hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dekken nå utover april
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dekken nå utover april
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 11/04/2006 :  02:02:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rhafina har stått med bobledekken frem tell nu, men bytta over tell et bomullsdekken i helga.. Blir nokk litt førr varmt :)
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:32:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Hesten min går på utegang så hun bruker ikke dekken, med mindre det er veldig kaldt, regn/sludd eller at hun er svett.
Jeg synes man bør bruke litt fornuft nå som det begynner å bli varmt i været. Mange hester som står med tykke bobledekken ute i flott vær med mye sol, det er varmt det!
Fleece dekken er vel et greit alternativ inne om hesten trenger det... Men det kommer jo selvfølgelig ann på hestens behov! Men ta ikke på hesten masse dekken (spesielt inne) bare fordi de andre på stallen gjør det eller fordi du synes det er kaldt. Hester klarer å holde varmen bedre en mennesker

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  01:15:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker nesten ikke dekken jeg, Fàlki har på seg regndekken hvis det er skikkelig surt , blåser og regner veldig (tror ikke han hadde trengt det da heller men...) og fleececdekken for å tørke svette/regn hvis han skal stå inne. Men kun til han er tørr da...
Har islending så det er er derfor jeg nesten ikke bruker noe..
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  13:02:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kristine og Tassen: Kan han ikke rulle seg når det er vått? Hva skjer da? Hjelp, mine hester er ute uten klær, og de ruller seg i det våte! Tar de skade av det?

Neida, seriøst; er det vanlig å pakke inn hestene for at de ikke skal bli våte hvis de ruller seg?!?!

Opprinnelig postet av rapplilja

Det blir vel mye jobb med striglingen da, å få ut den tørre gjørma...
hester SKAL rulle seg i gjørma, det er med på å øke trivselen og det beskytter pels og hud.

Den største feilen vi mennesker gjør mot hestene våre er å ta fra de det mest naturlige. Etter min mening er det for mye "pusing" rundt om kring.

Opprinnelig postet av Birre

Tassen har våteksem, er derfor han ikke skal rulle seg i vann.

Hesten min går stort sett uten dekken nå, med mindre det regner og er kaldt ute. Inne om natten er hun vel eneste hesten på stallen som ikke bruker dekken.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.