hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  04:42:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hæhh - hææ - host - hæærk!!
- Gammal kjærring ser for første gang inn på dette emnet - som tidligere har sett temmelg "døvt" ut - ut fra overskriften: - Å late som man har en hest man ikke har.
Så for meg småjenter som "drømte om egne hester" og sånt noe - men så viser det seg å være en skikkelig "stand-up"-tråd - med uttalelser som kan få hvem som helst til å "knekke"...

Den dagen min 23 år gamle, raggete lille og røde hest "forvandler seg" til å bli "høy og brun" - så skal jeg bli bekymret for at "noen" vil anse henne som "sin" hest - men "faren" er vel ikke overhengende...

Ser at det foreslås at denne tråden avsluttes - for makan til "useriøsitet" - men jeg ser også at her har folk virkelig fått more seg - forhåpentlig ikke på noen meeeeget fornærmete trådstarteres bekostning....

Meen - for å bli litt alvorlig: Det FINNES folk som "tar seg til rette", prøver å svindle folk, og andre "småsyke" ting i forhold til hester.

Men, for all del - fortsett gjerne med å utgyte morsomheter og "småkick" til hverandre - det er bare sunt og helt OK.

HVIS det er noe i de første innleggene, så bør noen "ta" dette, og rydde opp - men dette synes å ha "forsvunnet" - og siden har mange bare hatt det gøy med å "moro-grumle" - som jeg kaller det.

Gå til toppen av siden

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  11:46:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
søte pene blondie heffalompen skal få være blond så dere kan være team blondie;)
hester med bless er fiiinest:P hihi;)

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  20:55:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
søte pene blondie heffalompen skal få være blond så dere kan være team blondie;)
hester med bless er fiiinest:P hihi;)

Opprinnelig postet av Polo Sunshine

Takk takk.
Heffalompen og jeg er utvilsomt team blondie. Han lever også virkelig opp til navnet sitt Heffalompen i alt han gjør.. he he

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.