? Du eller henne?
Husk hjelmen da;)

Joda, grei arbdag det. Helokpter er ikke så gøy når man har gjort det noen ganger, kjedelig og trangt og enten for varmt eller for kaldt:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  19:33:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Idag har jeg sittet og sutret fordi mix'n har vært nede + at jeg har vært på kurs.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  19:36:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
JAAA! Det dirrer i fingrene for jeg er så gla! Hestemarked er oppe i igjen. Dere har gjort en fantastisk jobb Jippii

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  19:40:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jaaa! Jeg og som mange andre, sittet å sutre pga at hestemarked var nede! Hallo, det er jo lørdag og påskeferie! Kunne jo liksågodt ha tatt det en "vanlig" dag... Men supert at det er oppe og går nå!
Ellers så har jeg gjort lite idag.

Vært sosial over msn..? Tror jeg skal spille Zelda snart ellernoe sånt. Gla i nintendo 64..<3

-Marte Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.35 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.