hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:20:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

wow:-s

Dette var jaggu en forvirrende debatt.

HVEM har stjålet hesten til HVEM??

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:44:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Oi, ta her va kjøle ja Fint me litt påskeunderholdning Åsså må j visst passe godt på hesten min fremover ser d ut til, siden d er en bande her som stjeler vakre hester!!!!
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  11:47:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oi, ta her va kjøle ja Fint me litt påskeunderholdning Åsså må j visst passe godt på hesten min fremover ser d ut til, siden d er en bande her som stjeler vakre hester!!!!

Opprinnelig postet av Natalie_S

DT R FORDII DT ER MIIIIIIN HEST!!!!!!!11 DU HR STJÅLETT D1!!!!!!!!11 IDDIOT AZZZ..........
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  12:15:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Natalie_S

DT R FORDII DT ER MIIIIIIN HEST!!!!!!!11 DU HR STJÅLETT D1!!!!!!!!11 IDDIOT AZZZ..........

Opprinnelig postet av *Hrafn*

Ædda bædda

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  12:21:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Azzaa....... Vizz hezten ikke er i bokzen zin innen i kvæll.......... zå zlitr du MONGO!!!!!!!!!!!!!! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:38:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

wow:-s

Dette var jaggu en forvirrende debatt.

Opprinnelig postet av Sassy69

Jeg tror alle har stjålet alles hester.. Så må gudene vite hvem sin hest jeg stelte og rei på tur i dag.. Den var iallefall mørk, mørk brun og ca 164 høy.. Ganske så grei faktisk :) Noen som kan ha peiling?
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 11/04/2006 :  16:56:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, den er min
Renate
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:58:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
AZZA! Ildfuglen: Ja, dn r din frdi du hr stjålett den fra mg! :S Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  17:08:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
OK nå holder det vel?
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 11/04/2006 :  17:33:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Sassy69

Altså, hvis jeg har forstått dette rett, har Lino enerett på alle mørkebrune varmblodstraverhopper på ca 160, bortsett fra at Mari^_^ har ei venninne som har en lignende på 162, men det er tydligvis ikke sant allikevel.
Lucky June mistenker at Cowgirlchris prøver å selge hesten hennes, og *Hrafn* mener at Lopke stjal hesten hennes, som hun igjen har stjålet fra Horton og Renate, som også har stjålet salene til Wenche og *Hrafn*. Horton og Renate mener også å ha beviser for at Kurre egentlig har sjålet hestene sine fra Island, men tenker ikke selv på det faktum at hun selv snart har stjålet omtrent alle hestene på Hotell Hestemarked. Kurre er fornærmet på Horton og Renate, og mener bestemt at venninna til fetteren til broren til søstra til en eller annen type hun traff red Horton mye bedre enn hva Renate får til.
*Ina* forsøker å innbille forumet at hun ikke har stjålet noens hest, noe som sikkert stemmer, med mindre Noen ikke savner hesten sin, da.
I mellomtiden har Kurre og Lopke tydligvis hatt en chickfight over noen rosa børster, etter at Lopke kom med en bemerkning om Kurres hester, som tydeligvis ikke kan hoppe.
Maja_Pe_Ws mener at hesten til Dr_ag_on 86, Shining Flying Supahstar Bing`Bing egentlig er hennes, og har nå sendt politiet for å hente den.
Men alle vet jo at både Lopke, Ragnhild E og Horton og Renate egentlig har stjålet hestene sine fra meg, Horton heter forresten egentlig SilverHorton.

Såh... Mere komplisert var det ikke...

Noen som har noen flere forslag til hva jeg kan bruke tiden min på, for å utsette pensumlesningen -litt- til?

(Edith pga skriveleifer)

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 11/04/2006 17:54:33 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  17:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenk for en bok vi kunne skrevet??

Årets medlemsbok til Pennyklubben.

*Drømme om fremtid som hestebokverdenens JK Rowling...*

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  17:42:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neeii! Kurre! Vi skal lage denne boka: ''Stjelehest-Bibelen''! Hahaha..:-D Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  18:27:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ildfuglen.. du har virkelig kapasitet... sto av for lenge siden jeg :)
Applaus for en fantastisk reprise på årets tråd!!
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  18:27:53  Vis profil  Svar med kopi av melding

Ligner ikke denne hesten på en velkjent Àrvakur aka Kurre? Kanskje Nina har stjålet Hrafn og kalt han for ''KURRE''? Se likheten:

Bare så du vet det, Nina, så er hesten du kaller ''kurre'' min! Moahhaha! Så derfor kan du ikke si at det er ditt bilde..! Moahahahahhahahahahahahahahah

Redigert av - Flokus den 11/04/2006 18:35:27 Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  21:05:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Altså, hvis jeg har forstått dette rett, har Lino enerett på alle mørkebrune varmblodstraverhopper på ca 160, bortsett fra at Mari^_^ har ei venninne som har en lignende på 162, men det er tydligvis ikke sant allikevel.
Lucky June mistenker at Cowgirlchris prøver å selge hesten hennes, og *Hrafn* mener at Lopke stjal hesten hennes, som hun igjen har stjålet fra Horton og Renate, som også har stjålet salene til Wenche og *Hrafn*. Horton og Renate mener også å ha beviser for at Kurre egentlig har sjålet hestene sine fra Island, men tenker ikke selv på det faktum at hun selv snart har stjålet omtrent alle hestene på Hotell Hestemarked. Kurre er fornærmet på Horton og Renate, og mener bestemt at venninna til fetteren til broren til søstra til en eller annen type hun traff red Horton mye bedre enn hva Renate får til.
*Ina* forsøker å innbille forumet at hun ikke har stjålet noens hest, noe som sikkert stemmer, med mindre Noen ikke savner hesten sin, da.
I mellomtiden har Kurre og Lopke tydligvis hatt en chickfight over noen rosa børster, etter at Lopke kom med en bemerkning om Kurres hester, som tydeligvis ikke kan hoppe.
Maja_Pe_Ws mener at hesten til Dr_ag_on 86, Shining Flying Supahstar Bing`Bing egentlig er hennes, og har nå sendt politiet for å hente den.
Men alle vet jo at både Lopke, Ragnhild E og Horton og Renate egentlig har stjålet hestene sine fra meg, Horton heter forresten egentlig SilverHorton.

Såh... Mere komplisert var det ikke...

Noen som har noen flere forslag til hva jeg kan bruke tiden min på, for å utsette pensumlesningen -litt- til?

(Edith pga skriveleifer)

Opprinnelig postet av Ildfuglen

*veldig imponert*

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.